BÖLÜM~4 "TÜMÖR"

5.1K 207 128
                                    

"Volkanlarda yanmak gibi, buzullarda donmak gibi, musallaya dokunmak gibi bir duygu sensizlik."
-Yazarınız Eylülakc-

Ölüyordun. Belkide eşiğindeydin. Hayır, gerçek anlamda ölmek değil. Jungkook'suzluktan ölüyordun. Süre az değil. Zaman az değil. Bir yıl ne demek ya?

"Y/N Hanım?"dedi doktor.

Gözlerini yavaşça açtın. Beyaz ışık, gözlerini acıtıyordu ama kısa süre içinde alıştın.

Ve koltukta oturan Jungkook'u gördün. Sana gülümsüyordu. Elini ona uzattın. "Jungkook..."diye fısıldadın.

Ayağa kalktı ve sana doğru gelmeye başladı. Uzattığın elini tuttu ve dudaklarına götürdü. Minik, ama hisli bir öpücük kondurdu ve kalbinin üzerine koydu elini. "Yerin burası... Seni bekliyorum güzelim. Bekliyorum seni. Yuvan burası gel yanıma."dedi ve odaya giren doktora baktın. Sonra da Jungkook'a. Ama o, çoktan gitmişti.

"Nereye gittin?"dedin sesli bir şekilde.

Doktor bunu pek takmadı ve yanına yaklaşıp klasik soruları sordu.

"Nasıl hissediyorsunuz kendinizi?"dedi.

"Aynı. Ama biraz daha ağır. Biraz daha acı ile kıvranıyorum. Ama siz, bana birşey yapamıyorsunuz."dedin alayla.

"Ben direkt konuya giriyorum."dediğinde dikkatle dinlemeye başladın.

"Korktuğumuz gelişme oldu. Ben çok üzgünüm ama, beyninizde bir tümör var."dediğinde afalladın. Sonra gözlerinin barajı doldu. Ve gözlerin artık pes edip akıttı kanını.

"Bana bunu da yaptın ya Jungkook... Ne diyeyim..."diye fısıldadın. Ve elinin altındaki cansız battaniyeyi sıkmaya başladın.

"Bunun için ameliyat olmanız gerekiyor. Fakat, tümör fazla küçük. Biraz daha büyüdüğünde alacağız. Şimdi size yazacağım ilaçları aksatmadan kullanmanızı istiyorum."dedi ve devam etti.

"Stresten kendinizi uzak tutun. Onu düşünmeyin. Yoksa, istemediğimiz şeyler gelişir. Ki sağlık herşeyden önce gelir."dedi ve odadan çıktı. Ardından kafanı kaldırdın ve çığlık attın.

"Neden!"

Ölesiye özlemek bu demekmiş meğer. Şimdi ise kafayı yiyordun. Ama aklından da atamıyordun. Ne olacaktı haliniz? Siz daha ne kadar kalacaktınız ayrı?

Sırf seni aldattığı için yapıyordun bunu birbirinize.
Ama yıkılmıştın ki bir kere... Ne gelirdi ki elden?

♣️

Eve gelmiştiniz. Sena ise eve yemek sipariş etmişti. KimChi yiyecektiniz. Ama zerre aç değildin. Yemek istemiyordun hiçbir şey.

Hızla odana kapandın. İlaçların bir poşet dolusuydu. İlk önce birini aldın. Su yardımı ile yutmuştun.

Yatağa uzandın. Boş tavanı izlemeye başladın. Sonra kafanı yana çevirdin ve duvardaki resminizi gördün. Gözünden istemsiz bir yaş aktı. Gülümseyerek duvara döndün. Jungkook'un gülen yüzünü okşadın.

"Güzel sevgilim. Gülüşünü çiçekler görse su istemez biliyor musun? Ne kadar güzel gülüyorsun. Başkalarına da böyle gülüyor musun?"dediğinde bir hıçkırık döküldü dudaklarından.

"Gülüyorsun değil mi?"dedin acı acı gülümserken.

"Bak kalbimde sen kafamda tümör var. Ne uyumlu değil mi? Ölüyorum yavaş yavaş. Ama senin kollarında ölmek isterdim. O kokunu içime çeke çeke ölmek isterdim. Kalbinin sesini dinleyerek ölmek isterdim."dedin.

𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin