"Jeon Jungkook & Jeon Y/N"
Günlerden 14 Şubat Perşembe.
Günlerden 'evet'.
Günlerden Jeon Y/N.
Günlerden Jeon Jungkook.
Günlerden siz.
Günlerden evlilik.
Bu gün evleniyordunuz. Bu gün onu resimi bir şekilde evetliyordun. Giydiğin beyaz gelinlik sizin simgeniz olmuştu.
Düğününüz saat 8'de başlayacaktı. Yani birazdan.
Burayı Jungkook sana süpriz yaparak ayarlamıştı. Burası havuzlu bir yerdi. Bir villanın içinden çıkacaktınız. Neredeyse 500 kişi vardı. Bir çoğusu Jungkook'un ailesinin, yakın arkadaşlarının, arkadaşlarının, bir de sizin taraftan vardı ama sizinkiler o kadar fazla değildi. Ama yine de bir kalabalık söz konusuydu.
Dışarıda bir çok Army vardı. Bir de gazeteciler.
Sen gelinliğini giymiş odada bekliyordunuz. Arkadaşların yanındaydı ve birazdan çıkacaklardı.
"Çok şanslısın. Emin ol herşey çok güzel olacak."dedi Leyla.
"Biliyorum. Teşekkür ederim yine de."dedin.
"O halde herkes iyi dileklerini ilettiyse biz çıkalım."dedi tekrar Leyla.
"Tamam."dedin.
Ve kenarı da sana sulu gözlerle bakan Sena'yı gördün. "Sen bunu hak ettin kardeşim."dedi ve odadan çıktı.
Sende duygulanmıştın. Sonra odanın kapısı çaldı. Giren babandı. Ayağa kalktın.
"Benim güzel kızım. Melek gibi olmuşsun."dedi göz yaşlarını tutamadan. Ona sarıldın. "Ağlama lütfen. Beni buralara kadar okutan, burada kaderim ile tanışmama vesile olan sizsiniz."dedin.
"Biliyorum ama baba yüreği işte. Daha küçücüktün. Birinci sınıfa başladığında hemen yazı yazamamış, yapamadım diye ağlamıştın. Şimdi ise göçüp gidiyorsun."dedi.
"Öyle. Ama zaten evlenecektim."dedin.
"Evet. Sen böyle ünlü biri ile evlenmeyi ve bu kadar sevilmeyi hak ettin."dedi.
Yanağını öptün ve kıravatını düzelttin. "Teşekkür ederim baba. Herşey için."dedin. Eğer baban daha fazla durursa ağlayacaktın.
"Yolun açık, güzellikler hep senin olsun. O güzel yüzün hiç solmasın canım kızım."dedi baban ve odadan çıktı.
Tekrar kapı çaldı. Derin bir nefes aldın. İçeri giren annendi.
Tabii o da ağlıyordu.
"Hadi ama! Evleniyor muyum, ölüyor muyum belli değil. Ne bu herkes ağlıyor."dedin.
Annen sana yaklaştı ve sana sarıldı. Sonra anladın, bu sarılışı, bu kokuyu unutacağını.
"Güzel yavrum benim. Ne ara büyüdün de buralara geldin?"dedi.
"Çok teşekkür ederim annem. Herşey için. Beni okuttuğunuz, bu günlere getirdiğiniz için."dedin.
"Tamam yavrum. Ben seni tutmayayım. Bahtın açık olsun. Kaderin temiz olsun inşallah."dedi.
"Amin anne."dedin ve annen odadan çıktı.
♥️Jungkook'dan♥️
Jimin benim videomu çekiyordu. Hep beraber heyecanla bekliyorduk. Sonunda gerçekten biz olabilecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐
Fanfiction❕ Bu kitap, @katusu profilinde yer alan, Jungkook İle Hayal Et 1 adlı kitabın devamıdır. Jungkook İle Hayal Et 2'den sonra, Jungkook İle Hayal Et 3'de mevcuttur.)❕ Bir rüzgar esti, artık boş kalan sokakların arasında. Göz yaşlarının yağmur olduğu bu...