BÖLÜM~10 "KALP KIRIKLARI"

5.1K 227 112
                                    

#Belki de aşık oldum ➡️ Bu şarkıyı muhakkak dinleyin kesinlikle Jungkook'u anlatıyor.

"Kavuştuktan sonra da zorluklar varmış meğer..."

Öylece karşısında oturmuş sessizce ağlıyordun. O ise hala bacaklarına bakıyordu. Dişlerini sıkıyordu. Çenesi kasılmıştı bu sebepten ötürü.

Kafasını yana eğdi ve daha da dikkatli bakmaya başladı bacaklarına.

Gözleri delici bir bakış ile gözlerini buldu. Sen ise sebepsizce korkuyordun.

"Ne yaptın bacaklarına?"dedi dişlerini sıkarak.

Daha da şiddetli ağlamaya başladın.

"Ne yaptın dedim?"dedi biraz daha sesini yükselterek.

"Çizdim. Sen yokken benim bir anlamım yoktu."dedin ağlayarak. Sonra sana doğru uzandı ve bir eli ile bacağındaki o yazıya dokundu. Sonra gözünden bir yaş düştü. Ardından kenarda sıktığın elini de aldı ve elini açmanı sağladı.

Bıçak ile yapmıştın. Gelinliği parçalarken kesmiştin elini.

"Elin neden?"dedi kirpiklerinin altından sana bakarak.

Ona gelinliği parçalamak için diyemezdin. Elini hızla çektin.

"Fazla soru soruyorsun."dedin ağlaman kesilirken.

Sinir ile kafasını çevirdi. Ve küvette ayaklandı.

"Bunların hesabını soracağım."dedi.

Ardından ıslak ıslak duşakabinden çıktı. Sende fazla oyalanmadın ve kurulanıp çıktın. Saçlarına bir havlu doladın ve öylece odana gittin.

İçeri girdiğinde Jungkook yatağına oturmuş, ajandanı okuyordu.
Kaşlarını çatmıştı.

Senin geldiğini fark etmiş olacak ki kafasını kaldırıp sana baktı. -jungkook'un boş bakışlarını biliyorsunuz-

Sonra gözleri, masada bıraktığın ilaçlarına takıldı.

"Onlar ne?"dedi çenesi ile işaret ederek. Aynı zamanda çok ciddiydi.

Kapıyı yavaşça kapattın. Dolabının önüne geçtin. O ise hala senden bir cevap bekliyordu.

"O-onlar mı?"dedin kekelerken.

"Evet."

"Onlar şey... İlaçlarım."dedin. Tümörünü ondan saklamak istiyordun.

"Bende bardak sanmıştım. İyi oldu öğrendiğim. Y/N ciddiyim. O ilaçlar ne?"dedi daha sert bir şekilde.

Ve artık köşeye sıkışmıştın. Kaçacak yerin kalmamıştı. Eğer ondan saklamaya çalışırsan ilişkiniz belki tamamen kesilebilirdi.

"B-benim beynimde tümör var. Biri onun ilacı, diğeri de uyku hapım."dedin kafanı öne eğerek.

Tek kaşını kaldırdı ve kafasını yana eğdi. Ayağa kalkıp sana doğru yürümeye başladı.

"Tümörün olduğunu biliyorum. Bu konuda da kendine dikkat et. Sana birşey olmasını istemem. Uyku haplarına gelince, kızmıyorum. Çünkü bende kullanıyorum."dedi tam önünde durduğunda. Fakat sesi çok soğuktu.

"Üstelemeyeyim."dedin. Yoksa konu daha derine inecek, ki Jungkook belli ki sana kızgın ve kırgın. Eğer devam ederse bu konu, Jungkook herşeyin acısını bir anda çıkarabilirdi. Onu tanıyordun.

"Bende öyle düşünmüştüm."dedi ve arkasını dönüp pencerenin önüne geldi ve ay ışığına bakmaya başladı.

"Ben yatacağım."dedin. Ardından yavaşça sana baktı.

𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin