BÖLÜM~19 "GEÇMEYEN KIRGINLIK"

4.4K 193 297
                                    

"Bana öyle bakma. Yoksa öleceğim."

"Jungkook!"diye bağırdın tekrar.

Kapı kırıldı.

"Y/N!"diye bir bağırdı Jungkook... Aklından çıkmazdı o korkusu...

Bıçağı görünce Jungkook'un bakışları vahşileşti. Karardı. Kız afallamıştı. Jungkook ise sinirden ölüyordu. Çok net açıktı.

Hızla kızın üstüne atladı. Nefes almaya çalışıyordun hala. Olduğun yerde duruyordun. Jungkook ise kızı kaldırmış, duvara yaslamış, suratına vuruyordu.

"Sen nasıl onu bıçaklarsın lan itin dölü!"diye bağırdı.

Sen ise onu durdurmak istiyordun ama yerinden kalkamıyordun. Bedenin büyük bir şoka girmişti. Halbuki korkmuyordun.

Jungkook kıza aralıksız vuruyordu. "Ağzına sıçarım kızım senin! Katil mi edeceksin beni! Onun kocası benim! Senin ise ecelin!"diye bağırdı.

"Orospu! O bıçağı götüne sokarım lan senin! Ona nasıl dokundun lan! Nasıl! O benim, benim olana benden başkasının dokunmasından nefret ederim! Tıpkı senden ettiğim gibi!"dedi ve kızın saçından tuttuğu gibi yerde sürükledi. Gözü dönmüştü, kız olup olmaması umrunda değildi. O şuan büyük bir öfke ve sahiplenme patlaması yaşıyordu.

Çünkü, onun olana ondan başkası dokunamazdı. Jungkook bencildi.

Kızı yere serdiğinde bir eğildi ve ölümcül yumruklarını tekrar atmaya başladı.

"Bizi ayıramazsınız lan! Sikerim sizi!"diye bağırdı.

Sen o anda son anlarını yaşıyordun. Nefes alamadığın için bayılma noktasındaydın.

"Ben Jeon Jungkook, o ise Jeon Y/N! Gebertirim seni, şuraya gömerim lan! Dua et seni öldürmüyorum. Katil olamam, bir geleceğim var sevdiğim kadınla."dedi ve kızın suratına okkalı bir tükürük savurdu.

Sonra cebinden telefonu çıkarıp polisi aradı. "Alo, ben Jeon Jungkook. Burada bulunan kadını ihbar etmek için aramıştım."dedi ve biraz karşı tarafı dinledi.

"Evet, geçenlerde sözlümü bıçaklamıştı. Şimdi ise şahsıma kast ediyor. Gereğini yaparsınız. Ben buradan ayrılıyorum."dedi ve kapattı.

Sonra sana döndüğünde şok oldu. "Sevgilim!"diye bağırdı ve seni hızla kucağına aldı.

Dışarı çıktığında o kadar sese ve sorulara cevap vermedi. Tabii o haliniz kameralara yakalanmıştı.
Lokantayı Jungkook sırf siz buluşacaksınız diye boşalttırmıştı.

Jungkook hızla arabasına bindirdi seni ve gazı kökledi.

▪️

Kısa süre sonra hastaneye varmıştınız. Jungkook hızlı adımlarla kapını açtı ve seni kucağına aldı.

Hastaneye girdi. Zaten kısa sürede fark edilmişti.

"Onu önceliğe alın."dedi hemşireye. Stresliydi ama belli etmemeye çalışıyordu.

Hızla seni boş bir odaya aldılar. Gerekli işlemlerden sonra uyanmıştın. Ve ilk düşündüğün Jungkook'tu. Tıpkı Jungkook'un da seni düşündüğü gibi...

Uyandığında oda bomboştu. Boş boş etrafına bakıyordun.

♥️Jungkook'dan♥️

Sinirliyim şuan. Y/N benden habersiz nasıl o kız ile karşı karşıya gelir! Ben onun kocası olacağım. Artık benimle birşeyleri paylaşmalı. Ben bunu istiyorum. Bunu ima etmiyorum artık, direkt söylüyorum. Çünkü bunu çoğu kez yaptı.

𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin