BÖLÜM~21 "MUTLULUĞA BİR ADIM DAHA"

4.7K 193 279
                                    

#BTS Jin - Awake

"Kaçtığımda yakalayan, baktığımda bakan, öptüğümde öpen bir sevgiliye sahibim daha ne olsun?"

1 Hafta Sonra...

Türkiye...
Taşına toprağına kurban olunacak ülke... Memleket... Jungkook'un damat olarak geleceği, -bir garip geldi damat kelimesi- ülke...

Dönmüştünüz. Bu gün kına gecen vardı. Hatta neredeyse bir saatten az bir süre kalmıştı. O sırada Jungkook aradı.

"Sevgilim?"dedin.

"Güzelim?"dedi.

"Nasıl gidiyor veda partin?"dedin gülümseyerek.

"Bizim iyi. Üyeler var zaten bir tek. Asıl seni sormalı. Heyecan var mı?"dedi.

"Tabii ki var. Keşke yanımda olsan ya. Seni çok özledim."dedin.

"Bende seni ay yüzlüm. Umarım herşey istediğin gibi geçer."dedi.

"Seninki de."dedin.

"Sana bir hediyem var. Geldi mi?"dediği sırada kapı çaldı. "Bir saniye Jungkook."dedin ve kapıyı açtın. "Bu kutu size, Bay Jungkook'dan."dedi ve çıktı.

Kutu kırmızıydı. Üstünde ise bir not vardı. "Geldi. Ben kapatıyorum."dedin. Ve kutuyu yavaş hareketlerle açtın.

İçinde kocaman bir çerçeve ve en sevdiğin çikolata vardı. Bu çerçevede ki resimler sizin en güzel anlarınızda çekilen resimlerdi. Hatta o gün Jungkook'un seni fotoğrafçıya götürüp çektirdiği resimler de vardı.
Çok mutlu olmuştun.

Ağlamamak için kendini zor tutuyordun. Yoksa makyajın akacaktı. İçeriden gelen müzik sesleri, insanların sesleri kulağına geliyordu. Zaten biraz sonra çıkacaktın.

Çerçeve ve çikolataları kutuya geri koydun. Onu kendi eşyalarının yanına koydun. Üstünde,

Bu bindallı vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bindallı vardı. Kenarıda senin için ayrılan koltuğa oturdun.

Parmaklarınla oynamaya başladın. O sırada kapın çaldı ve açıldı. Kızlar ve annen gelmişti. Bir de kayınvaliden.
-böyle deyince bir garip oldum kızz-

İçeri girince gülümsedin. "Hoşgeldiniz."dedin.

"Hoşbulduk güzel kızım."dedi Jungkook'un annesi.

Ayağa kalktın ve ona sarıldın. "Nasılsın anne?"dediğinde kayınvaliden gülümsedi.

"İyiyim. Sen yavrum?"dedi.

"Heyecanlıyım diyelim."dedin.

O sırada kenarıda sana hayranlıkla bakan anneni gördün.

Ona hızla sarıldın. Ağlıyordu. "Anne yapma lütfen. Bak kötü oluyorum."dedin.

𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin