"Ömrüm yeter mi, seni böyle yavaş yavaş, tadını çıkararak sevmeye?"
Sabah erkenden uyanıp annenleri uğurlamıştın. Jungkook'un ailesi de havaalanından sonra eve dönmüşlerdi. Sen de Jungkook ile beraber kalmıştın. Ve Jungkook uyuyordu. Onu izlemeye karar verdin.
Yüzünü ona döndün ve izlemeye başladın.
"Karım olacak kadın tarafından izlenmek garip hissettiriyor güzelim."dedi gözlerini açmadan ve fevri bir hareketle seni kendine çekti.
Kas yapmıştı ve şimdi kaslı kollarını hissediyordun. Kafanı boyun girintisine sakladın.
Sana inatla bakıyordu. Biraz geri çekildi ve yüzüne baktı. "Saklanma."dedi."Hoşuma gidiyor boyun girintine saklanmak."dediğinde gülümsedi.
"Öyle mi?"dedi ve beklemediğin bir an da kendini onun altında buldun. Yüzüne yaklaştı ve sıcak nefesini yüzüne verdi. "Bende dudaklarına bayılıyorum ama."dedi ve dudaklarına baktı. Dili ile dudağını ıslattı ve dişini dudağına geçirdi. Onun bu haline gülümsüyordun.
Yüzüne yaklaştı ve dudakları ile dudaklarını kapattı. Küçük ama hisli bir öpücüğün ardından, "Günaydın güzel kadın."dedi ve yataktan çıktı. Sen ise olayın şokundaydın.
"Hadi kalk! Geç kalacağız yoksa!"diye bağırdı banyoya girerken.
"Ne geç kalması? Bir yere mi gidiyoruz?"dedin yataktan kalkıp kıyafetlerini alırken.
"Evet!"dedi.
"Nereye?"
"İzin verirsen çişimi yapacağım."dediğinde kıkırdadın.
Kıyafetlerini giymeden önce duş almaya karar verdin. Mutfağa gittin o sırada. Zaten Jungkook'ta çıkmıştı.
Banyoya girerken önünü kesti. "Şimdi konuşabiliriz."dedi gülümseyerek.
"Duş alacağım Jungkook."dedin diğer taraftan geçmeye çalışarak. Ama önünü kesti. "Hmm... Bir bakayım? Ben de duş alacaktım zaten."dedi.
Hıhı tabi tabi.
"Yeni geldi aklına değil mi? Sırf benimle duş almak istediğin için değil mi?"dedin.
"Evet."dedi pis pis sırıtarak.
Bıkkınlıkla ona baktın. "Allah'ım! Bir düş yakamdan!"dedin sinirle.
Duşa kabine yöneldi. Suyu açarken, "Bakayım? O biraz zor güzelim. Kocan olacağım ve yakandan düşmemi istiyorsun. Ne anormal değil mi?"dedi tişörtünü çıkarırken.
"Sen ciddisin?"dedin gözlerini büyütüp ona bakarken.
"Oradan şaka yapıyor gibi mi duruyordum?"dedi ciddiyetle. O ciddi olunca korkuyordun doğrusu.
"Hiç vazgeçmeyeceksin değil mi?"dedin kıyafetlerini kenera koyarken. Ama onun yanında üstünü çıkarmaya utanıyordun.
"Ne duruyorsun? Su ısındı bile."dedi Jungkook kollarını göğsünde kavuşturarak. Sana bakıyordu.
"Sen önce gir ben sonra gireceğim."dedin. Ve Jungkook'un sana bakışı... Olduğun yere sinmek istemiştin. "Hala mı? Hala utanıyor musun?"dedi büyük bir ciddiyetle.
"Gelmesene üstüme! Utanıyorum ne var bunda?"dedin.
Sana yaklaştı. Sinirli olduğu her halinden belliydi. Tam önünde durduğunda duruşunu bozmadan gözlerine bakmaya başladı. Ve dudaklarını aralayıp konuştu. "Benim karım olacaksın. Ve seninle çoğu kez banyoya girmemize rağmen, hala utanıyorsun yani?"dedi tek kaşını kaldırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐
Fanfiction❕ Bu kitap, @katusu profilinde yer alan, Jungkook İle Hayal Et 1 adlı kitabın devamıdır. Jungkook İle Hayal Et 2'den sonra, Jungkook İle Hayal Et 3'de mevcuttur.)❕ Bir rüzgar esti, artık boş kalan sokakların arasında. Göz yaşlarının yağmur olduğu bu...