BÖLÜM~26 "BİLİNMEYEN PAKET"

4.3K 170 169
                                    








"El ele girdik bu yola. Yeminimiz var ebedi mutluluğa."

Jungkook'un yemek serüveninden sonra ertesi gün sizin için çok güzel başlamıştı.

Jungkook ile beraber albüm yaptırmaya gidiyordunuz!

Şuan yoldasınız. Jungkook'un eli elinde. Sımsıkı... Ama sımsıkı tutuyor. Sıcaklığı bedenine işliyor. Kalbin hızlanıyor. O kadar mutlusun ki... Sevdiğin adam, dünyalarca ünlü olan, yakışıklı olan, en önemlisi de pırıl pırıl bir kalbe sahip olan o adam ile birliktesin. Bundan güzeli var mı ya?

Kafasını çeviriyor ve sana bakıyor. Bu uzun sürmüyor. Çünkü kontrol ettiği bir araç var.

Ama o bakış sana herşeyi anlatıyor. Yani bir insan tek bir bakışı ile yılların aşığı gibi gözlerine nasıl bakabilirdi?

İşte bu sadece Jeon Jungkook'a özeldi.

Beraber bir albümünüz olacak. İçinde her anınızın olduğu bir resim albümü. Baktıkça güleceğin bir albüm.. Onunla kuracağın hayatın belki de temeliydi bu?

Ne dersin?

"Sakin olur musun?"dedi ne kadar heyecan yaptığını anlayarak. Ama sana bakmamıştı.

"Sakinim sevgilim."dedin yumuşak bir sesle.

Güldü.

Efsane güzel güldü.

Küçük dudakları aralandı ve tavşan dişlerinin ortaya çıkmasına izin verdi. Siyah kahküllerini kenara ayırdı. Yola bakmaya devam ederek konuştu.

"Senin sevgilim diyen dilini ısırırım."dedi.

İstemsizce güldün.

Elini tutan elini iki elin ile birden tuttun. Dayanamadın ve dudaklarına götürüp minik bir öpücük bırakıp tekrar dizinin üstüne koydun.

Sana baktı. Gülümsedi.

Yola geri döndü ve sürmeye devam etti. "Biliyor musun? Sen fazla güzelsin."dediğinde hemen bir hareketlenme başladı. Yüzüne bir tebessüm yayıldı. Ve o günlerde söylediğini söyledin.

"Senin gibi birine böyle güzel bir kız yakışmaz mı?"dediğinde dudaklarını büzdü, "Egoist."dedi.

"Bazen kendime soruyorum. Ben bu güzelliği hak edecek ne yaptım?"sonra sana döndü ve öyle konuştu. "Ne yaptım?"dediğinde yutkundun ve gözlerini kaçırdın.

"Sen bir şey yapmadın. Kalbin... Kalbin Jungkook... Beni sana çeken oydu. Bilmiyorum. Nasıl açıklanır... Söylesem yanlış olur. Bence sen benim sana aşkımı hissediyorsun."dediğinde sürmeye devam ederken güldü.

"Evet. Hissediyorum. Hissettiriyorsun."dedi ve ellerine kenetlediği elini daha sıkı tuttu.

"Bunu bilmek güzel."dedin.

"Sadece güzel değilsin. Senin birçok yönün var. Sevecensin, sabırsızsın, deli gibi aşıksın, komiksin, deli dolusun, duygusalsın... En sevdiğimde kıskançlığın."dedi.

"Evet kıskanç olmak bazen koruyor insanları. Seni kıskanmazsam kaç kişi çullanır üstüne. Seni ve bizi koruyor yani."dedin.

"Aynen."dedi ve konuyu değiştirdi.

"Bir sürü resmimiz var. Senin farkında olmadan çektiklerim mesela... Bir de gelinliği aldın değil mi?"dedi.

"Evet."

"Güzel. Bende pembe renkte bir takım ya da başka bir takım elbise giyerim. Öyle de düğünden çekilen bir resim gibi olur."dedi.

"Güzel düşünmüşsün."dedin ve çekinerek söyledin. "Kocam."dedin ve kıkırdadın.

𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin