JEON JUNGKOOK

5K 212 27
                                    

#Pera- Sevdiğim Kadın

Ben Jeon Jungkook.

Sevdiğim kadın için dinimi değiştirmeyi, ölmeyi göze alan adam. Bir yıllık bir ilişkimiz olacağını tahmin bile edemezdim.

Öyle güzel, öyle narindiki. Bazen kendimi tutamaz öper, bazen bırak öpmeyi, dokunmaya kıyamazdım. En son evlilik yolundaydık. Tatlı heyecan.

Ben BTS'e üye olduktan sonra bir kız çocuğu ile tanıştım. Mi Cha ismi. Daha 5 yaşındaydı. Kanser, kan kanseriydi. Öyle muhtaçtı ki insanlara. Ailesi onu istememiş, yetimhaneye bırakmıştı. Ben onu her gün düzenli olarak ziyarete giderdim. Beni abisi, hatta babası olarak görüyordu. En sonunda sponsor oldum. Her zaman, maddi, manevi herşeyi ile ilgilenmeyi göze aldım. Y/N ile ciddi kararlar alma yoluna girerken onunla ilgilenmeyi aksatmıştım. O gün aradı beni.

Özlediğini, yanına gelmemi istediğini söyledi. Bende onayladım. O sırada Y/N girmiş içeriye. Bizim sevgi dolu konuşmamızı duyunca, aldattığımı sanmış.

Tanrım!

Nasıl, nasıl bu kadar inanmaz bana? Ona zerre kadar güven verememiş miydim yani?

Yaktı yıktı. Terk etti beni. Biraz oturup ağladıktan sonra apar topar bende çıktım.

Yurda gittim. Odamıza girdim. Odamız parfümü kokuyordu. İçime çektim. Sonra dolabımızın kapaklarını açtım. Bomboştu. Kıyafetlerini toplamış, gitmişti bile.

Sonra masanın üstüne baktım. Bir not vardı. Gitmeden önce bırakmış. Masaya oturdum ve notu okumaya başladım. Masanın üzerinde ıslaklık vardı. Bir damla su. Onun gözyaşı olmalıydı. Güzelim ağlayarak yazmış notu.

Okudum ve elimde buruşturdum. Sinirlenmiştim. Bana zerre inancı yokmuş meğer.

Sandalyeden hışım ile kalktım ve ayağım ile sandalyeyi yere düşürdüm. Masanın üzerindeki herşeyi fırlattım. Dolabı tekmelemeye başladım. En sonunda yere çöküp ağlamaya başladım. Bu... Bambaşka bir histi.

Pişmandım. Ona 'gitme' diyemediğim için. Pişmanım. Ona gerçekleri anlatmadığım için. Deli olduğum kadına bir gitme bile diyemedim lan!

Sonra bende kıyafetlerimi topladım. Parfümümü alacaktım. Her zaman olduğu yere yöneldim. Ama orada yoktu. Ayrıca bordo kazağımda yoktu. Pek takmadım. Bu durumda kıyafet veya basit bir parfümümü umursayacaktım?

Dışarı çıktım. Üyeler arkamdan geliyordu.

"Jungkook nereye?"dedi biri.

"Ne yaptığını sanıyorsun? Ne ara geldin buraya?"dedi başkası.

"Y/N nerede?"dedi Tae. Ve o sırada durdum.

Y/N nerede?

Beni terk etti. Aldattığımı düşündü. Ben artık onun nerede olduğunu bile bilmiyorum.

Bunu dinlemedim ve hızla arabama binip onunla gittiğimiz ve sadece ikimizin bildiği o kulübeye sürdüm.

Şuan deli gibi ağlıyor, kendime hakim olamıyordum. Direksiyona kim bilir kaç kere vurdum ellerimi. Sonra ileride bir tekel bayii gördüm.

Arabayı durdurdum ve tekel bayiye girip 2 şişe içki aldım. Evet, dağılmam lazımdı. Normalde çok nadir içerdim. Bu sefer nadiri de geçecektim.

𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin