BÖLÜM~25

4K 182 159
                                    

"Eşim, sağ yanım, soluğum..."

Gelen tehdit üzerine korkuya kapılmıştın.

Telefonları kapattınız ve korku ile Jungkook'a baktın.

"Sevgilim? Ne oluyor?"dedin.

"Sakin ol güzelim. Anlayacağız."dedi. Ama o da az da olsa bir korkuya düşmüştü. Elini saçlarına daldırdı ve of diyerek nefesini dışarı verdi.

"Kim olabilir bu?"dedi. Ama bu soruyu daha çok kendine sormak istiyor gibiydi.

"Emre... Ama o hapiste."dedin.

"Haklısın. Peki, onun şu salak kardeşi, Eren. Eren olabilir mi?"dediğinde aklın bir anda kafana dayanan silahın verdiği hisse gitti. Kulağına gelen tehditler... Korkunun seni alt etmesine izin vermediğin o gün. Jungkook'suz geçen günlerin...

"Evet! Evet o olabilir. Ondan haber yoktu. Hapiste falan da değil."dedin.

"Tamam o halde anlaşıldı. Ama o bizi neden öldürmek istesin ki?"dedi.

"Bilmem."dedin.

O sırada senin telefonun çalmaya başladı. Arayan Sena'ydı.

"Efendim?"dedin.

"Kanka! Emre ölmüş!"deyince sen dondun kaldın.

"Ne?"dediğinde Jungkook sana bakmaya başladı.

"Ne olmuş?"dedi.

"Emre... Ölmüş mü?"dediğinde Jungkook da anlık tepki ile dondu. Sonra önüne döndü ve dalgın dalgın boşluğu izlemeye başladı.

"Evet. Hapiste bıçaklanmış. Bıçaklayan kişi ile kavgalıymış. O adam da ondan hırsını almak için öldürmüş."dediğinde için rahatlamıştı aslında. Sana tecavüz etmeye kalkan ve ek olarak da tacize kalkışan birinin hayatınızdan çıkması güzel birşeydi.

"Canı cehenneme."dedin.

"Neyse. Saol kanka."dedin ve kapattın.

"Ölmüş ha?"dedi Jungkook.

"Evet. Şimdi anlaşıldı Eren'in amacının ne olduğu. Abisinin ölümünde bizim parmağımız olduğunu düşünüyor olmalı."dediğinde Jungkook iki elini birbirine vurdu.

"Aferin benim akıllı kızıma!"dedi ve seni kollarının içine çekti.

"Akıllıyım tabii. Yeni mi fark ettin?"dedin.

"Aklın olduğunu biliyordum. Kullanamıyordun, kullanmana sevindim."dediğinde koluna vurdun.

"Kaşınıyorsun sen ha!"dedin.

"Kaşısana beni."dedi.

"Edepsiz!"dedin.

"Yanlış anladın. Ne fesat olmuşsun sen be. O gece yaramadı sana."dediğinde daha fazla dayanamadın ve Jungkook'un üstüne atladın.

Onu gıdıklamaya başladın. Gülüyordu ve sesi huzur vericiydi.

"Demek o gece ha? Sen taktın o geceye, ne dersin sevgili kocam?"dediğinde,

"Takan sensin karıcığım. Ben sadece işin süsüyüm."dedi.

"Tabi canım ne demezsin. Sen zaten kenarıda durdun hep. Tövbe! Neler dedirttiriyor bana!"dedin üstünden inerek.

"Bak. Konuyu nereye getirdin. Fesatsın işte."dediğinde ona en kötü bakışını attın.

"Yok diyor ki, gel de beni döv. Memnuniyetle."dedin ve koltuktan fırlayan Jungkook'un peşine düştün.

𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin