BÖLÜM~27 "AĞLAMA"

3.6K 163 185
                                    

"Kader yolları kesiştirdi. Geriye bunu evetlemek kesinleşti."

Paketi açmıştın. Açmıştın açmasına ama anlam verememiştin. Neydi bu?

Jungkook'un gözleri deli gibi üzerinde sabitti. Bir kurşun gibi delip geçiyordu adeta bedenini. Bundan sebep korku ile ellerin titremeye başladı.

Jungkook kafasını sağa çevirdi ve nefesini burnundan sinir ile dışarı soludu.

Sonra sana doğru yürüdü ve titreyen ellerini tuttu. Gözünden damlayan bir yaş ile ona baktın.

Öfkeliydi.

Ama bunu gizlemeye çalıştığı, seni rahatlatmaya çalışmak için öfkesini görmezden geldiğini çok rahat görüyordun onun kahve gözlerinde.

"Ağlama."diye emretti.

Anlam veremeden baktın.

Derin bir nefes aldı ve sinir ile geri verdi. Sen biraz daha ağlamaya başlayınca Jungkook'un çenesinin kasıldığını gördün.

"Sana ağlama dedim."dedi dişlerini sıkarak.

Tekrar anlamayarak baktın. Paketi ayağı ile itti ve seni duvar ile arasına sıkıştırdı. Bir anda konuşmaya başladı öfkeyle.

"Ağlama. Ağlama, çünkü deli oluyorum. O yaşların akmasını engelleyemediğim için deli oluyorum. Şimdi,"dedi ve derin bir nefes alıp aynı öfke ile geri verdi.

"Şu siktiğimin gözyaşlarını dökmeyi bırak. Benim yanımda ağladığında ve sana yardımım dokunmadığında deli oluyorum. Anladın mı?"dedi sinirle fısıldarken.

"Ne yaptım? Ne yaptım da öfkelendin hemen?"dedin kısık bir sesle.

"Ağladın. Ağlattırdı seni şu siktiğimin paketi!"diye patladı öfke ile.

"Sakin ol. Lütfen!"dedin.

Başını elleri arasına aldı ve birkaç dakika öyle durdu. Sonra kafasını kaldırdı. Sana baktı ve konuşmaya başladı.

"Sakinim."dedi.

O sırada pakete doğru ilerledin. Paketin içinde bir kaset, bir zarf ve zarfın üzerinde bir not vardı.

Kaşlarını çattığın sırada Jungkook karşına geçmiş, kollarını göğsünde kavuşturmuş ve seni izliyordu. Çenesinin kasıldığını çok rahat anlayabiliyordun.

Titrek ellerle önce kaseti çıkardın. Sonra zarfı.

Kaseti masaya koydun.

Zarfı korkarak açacağın sırada, okumaktan korktuğun notu okumaya başladın. Sesli bir şekilde.

"Can yakıcı. Bir insanın kalbinden bir parça kopması can yakıcı. Bir yandan da intikam ateşini körükleyici. Benim ki intikamı seçti. Bu benim intikamım."

Diyordu not.

"N-ne demek bu?"dedin korkarak.

Jungkook ise öncesine göre daha sakin görünüyordu. Korkulu ve şüpheli gözlerini sana dikti.

"Zarfı bana ver."diye emretti. Titreyen ellerin ile ona verdin.

Zarfı inceledi ve açtı. Kalbin yerinden çıkacak gibiydi. Sonra kaşları çatık bir şekilde resimlere baktı. Öfkelenmişti. Bunu nefes düzeninden anlamak mümkündü.

"Ne bunlar?"dedi dişlerini sıkmış bir halde resimleri göstererek.

O an şok oldun.

Çünkü resimde Emre ve senin el ele tutuştuğun bir resim vardı. Ve buna benzer birkaç resim daha...

𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin