BÖLÜM~30 "A-AFFET BENİ..."

3.5K 165 193
                                    

Eh geldik bölüm 30'a. Valla hiç aklımda yoktu buralara geleceğimizin. Ama hadi bakalım. O zmn sizi bölümle başbaşa bırakayım.

#Nightcore - Gasoline

"Y/N! Uyan Feray'ım! Uyan!"

Jungkook en şaşkın hali ile sana bakıyordu. Korktuğu başına gelmişti. Sevdiği kadın gözlerinin önünde hafızasını kaybediyordu.

"Ne yaptın lan ona! Sıçarım lan sülalene! Sikerim lan seni!"diye bağırdı Jeon. Ama ağlıyordu. Uçurumun kenarında değildi artık. Uçurumdan aşağı itilmişti.

"Y/N! Güzelim! Unutmuş olamazsın! Benim, Jeon Jungkook. Kocanım ben senin. Ailemiz var ikimizin. Aşığım sana, sende bana. Hadi güzelim..."dedi Jungkook yalvararak.

Ama sen, boş boş bakmaya devam ettin. Suratın yanıyordu. Bileğin sızlıyordu ama neden sızladığını bilmiyordun. Başın dönüyordu.

"Jeon Y/N! Feray!"dedi Jungkook bağırarak.

Beynin zonkluyordu sanki.

"Eren! Eren! Amına koyayım senin! Otuzbir çeksinler sana! Sikeyim oğlum seni! Ne yaptın lan ona! Nasıl ya!"dedi Jungkook.

Umutları tükeniyordu.

Miden bulandı. Hemde çalkalanırcasına bulandı. Gözlerinin etrafı karardı. Sonra bir yüz geldi gözlerinin önüne. Adı Jeon Jungkook. Bir tek bu vardı. Başın ağırıyordu. Vücudunun ısısı giderek artıyordu.

"Güzelim, bayılma sakın! Buradayım! Yanındayım! Y/N! Kalbindeyim! İlk ve tek aşkım buradayım yapma ne olursun!"diye yalvarıyordu artık Jeon.

"Midem! Midem bulanıyor!"diye bağırdın sadece. Kötüydün. Hiçbir şey düşünemiyordun. Vücudun alev alev yanıyordu.

"Ne yapayım? Kus oraya bir yere."dedi Eren.

Miden kalktı ve direkt öpürmeye başladın. Kusuyordun. Hemde için dışına çıkana kadar kusuyordun.

Kafanı kaldırdın ve sana korku ile bakan karşı sandalyede oturan adama baktın.

Gözlerin kapanmak üzereydi.

"Y/N! Uyuma! İzin verme! Yenilemezsin hemen! Benim tanıdığım Y/N pes etmez! Savaş güzelim! Lütfen savaş... Başka çaremiz kalmadı... Lütfen Y/N... Yalvarırım..."dedi Jungkook.

"Eh Jeon? Karın unuttu galiba seni? Baksana kendinde bile değil. Ben şimdi gidiyorum. Geri döndüğümde soracağım. Ve o zaman söyleyeceksiniz. Sonra da... Sonrasına bakarız. İyi eğlenceler!"dedi ve gülerek depodan çıktı Eren.

Jungkook arkasından bağırıyor, birşeyler söylüyordu. Ama kulakların çınlıyordu. Duyamıyordun.

"J-jeon... J-jungkook..."dedin fısıltı ile. Fakat Jungkook bunu duymuş olacak ki hemen sana baktı ve gülmeye başladı.

"Şükürler olsun! Burdayım meleğim! Adın Jeon Y/N. Unutmadın değil mi?"dedi hızla Jungkook.

Gözlerin yarım aralı bir şekilde konuşmaya başladın. Dudakların kurumuştu. O kadar kısık bir sesle konuşuyordun ki... Ama Jungkook bunu duyabiliyordu.

"B-ben u-unutmadım... N-numara yap-yaptım. Ama i-ilaç e-etkisini g-gösteriyor... D-dayanabileceğimi sanmıyorum... G-geçmişim... Hatırlayamıyorum... Kurtulmalıyız..."dedin tek nefesle.

"Dayan güzelim! Dayan... Çıkacağız. Sakın pes etme. Sakın..."dedi Jungkook.

"Buraya hazırlıksız gelmedim. Kulağımda cihaz var. Tae dinliyor bizi. Ona yerimizi söyleyemiyorum. Gelirken gözlerimi bağladılar. Ama tarif edeceğim ve kurtulacağız. Tamam mı?"dedi.

𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin