BÖLÜM~35 FİNAL

4.5K 193 247
                                    

Waow! Geldik finale... Aman Allah'ım... Hızlı oldu sanki bu? Ben ayrılmak istemiyorum sizdeeen!!

İkinci kitap size göre nasıldı? Nasıl geçti?

Bence yorucu, hızlı, acı verici bir o kadar da aşkınızı yazdığım bir kitaptı. Evlendiğiniz bir kitap.

En sevdiğiniz bölüm kaçıncı bölüm?

Bu kitabın yazarı olarak en sevdiğim bölüm; FERAY'IN JUNGKOOK'U oldu.

Ben bir yazar olarak size bağlandım. Umarım sizde beni sevmişsinizdir. Üzgünüm şuan. Bu kitap da kötü bitecek. Ve gerçekten acı bir son. Ama söz veriyorum üçüncü kitap çıkarsa süper olacak. Emin olabilirsiniz. Bu arada 3. Kitap çıkacak.

Çok merak ediyorum. Bu kitap bitince beni bırakacak mısınız?

O halde ben sizi finalimiz ile baş başa bırakıyorum. Ama ondan önce bu satıra bitirdiğiniz yani okuduğunuz tarihi yazın.

YAZARINIZ SİZİ ÇOK SEVİYOR!

10/03/2019 13:19

#Nightcore- E.T.
#Witt Lowry- İnto Your Arms

BÖLÜM~35 FİNAL

Hala Sena'lardaydınız. Hep beraber salonda oturuyordunuz.

"Eh Sena ve Tae? Ne zaman evleneceksiniz?"dedi Jungkook. Sen onun hemen yanında, kolunun altında oturuyordun.

Sena ve Tae birbirine baktı.

"Bu yaz sanırım."dedi Tae.

"Az kaldı yaza. Davetiyeleri bekliyoruz."dedin.

"Siz ne yapıyorsunuz? Balayına gitmeyi düşünüyor musunuz?"dedi Sena.

İkiniz birbinize baktınız.

"Evet."dediniz aynı anda.

"Aslında en kısa sürede gitmeyi istiyorduk. Fakat son yaşananlar beni ve Feray'ı çok etkiledi. Bu yüzden biraz zamana ihtiyacımız var diye düşündük. Bekleyeceğiz."dedi Jungkook senin adına da konuşurken.

"Peki... Sorması ayıp, bebek falan?"dedi Sena. Yanaklarına doğru bir sıcaklık tırmandı.

Senin konuşmana izin vermeden Jungkook konuştu. "Hayır. Şimdilik düşünmüyoruz. Değil mi Y/N?"dedi Jungkook sana da sorarken.

Ona baktın. "Olabilir belki."dedin ve göz kırpıp güldün.

"Bizden birşey mi saklıyorsunuz?"dedi Tae gülerek.

"Hayır. Belki ilerde olabilir. Ama şimdilik yok. Biraz erken."dedin toplayarak.

"Hımm. Anladım. Ne yapsak benim canım sıkılıyor."dedi Sena.

"Aslında... Bizim Y/N ile bir aralar hayalimizdi lunaparka gitmek. Sonra senin Tae ile ayrılma olayın oldu. İptal olmuştu. Şimdi hep beraber..." Jungkook daha sözünü bitirmeden Sena atladı.

"Olur. Harika olur."dedi.

"Bana da uyar."dedi Tae.

Gözler sana döndü.

"Siz karar verdiniz... Bana söz düşmez."dediğinde Jungkook sana kaşlarını çatarak baktı. Yüzüne doğru eğildi. "Ne demek söz düşmez? Burada hep beraber kararlaştırıyoruz. Senin kararın da önemli. Gitmek ister misin güzelim?"dedi Jungkook.

"İsterim."dedin.

Yüzüne yaklaştı ve dudağına ufak bir öpücük kondurup geri çekildi. "Tamam o zaman. Ben hazırlanayım."dedi Sena.

𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin