Jungkook usulca kulağına eğildi.
"Ay Kızı, ellerini istiyorum."diye konuştu nahoş bir tını ile.Ona döndüğünde, sana uzattığı ellerini kavradığın an ile hızla seni güvertenin ortasına çekti.
Uzun ve ince elini belinin çukuruna yerleştirdi ve bir elini tuttu.
Sen de elini onun omzuna yerleştirdin ve elini sımsıkı kavradın.Belli bir tempo içerisinde dans ederken bu uyumunuzu seviyordun.
Jungkook gülümsedi ve kulağına eğildi, "Melek gibi görünüyorsun."dedi.Gülümsedin ve, "Hâlâ mı tehlikeliyim?"dedin buraya gelmeden önce kurduğu cümleyi hatırlatırken.
Senden uzaklaştı ve keyif aldığı her halinden belli olurken dudaklarını büzdü, "Evet, bu konuda fikrim değişmedi."dedi.
Başını arkaya atarak güldün ve, "Gözlerine her baktığımda parlıyor Jeon. Gözlerinde ışıklar var gibi, bunu çok seviyorum."dedin.
Jungkook gözlerini kaçırdı ve gülümsedi.
"Tüm gün sadece sana bakıyordum."diyerek okları yine sana çevirince gözlerini devirdin tebessüm ile."Hayır ama, gerçekten sürekli gözlerin parlıyor."dedin itiraz ederek.
Jungkook gülümsedi ve, "Okyanusların üzerine Ay yansıdığında parlıyor. Böyle düşünelim."dedi.
Başını eğip gülümsediğinde birkaç saniye aranızda sessizlik oldu.
Ancak Jungkook, çekingen bir ses ile bu sessizliği bozdu."Bir şeyler hissediyor musun?"dedi.
Kaşlarını çattın, anlayamamıştın.
"Anlamadım, ne?"diyerek afalladın.Jungkook'un yanakları kızarmaya başladı ve gözlerini kaçırıp yutkundu.
İfadesini toplayıp tekrar sana döndü. Gözlerini karnına çevirdiğinde, kalbin tekledi.Dudakların aralandı ve hızla gözlerini kaçırdın.
Gülümser gibi oldun ve utanarak, "Hissetsem, söylemez miyim hiç?"dedin kısık bir ses ile.Jungkook dudaklarını birbirine bastırıp başını eğdi.
"Seni seviyorum."diyerek seni göğsüne çekti.Ellerini direkt onun belinde toplayıp sarılır pozisyona geldiğinizde gözlerini kapatıp yanağını göğsüne yasladın ve ayakta durmakta zorlanırken konuştun, "Ben de seni Jeon."dedin.
Selam! Bu gün 05/05/2021 - 00.55.
Kesitin ilk hâlini şu anda düzenledim ve okumuş olduğunuz kesit Jungkook İle Hayal Et 3, 59. BÖLÜM "CEYLANIN PAPATYALI BAHÇESİ" adlı bölümünden.Profilime tıklayarak şu an yayımda olan Jungkook İle Hayal Et 3'e ulaşabilir ve bu kesiti okuyabilirsin, seni seviyorum. 💜🧚🏻♀️
-katusu
Instagram: jkhayaletresmisayfa
YouTube: katusu
Spotify: katusu JKHE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐
Fanfiction❕ Bu kitap, @katusu profilinde yer alan, Jungkook İle Hayal Et 1 adlı kitabın devamıdır. Jungkook İle Hayal Et 2'den sonra, Jungkook İle Hayal Et 3'de mevcuttur.)❕ Bir rüzgar esti, artık boş kalan sokakların arasında. Göz yaşlarının yağmur olduğu bu...