BÖLÜM~11 "YENİDEN"

5.5K 237 147
                                    

"Aşk bazen acıyla tanışmanın adıdır prenses. Ve aşk, uçmaya kanat aramak değil, uçuruma kanatsız atlamaktır bilesin."

Aynen öyle duruyordun. Akan gözyaşlarını saymıyorum bile...

Jungkook dudaklarını araladı.

"Hayır."dediği an parçalanmak istedin.

"Ne?"dedin çelimsizce.

"Eskisi gibi sevmiyorum."dedi.

Titriyordun.

"Nasıl?"dedin kendi kendine.

"Bilmiyorum. Ama eskisi gibi sevmiyorum."dedi ve arkasını dönüp yatağa geri yattı.

O an yüzüğü bir hınç ile çıkarıp Jungkook'a attın.

"İstemiyorum yüzüğünü de, senide."dedin ve olduğun yere çöküp ağlamaya başladın.

Jungkook ise ilgilenmiyordu bile. Nasıl bu kadar uzaklaşmıştı?

"Sen değilsin bu. Benim tanıdığım Jungkook değilsin! Bana, bize bunu yapamazsın! Elini vicdanına koy be! Onca şey yalan mıydı?"dedin ve ona doğru yaklaştın. Pes etmek yoktu senin defterinde.

Arkasını dönmüştü. O sırada üstündeki yorganı kaldırdın ve için girdin. Jungkook hızla sana baktı. Önünü sana döndüğünde çok yakındınız.

"Ama ben seni deli gibi seviyorum. Onu napacaksın?"dedin ağlamanı durdurarak.

Jungkook ise sana bakıyordu. Kolunu sana sardı. Seni kendine çekti.

"Yalan söyledim."diye fısıldadı. O an gülmeye başladın. "Biliyordum."dedin.

"Seni eskisi gibi sevmiyorum çünkü. Eskisinden daha çok seviyorum."dedi ve seni kendine daha çok çekip aranızdaki mesafeyi kapattı.

Burunlarınız birbirine değiyordu. Alnını alnına yasladı. "Seni çok özledim."dedi. Ve kafasını yana kaydırıp boynuna yöneldi. Burnunu boynunda hissediyordun. Kokunu içine çekiyordu çünkü. Sonra biraz yukarıya çıktı, saçlarını kokladı. Ve dudaklarını saçlarına bastırdı.

"Canımsın benim."dedi.

"Sana kırgınım. Azıcıkta kızgın. Ama ilaç gibisin be güzelim. Bir anda geçirdin hepsini."dedi.

Kıkırdadın. Sonra tekrar yüzüne baktı.

Ve gözleri, dudaklarına kaydı.
Aynı şekilde seninde.

"Sıkma kendini. Sızlıyor dudaklarım. Hadi, haber ver onlara geldiğini."dedin gözlerine bakarak.

"İster misin?"dedi.

"O nasıl soru öyle? Özlemin ile yandım tutuştum. Hadi söndür beni."dedin.

Tekrar alnını alnına yasladı. Gözlerine bakıyordu. Elleri belinde duruyordu. Tamamen ona yapışmıştın. Nefesi dudaklarına düşüyordu. Ona can veren nefesi içine çektin.
Islak saçları, senin de alnına değiyordu.
Ellerini onun boyununa yerleştirdin.

"Kookie'm."dedin.

"Feray'ım."dedi.

"Özledim."

"Ben daha fazla."

Ardından sana biraz daha yaklaştı. Ve tüm nefesini dudaklarına verdi. Ve dudaklarını dudakları ile örttü.

Ölesiye özlemiştin. Bu anı bir yıl boyunca beklemiştin.

Jungkook dudaklarını özlemle öpüyordu. Alt dudağına dişlerini geçirdi. İstemsizce inledin. Jungkook dudaklarını dudaklarından ayırmadan üstüne çıktı.

𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin