Okumadan geçmeyin. Önemli!
Dün yani, 10 Şubat'ta aldığım bana göre aşağılanma ve hakaret içeren ağır sözlere maruz kaldım. Ve bunları söyleyen bir Army. Kendisi benim oppacı olduğumu söyledi. Bu benim için en büyük hakarettir. İlk kitabımın 5. Bölümüne yazdı bunları. Yazdıklarını yazacağım,
"Bende 14 yaşındayım ama böyle oppacı görmedim."
"14 yaş ve 22 yaş. Sence bu manyakça değil mi? Kendinizi öyle hayal edin tamam. Ama benim küçük kuzenim 11 yaşında ve böyle şeyler okuyor. Onun böyle kitaplar okumasını istemiyorum. Kız daha çocuk çocuk! 14 yaş ya 14 yaş!"
"Ben shippercıyım. Ama sen oppacısın. Şöyleki shippercılar bxg yazabilir. Ama bu kadar cringe olamaz. Mesela biasının biriyle sevgili olmasına ne tepki verirdin? Çıldırırdın herhal. Oppacısınız." Gibi aşağılayıcı ithamlarda bulundu. İnanın bana bunu okurken yıkıldım. Yemin ederim, arkadaşım biliyor hıçkıra hıçkıra ağladım. Çünkü ben bunları hak etmedim. Ayrıca daha 5. Bölümde. Ben o bölümlerde 14 yaş yaptım ama sonraki bölümlerde yaşın küçük olduğunu söyleyerek yaşı 20 yaptım. Yani altı yıl sonra. O daha bunları okumadan üstüme saldırdı. Ben orada ne yazacağımı bilirdim ama kitap yorum bölümü olduğu için ağır şeyler yazmadım. Ve gerçekten gururum sarsıldı. Bu sebepten ötürü kitabı yayımdan kaldırmayı bile düşündüm ama sırf sevenlerin hakkına girmeyeyim diye yapmadım birşey. Uyarıyorum, beğenmeyen, sevmeyen kötü yorumları ile kitabımı kirletmesin. Siktirsin gitsin. Kimsenin kimseye karışma hakkı yok. Beğenmezsen basıp gidersin.Gururum incindi çünkü. Oppacılardan nefret ettiğimi biliyorsunuz. Ve bana oppacı dedi. Ben bunu okuyunca zor tuttum kendimi. Sarsıldım resmen. Bana oppacı dedi! Nasıl ya? Sustum ki kitap kötülenmesin diye ama bir daha böyle ağır birşey ile karşılaşırsam değil susmak, gururu paramparça etmesini bilirim. Bu kadar ağır sözleri hak etmedim. Ayrıca daha kitabı okumadan konuşmuş. İlerde zaten yaşı büyütüyorum. Ne alaka kötü örnek?
Kullanıcı ismini söyleyip ifşa etmesini bilirim ama söylemeyeceğim. Büyüklük bende kalsın.
Tekrar söylüyorum, beğenmiyorsan okuma. Kapının yolunu biliyorsun bas git. Kötü yorumların ile aşağılama! Bu kelimeler aşağılandığım için ağlayarak yazılıyor.
BÖLÜM~22 "ALIŞVERİŞ"
"Bakma öyle. Kayboluyorum gözlerinde."
Kına gecesinden sonra eve gitmiştin. Daha üstünü değiştirmeden kendini odandaki yatağa bıraktın. Jungkook seni izliyordu.
Bu gece eviniz doluydu. Birçok kişi sizde kalıyordu. Malum gelin evi diye.
"Çok mu yorulmuş benim meleğim?"dedi Jungkook yanına uzanırken.
Yatağın tek kişilik olup olmaması önemli değildi. Tek önemli olan bu odada en son yaşadıklarını silebilmekti.
Ki zaten silmiştin.
Jungkook elini yanağına uzattı ve yavaş yavaş okşamaya başladı.
"Burada uyumak ister misin?"dedi göğüsünü göstererek.Kafanı salladın.
Seni kendine çekti. "Bu kıyafetlerle uyumayacaksın değil mi?"dedi kaşlarını çatarak.
"Arkanı dönersen değiştireceğim."dediğinde sinir olduğunu gösteren bir ses çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐
Fanfic❕ Bu kitap, @katusu profilinde yer alan, Jungkook İle Hayal Et 1 adlı kitabın devamıdır. Jungkook İle Hayal Et 2'den sonra, Jungkook İle Hayal Et 3'de mevcuttur.)❕ Bir rüzgar esti, artık boş kalan sokakların arasında. Göz yaşlarının yağmur olduğu bu...