"Sonra sırf birisi gitti diye, bütün şehre küsersin..."
Jungkook çoktan hasta olmuş, yataklara düşmüştü bile. Dün beraber boş boş oturup konuşmuştunuz. Şimdi gerçekten yeniden demiştiniz.
Senin odanda yatakta yatıyordu. Sena ise dün gitmişti. Tae çağırmış, ayrıca Jungkook geldiği için beraber vakit geçireceğinizi düşünmüş ve dün Seul'e dönmüştü.
Jungkook'un ateşi gerçekten yüksekti.
Sende mutfağa, ona bir çorba yapmaya gitmiştin. Ki çorban hazırdı. Özenle tepsiye koydun ve odanıza doğru ilerlerledin. O sırada Jungkook'un öksürme sesleri geliyordu.Odaya girdin ve tepsiyi masaya koyup Jungkook'a yöneldin. Başını koyduğu yastığı dikleştirip oturur hale getirdin.
Tepsiyi onun kucağına koydun ve ona yedirmeye başladın.
"Çok güzel olmuş. Eline sağlık sevgilim."dedi değişen hasta sesi ile.
"Afiyet, şifa olsun yakışıklım."dedin. O sırada zaten biritmişti ve tepsiyi geri masaya koydun.
"Sabah antibiyotiği içtin mi?"dedin yanına otururken.
"İçtim."
"Ağrın var mı? Dün başın ağrıyordu. Geçti mi?"dedin elini tutarken.
"Geçti."dedi gülümseyerek. Ayrıca gözlerini senden ayırmıyordu. Ve çok yorgun bakıyordu. Haliyle hastaydı.
Sonra ellerin ile kahküllerini ayırdın. Kahküllerinin açıkta bıraktığı alnına dudaklarını bastırdın. Ateşi vardı.
"Sevgilim ateşin çok yüksek."dedin huzursuz bir sesle.
"Yanıyorum görüyorsun. Sana yanıyorum."dediğinde kızardın. Bunu görmemesi için kafanı öne eğdin. O sırada çeneni kavrayan parmaklar başını kaldırmana sebep oldu.
"Yerim seni. Hemen utanırmış."dedi gülümsemeye çalışarak.
"Neyse. Ben sana ateş düşürücü vereyim. Sonra da bakarız duruma göre."dedin ve ayağa kalkarken bileğini tuttu.
"Güzelim, çok yoruyorsun kendini. İyiyim ben."dedi ve kuru bir şekilde öksürdü.
"Değilsin. Benimde seni iyileştirmem gerekiyor. İzin verirseniz ateş düşürücünüzü getireceğim."dedin ve gülümseyip odadan çıktın.
Tepsiyi mutfağa bıraktın ve ilaç çekmecesinden ateş düşürücüyü aldın ve bir bardak su ile geri döndün.
Tekrar Jungkook'un yanına oturdun. Kutudaki hapı çıkardın ve onun ağzına verdin. Suyu da içirdin.
"İnşallah iyi gelir. Yoksa seni sağlık ocağına değil, hastaneye götürmek zorunda kalacağım."dedin.
"Bak gerçekten çok abartıyorsun. İyiyim ben meleğim."dedi.
"Jungkook, sus! Oldun bir kere hasta. Kabul etsende etmesende bakacağım ve iyileştireceğim seni. Şimdi sus."dedin ve kafanı onun göğsüne koydun. Kalp atışlarını duydukça yüzünde manasız bir gülüş oluşuyordu.
Sonra tekrar dudaklarını alnına bastırdın. Bu kez ateşi çok yükselmişti.
"Sevgilim sen yanıyorsun."dedin ve üstündeki tişörtü çıkardın. Ayrıca üzerine örttüğü pikeyi de kaldırdın.
"Y/N ben üşüyorum."dedi.
"Ateşin çıkacak da ondan."dedin.
Hızla odadan çıktın. Elinde ıslak bir bez ve küçük bir kabın içinde soğuk su ile geri geldin. Bezi sıkıp Jungkook'un alnına koydun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐
Fiksi Penggemar❕ Bu kitap, @katusu profilinde yer alan, Jungkook İle Hayal Et 1 adlı kitabın devamıdır. Jungkook İle Hayal Et 2'den sonra, Jungkook İle Hayal Et 3'de mevcuttur.)❕ Bir rüzgar esti, artık boş kalan sokakların arasında. Göz yaşlarının yağmur olduğu bu...