Przez cały lot nie mogłem spać. Chodziłem do pokoju Sary i gapiłem się na nią jak się obraca w różne strony gdy śpi.
Ma te niebieskie obcisłe jeansy które świetnie leżą na jej nogach i bardzo dobrze podkreślają jej pośladki co mnie bardziej kręci.
Ona mnie chyba kara bo wygląda w tym tak sexsownie że tylko ją wziąść i porządnie wyruchać.
Zapomnij.
Odezwałeś się w końcu.
Jak masz tak myśleć o Sarze to ci nie pozwolę.
Sorry. Ale matka natura obdarzyła ją takim ciałem...
Nawet o tym nie myśl.
Już. I tak wysiadamy bo jesteśmy na miejscu. Sara jeszcze spała A szkoda było mi ją budzić więc wziąłem ja w stylu panny młodej i zaniosłem do samochodu.
Walizki były już schowane więc wsiadłem do auta i pojechałam do najlepszego hotelu w mieście.
Nasze pokoje były już zarezerwowane wcześniej więc poszłem wyjąć walizki i gdy otworzyłem drzwi z jej strony, a ona już siedziała.
Wysiadła z auta i wzięła swoją walizkę. Kierowała się do holatu A ja za nią.
- dzień dobry
- dzień dobry
Kurwa, kolejna. Powiedziała przesłodzonym głosem.
- mam zarezerwowane pokoje.
- nazwisko?
- Jonson
- A tak, proszę, tu klucze dla Pana.
- dziękuję
Uśmiechnąłem się i wziąłem klucz.
***
Otworzyłem drzwi A Sara od razu rzuciła się na łóżko.- wygodnie?
- bardzo...
- to ja zaklepuje to łóżko
- byłam pierwsza!
- wcale nie
Przeżuciłem ją przez ramię i położyłem na łóżku obok. Położyłem się na miejscu godzie wcześniej leżała Sara.
- jestem pierwszy
Uśmiechnąłem się zwycięsko.
- pfff.. dupek
- słyszałem
- i dobrze
Poszedłem do niej i zacząłem ją gilgotać w ramach zemsty.
Zaczęła się śmiać jak nie normalna co mnie ucieszyło bo chociaż ją rozweseliłem.
- do... ść
Jeszcze chwilę ja gilgotałem i położyłem się obok niej.
- to moje łóżko
- chwilę sobie poleże
- chwilę, A później wypad do siebie
- księżniczka się obraziła?
- nie.. wkurwiła
Sara
Dla jego dobra, niech nie zaczyna tego tematu.
- ja... przepraszam
CZYTASZ
Jedna na Milion (W Trakcie Korekty)
RomanceOpowieść o 23-letniej Sarze która po studiach idzie na rozmowę kwalifikacyjną w której poznaje swojego szefa i zaczyna się w nim podkochiwać. Christian to 27-letni miliarder który zatrudnia swoją nową sekretarke. Gdy zaczyna już pracować pierwszego...