Obudziłam się zmęczona, z kacem i bólem głowy. Nie chciało mi się wstawać ale tak mnie głowa bolała że musiałam iść po tabletkę.
Spojrzałam na godzine o była 10.00.
Kurwa.
Jestem spóźniona. Wzięłam tą cholerną tabletkę i pobiegłam do toalety się umyć. Gdy wyszła pobiegłam do szafy i wybrałam szybko ciuchy.
Zrobiłam mocny makijaż żeby zakryć wory pod oczami i to cholernie zmęczenie.
Wybiegłam z domu i uświadomiłam sobie że nie mogę prowadzić. Zadzwoniłam po taxi i była już po 5 min.
W pracy byłam po 10. Wbiegłam do środka jak nie normalna i pobiegłam do windy. Czekałam nie cierpliwie aż będę na tym 50 piętrze ale to trwało w nie skończoność A do tego do windy wszedł Mike.
- witaj piękna
- od wal sie
- nie bądź nie miła i się przywitaj z przyjacielem
- ile mam Ci powtarzać! Wal się
Warknełam i wyszłam z windy A on za mną.
- gdzie ty idziesz?
- do Ciebie A gdzie?
- wypierdalaj
Wysyczałam i poszłam dalej ale się zatrzymałam pod drzwiami żeby wkońcu sobie poszedł.
- wypierdalaj
- przyznaj że podobał Ci się wczorajszy pocałunek
- podobał?! Ty się słyszysz?! Musiałam dwa razy cie odpychać A ci jeszcze mało!
- to zerwij z Christianem
- I tak ze mną zaraz zerwie więc nie mam co się starać
- później będziesz moja
- zapomnij, przez Ciebie Christian zobaczył coś przez co było to ,,MOJĄ" winą bo go ,,zdradziłam"
- przecież to zrobiłaś
- zaczęłaś się do mnie dobierać zboczenicu! A teraz nienawidzi mnie osobą którą kocham!
- tą osobą powinienem być ja
Warknął.
- nigdy nią nie będziesz! Kocham nadal Christian i będę go kochała nawet ja mnie zostawi bo mi na nim zależy A ty się odpierdol ode mnie i jeszcze raz mnie tkniesz to dostaniesz za swoje
- od Ciebie?
- nie, ode mnie
W drzwiach stanął Christian. Mike stanął jak wryty.
- pakuj swoje śmieci i wypierdalaj stąd!
- pożałujecie
Wysyczał i poszedł.
CZYTASZ
Jedna na Milion (W Trakcie Korekty)
RomanceOpowieść o 23-letniej Sarze która po studiach idzie na rozmowę kwalifikacyjną w której poznaje swojego szefa i zaczyna się w nim podkochiwać. Christian to 27-letni miliarder który zatrudnia swoją nową sekretarke. Gdy zaczyna już pracować pierwszego...