Sara
- kurwa!
Obudziłam się cała zalana potem. Ten koszmar był okropny, gorszy od tych poprzednich.
Wstałam z łóżka i poszłam na dół do automaty. Widziałam go wcześniej więc wiem gdzie jest. Kupię coś do picia żeby się uspokoić.
Szłam po cichu korytarzem, żeby nikogo nie obudzić A do tego ten koszmar z tego filmu mam w głowie j przed oczami. To serio jest straszne. Zmieniłam na biegnie ale na placach i po cichu. Czuje że ktoś mnie obserwuje, wiem że to nie prawda ale mam takie przeczucia.
Kupiłam szybko automat i pobiegłam na górę potykając się na schodach.
- zgubiłaś się?
O kurwa, to Mclain.
- nie, idę do siebie
- może ci pomóc?
- nie, poradzę sobie
- uciekłaś mi więc muszę dokończyć to co zaczęłam.
- zapomnij sukinsynie nie dostaniesz mnie.
Zbiegła ze schodów i zaczęłam uciekać przed nim po całym hotelu. Serce waliło mi jak szalone żeby mnie nie dopadł. Czułam się jak w horrorze ale nie gonił mnie potwór czy inne bzdury tylko zboczeniec który chce mnie zgwałcić.
Potknełam się o coś A ten chory typ był już przede mną.
- teraz mi nie uciekniesz
Podniosła mnie A ja zaczęłam się szarpać aż do tego że kopnełam w jego niewyżytego kutasa. Ten się skulił A ja jak najszybciej pobiegłam na górę do swojego pokoju.
Weszłam do pokoju i zobaczyłam Christiana który już nie śpi.
- gdzieś ty kurwa była?!
Nic nie powiedziała tylko go mocno przytuliłam. Cieszę się że nie śpi już bo teraz zzie trzęsą jak galareta.
- co się stało?
Dalej dyszałam ale starałam się mówić spokojnie.
- on..
- kto?
- M..
- kto?
- Mclain mnie gonił...
- co? Mclain? Co on tu robi?
- nie wiem...
- zrobił ci coś?
- nie ale chciał..
- gonił mnie żeby mnie zgwałcić
- co? Ten typ?
- Tak.
Oderwałam się i położyłam się na moim łóżku.
- co on chciał ci zrobić?
- już nic takiego
- jak to nic takiego?
- tylko do mnie zagadał
- jak to zagadał?
- no normalnie!
- jak kurwa normalnie?!
- no normlanie!
- chciał ci coś zrobić?
- Tak
- co?
- chciał mnie drugi raz zgwałcić
- jak to?! I kurwa jak drugi raz?!
CZYTASZ
Jedna na Milion (W Trakcie Korekty)
RomanceOpowieść o 23-letniej Sarze która po studiach idzie na rozmowę kwalifikacyjną w której poznaje swojego szefa i zaczyna się w nim podkochiwać. Christian to 27-letni miliarder który zatrudnia swoją nową sekretarke. Gdy zaczyna już pracować pierwszego...