Sara
Muszę mu to powiedzieć bo chyba już nie wytrzymam.
- kocham Cię...
- ja Ciebie też...
Wypiliśmy się sobie w usta i pogłębialiśmy namiętnym pocałunek.
- zadam Ci to pytanie jutro wieczorem
Kiwnełam głową i się uśmiechnęłam. A k jakie pytanie mu chodziło? O to czy będę jego dziewczyną? Pewnie tam bo teraz się mnie tego nie zapytał... Nie moge się doczekać.
- czas się zabawić - Matt
Wszyscy się zgodzili. Wujek poszedł do domu, pewnie muzykę włączyć A reszta na około ogniska.
Rozmawialiśmy i się śmialiśmy.
- kto gra w butelkę? - Eliza
- ja!
Wszyscy krzykneliśmy równocześnie. Eliza wzięła pustą butelkę po wódce i zakręciła.
Wypadło na Olivie.
- żeby nie było tak łatwo.. pocałuj Aarona w usta - Eliza
- nie może pocałować Zacka?
Ktoś tu jest zazdrosny. Arianna o Aarona. To jest urocze.
- nie może być tak łatwo.
Ari przewróciła oczami a Olivia podeszła do Aarona i to pocałowała w usta. Widać że dla nich to obojętne bo to tylko gra ale Arianna jest zazdrosna.
- Olivia kręcisz.. - Eliza
Gdy zakręciła wypadło na wujka Mattha.
- pocałuj... Arianne
Wszyscy byli zaskoczeni bo wujek jest tu najstarszy A Ari jest od niego młodsza o prawie 20 lat!
Arianna bez wahania do niego podeszła i to pocałowała w usta. Eliza się gotowała w środku A mnie chciało się śmiać. Nie rozumiem o co tyle krzyku, przecież to tylko gra.
Ari zakręciła i wypadło na Christiana.
- pocałuj Elize. - Ari.
Co?! Czemu?!
Spokojnie, to tylko gra. Christian do niej podszedł i pocałował ją w usta. Krew żyłach mi pulsuje jak nienormalne. Mam ochotę ją zabić.
Oderwali się A Christian usiadł na miejsce. Wziął butelkę i zakręcił. Wypadło na mnie.
- przytul Daniela
Uśmiechnęłam się i podeszłam do wujka. Przytuliłam go i usiadłam na miejsce. Nie chce żebym się całowała z kimś innym.
Zakręciła butelką i poszło na Wujka Daniela.
- pocałuj Elize.
Podszedł do niej i pocałował w usta. Wujek Matt zabij mnie wzrokiem i miał chyba wkurwa bo cały się spiął.
I tak graliśmy chyba godzinę. Chłopcy wkońcu przerwali bo z dziewczynami prawie się pozabijałyśmy. Olivia chciała mnie zabić za to że całowałam się z Zackiem. I tak każda z każdą. Chłopcy się chyba zamówili bo każdy zabrał swoją dziewczynę do siebie z dala od każdej. Mnie Christian wziął do pokoju i też uspokajał.
- spokojnie, to tylko gra
- jaka kurwa gra! Każda się z Tobą lizała!
- to tylko gra A dla nas to było obojętne bo ja kocham Ciebie A oni swoje dziewczyny
CZYTASZ
Jedna na Milion (W Trakcie Korekty)
RomanceOpowieść o 23-letniej Sarze która po studiach idzie na rozmowę kwalifikacyjną w której poznaje swojego szefa i zaczyna się w nim podkochiwać. Christian to 27-letni miliarder który zatrudnia swoją nową sekretarke. Gdy zaczyna już pracować pierwszego...