{Yoongi}
- Odezwiesz się?- pytam bawiąc się rękawem od swetra.
- Może.
- Noo dobra...
- O co ci znowu chodzi, co?
- Mnie? O nic przecież.
- Nie mam głowy na twoje fochy, jasne? Idę z Jennie na kolację. Nawet do mnie nie dzwoń, bo nie wiem co ci zrobię jak zaczniesz przeszkadzać.
- A... Jennie- wzdycham i opieram się o framugę. Nie lubię jej. Jest straszliwie sztuczna. Kojarzycie te takie etykiety z drugiej strony jedzenia? Napisane tam jest co wchodzi w skład danego produktu. Gdyby Jennie miała taki napis na plecach byłoby napisane na nim tworzywo sztuczne 100%. - To k-kiedy znowu wpadasz?
- Mówię, że nie wiem. Czy ty mnie w ogóle słuchasz?
- Mhm.
- Narazie.
- Cześć....
Gdy tylko znika z moich oczu czuję ścisk w gardle. Dlaczego to wszystko nie może być proste? Dlaczego Jimin będąc moim przyjacielem aż tak źle mnie traktuje? Dlaczego jestem taki uległy i mu się nie sprzeciwię? Zaczynam płakać. Moja mama zmarła gdy mnie urodziła, a ojciec zginął rok temu w wypadku przy pracy. Został mi tylko Jimin w roli jedynego przyjaciela. Oprócz niego nie mam nikogo. Siadam przy biurku, wyjmuję z szafki czysty zeszyt i zaczynam robić to co lubię i gdzie jestem najbardziej sobą. Piszę wiersze. Najczęściej o tym co czuję, ale zdarzają się też takie jakby o niczym. Ale moje wiersze nie są do końca typowe. Piszę po francusku. Ten język jest tak piękny, że na to zasługuje. Najlepsze w tym wszystkim jednak jest to, że nikt poza mną nie wie tak dokładnie o czym piszę, bo nikt tego nie zrozumie. Ja sam kiedyś uczyłem się francuskiego od mojej ciotki, która kiedyś tam mieszkała, ale w Korei to nie jest zbyt często spotykane. Cicha muzyka pianina gra spokojnie co odpręża mnie do tego stopnia, że oczy same zaczynają się zamykać. Chowam zeszyt do szafki, tam gdzie jego miejsce. Myję się szybciutko i kładę się pod kołdrę. Chcę iść spać, ale zanim cokolwiek zrobię biorę do ręki telefon.
ja: dobranoc Jimminie, słodkich snów~
ja: mam nadzieję, że będziesz miał piękne sny
Jimin xx: noo, takich w których nie ma ciebie
(a/n): też mam takiego przyjaciela ;/
przynajmniej tak mi się wydaje....
TYTUŁ: CZYSTE TWORZYWO SZTUCZNE
CZYTASZ
Hajima! ~Yoonmin~
Fanfico Yoongim, który nie marzy o niczym innym jak tylko stać się ważny w życiu swojego przyjaciela lub o Jiminie, który nie wiadomo dlaczego cały czas chodzi wkurzony top: pjm bottom: myg start: 25.01.2019 end: 15.06.2021