[5] geugeos-eun naleul gwichanhgehanda

291 20 0
                                    

{Jimin}

- J-jimin to dla ciebie- Yoongi podaje mi małe pudełko.

- Co to?- pytam unosząc jedną brew do góry. Aż boję się zapytać co ten gówniak znowu wymyślił.

- Wiem, że nigdy nie masz czasu zrobić sobie drugiego śniadania także... z-zrobiłem ci sałatkę.

- Okeej?

- Widzimy się p-po zajęciach hyung?- pyta poprawiając plecak na ramieniu.

- Nie wiem- wzruszam ramionami.- No idź już sobie.

- D-doba, to do potem- mówi wesoło i odchodzi. Gdy tylko znika z moich oczu wyciągam rękę w kierunku Tae.

- Chcesz? Nie mam zamiar tego jeść- mruczę.

- Niee, dzięki. Ale czemu? Przecież on zrobił ją specjalnie dla ciebie.

- No i?

- No nie wiem... ja to bym się cieszył jakby ktoś robił mi śniadanie na uczelnię.

- To poproś Hoseoka pff.

- I ty naprawdę nie cieszysz się, że masz takiego przyjaciela jakim jest ten pierwszak?

- Oddać ci go? Nawet nie wiesz jaki jest nieznośny. Ja jestem naprawdę święty, że z nim wytrzymuję.

- Jak zwykle dramatyzujesz. Jak dla mnie to on jest przemiły.

- Skończmy ten temat lepiej, dobra? Chodź. Zaraz zacznie nam się wykład.

- Racja.


- Jimin hyung...- zaczyna Yoongi wtulając się w kocyk. Siedzimy u niego w mieszkaniu i oglądamy jakieś przypadkowe dramy.

- Czego?

- Jesteś głodny?

- No.

- To może z-zrobić ci coś do jedzenia, co?

- Nie. Spadam już.

- T-tak szybko?- pyta podrywając się ze swojego miejsca i pędząc za mną do przedpokoju.

- Jestem umówiony.

- Z kim?

- Nie interesuj się- warczę i biorąc do ręki kurtkę wychodzę z mieszkania. Denerwuje mnie ta jego wszechobecna ciekawość. Denerwuje mnie to jak ciągle się o mnie martwi i troszczy. Denerwuje mnie, że jest taką pierdołą. Denerwuje mnie fakt, że on cały czas mnie potrzebuje. Denerwuje mnie, że beze mnie nie da sobie rady. Denerwuje mnie, że ekipa ciągle krytykuje mnie za to, że jestem "bezduszny" i nie doceniam tego co mam. Cały Min Yoongi wkurza mnie swoim zachowaniem. Nikt tak szybko nie potrafi wyprowadzić mnie z równowagi tak jak on... Naprawdę.

(a/n): nuda nuda nuda

TYTUŁ: TO MNIE DENERWUJE

Hajima! ~Yoonmin~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz