[13] eotteon yuhyeong

289 22 0
                                    

{Jimin}

Kolejny kieliszek. Kolejna dawka procentów w mojej krwi. To działa praktycznie wcale na mnie nie działa, bo mój organizm jest już w pewnym sensie odporny. Nie takie melanże w końcu się przeżyło. Potrzebuję dużo, naprawdę dużo, żeby się upić.

- Park co ty taki niewyraźny?- pyta Kook  i siada obok mnie na kanapie. Wzruszam ramionami w odpowiedzi.- Orientujesz się może gdzie jest ten... no jak on tam miał. Ten dzieciak no.

- Yoongi?

- No.

- Nie wiem gdzie jest. Nie obchodzi mnie to.

- Mhm.

- A co ciebie to w sumie interesuje?- pytam zaciekawiony zaciskając mocniej dłoń na szklance z soju.

- Spokojnie- podnosi ręce w geście obronnym.- Jestem tylko ciekawy jak bardzo ten młody jest już wstawiony.

- Nie jest wcale.

- Skąd ta pewność?

- Bo zabroniłem mu pić?

- I ty serio łudzisz się, że cię posłuchał?

- Jasne, że tak. On mi się nie sprzeciwia. NI-GDY. Nie umie i już- śmieję się, bo serio... Jak głupim trzeba być, żeby tak łatwo dać się komuś zmanipulować.

- To może się przekonamy, co?

- Co chcesz zrobić?

- Trochę się z nim zabawić- porusza sugestywnie brwiami. Dobrze wiem, że chce wykorzystać chłopaka.

- No to chodź, poszukamy go.

Zaczynamy krążyć po wielkiej chacie naszego znajomego gdzie odbywa się impreza. Długo nam to nie zajmuje, bo za długo go znam, żeby tak zwyczajnie zgubić go w tłumie.

- No. To dajesz mistrzu. Baw się- zachęcam go i wskazuję na Mina stojącego przy oknie ze szklanką soku w dłoni. Kook chwilę z nim rozmawia po czym łapie go za rękę i idzie z nim w kierunku toalety. Ja przyglądam się temu z bezpiecznej odległości tak, że wszystko słyszę i widzę, a jednocześnie pozostaję niezauważony. W pewnej chwili Jeon po prostu całuje Yoongiego w usta.

- C-co ty robisz?- pyta Yoon lekko wystraszony.

- Całuję cię- odpowiada i przysysa się do jego szyi.

- Przerażasz mnie trochę.

- Nie musisz się mnie bać- chwyta go za biodra i przyciąga blisko siebie po czym przyciska do ściany. Min jest ewidentnie przestraszony takim obrotem spraw.

- P-przestań...

- Daj spokój. Nie baw się w cnotkę- mówi po czym oblizuje wargi i zaczyna podwijać swoją i jego koszulę do góry. Yoongi stara się mu w tym przeszkodzić, ale Jeon obraca go twarzą do ściany i wymierza mu mocne uderzenie w pośladki "za karę".

- Jungkook proszę....

- Niecierpliwy. Lubię to- uśmiecha się i dalej przyciskając mu twarz do ściany chwyta go za krocze, a drugą ręką zasłania mu usta. Yoongi chwilę się szarpie mając nadzieję, że uwolni się z jego uścisku, ale gdy widzi, że to nic nie da odpuszcza. Kook natomiast powoli zjeżdża dłońmi w dół i zaczyna ściągać czarne rurki z nóg chłopaka.- Ale twoja skóra jest biała. Nie mogę się doczekać kiedy ozdobię twoje uda malinkami, wiesz?

- Puść mnie, b-błagam...

- No weeź. Rozerwijmy się trochę. Wiem, że tego chcesz.

- Nie chcę- mówi Yoongi i zaczyna płakać z rozpaczy po czym podejmuje jeszcze jedną próbę ucieczki, ale opuszczają go wszystkie siły. Jungkook zahacza palcami o bokserki Mina i zaczyna je powolutku zsuwać.

- Dobra koniec tego- warczę i odpycham Jeona od Yoongiego.

- Ale przecież pozwoliłeś mi się z nim zabawić.

- Rozmyśliłem się. A teraz zjeżdżaj.

- Pff- wzrusza ramionami i odchodzi. Patrzę na Yoona. Jego oczy są szkliste, a całe ciało drży. Resztki delikatnego makijażu znajdują się teraz na policzkach przez łzy spływające po twarzy jak wodospad.

- Chodź tutaj- przytulam go do siebie. Czuję mokrą ciecz na swoim ramieniu. Czy czuję się winny? Troszkę. Ale tylko troszkę!- Już spokojnie... On nic ci już nie zrobi.

- O czym o-on mówił... hyung? Ty mu na to p-pozwoliłeś?

- Chciałem sprawdzić czy jesteś pijany czy nie pomimo, że ci zabroniłem pić beze mnie- wzruszam ramionami.

- I postanowiłeś to sprawdzić p-pozwalając jakiemuś typowi m-mnie zaliczyć? Czy t-ty jesteś normalny?

- Opanuj się.

- Nie. T-to... to nie było fajne Jimin- mówi i odchodzi wyraźnie zły w swoją stronę.

- Nie to nie.

(a/n): jak piszę ten rozdział to sama zła jestem na Jimina XDDD

TYTUŁ: JAKIŚ TYP/JAKI TYP

Hajima! ~Yoonmin~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz