{Yoongi}
- Yoon zaczekaj.
- Co jest Jin-hyung? Spieszę się.
- Nie wyglądasz najlepiej. Chyba jesteś nieźle przybity. Stało się coś?
- N-nie. Jest okej- uśmiecham się delikatnie.
- To może idziesz z nami dzisiaj na pizzę?
- Mogę iść- mówię. Nie mam ochoty kolejny dzień słuchać jak bardzo gruby i tłusty jestem. Doskonale o tym przecież wiem.
- Świetnie! Powiem chłopakom.
- Okej.
Zostawia mnie samego, a ja czuję się przytłoczony ilością ludzi zebranych na korytarzu uczelni. Czemu jak byłem szczęśliwy to pojawiły się te wszystkie problemy? Nagle dostaję wiadomość.
Kook: bądź za 5 minut przy sali numer 306
Kook: pogadamy
ja: ale zaraz mam wykłady
Kook: to się spóźnisz
Wzdych i kieruję się pod klasę. Gdy docieram na miejsce jego nie ma. Czekam i czekam, a gdy mam sobie już odpuścić czuję mocne szarpnięcie za ramię, a następnie czyjeś usta na moich. Oczami mojej jakże potężnej wyobraźni widzę przed sobą Jimina. Mruczę z przyjemności, a nawet wplatam dłonie w jego włosy. Całą magię przerywa głos Jungkooka.
- Czyli ty też tęskniłeś, co?- pyta i podwija lekko moją bluzę do góry.
- I już nie jestem gruby?
- Jesteś nadal, ale twoje czarne oczy odwracają moją uwagę od tego.
- Aa...- spuszczam głowę. Naprawdę myślałem, że jest chociaż trochę lepiej... Przecież piję tylko wodę przez ponad tydzień! Co prawda raz zjadłem jogurt z płatkami, ale tylko raz! Jeon zaczyna zdejmować mi spodnie.- Co t-ty robisz?
- No weź. Tak bardzo tęskniłem.
- N-nie. Przestań!- krzyczę jednak zatyka mi usta ręką.
- Nie drzyj się do cholery.
- To mnie puść.
- Nie tym Min.
- Zostaw mnie już no!
- Powiedziałem zamilcz!- uderza mnie z pięści w oko. Ból przeszywa moją czaszkę.- A teraz grzecznie zrobisz to co Ci powiem, a jak nie to przysięgam, że drugiego uderzenia nie przeżyjesz. Czy to jasne?
- T-tak.
- Super. To chodź tutaj.
(a/n): jak moja menadżerka mi to dyktuje to mnie telepie ze śmiechu XDDD
ta intonacja, ta chrypa... mmm
TYTUŁ ROZDZIAŁU: PIZZA
CZYTASZ
Hajima! ~Yoonmin~
Fanfictiono Yoongim, który nie marzy o niczym innym jak tylko stać się ważny w życiu swojego przyjaciela lub o Jiminie, który nie wiadomo dlaczego cały czas chodzi wkurzony top: pjm bottom: myg start: 25.01.2019 end: 15.06.2021