[pov Nafiz]
Aku mengutip barang-barang yang sudah bertaburan di lantai. Aku mengambil satu kad yang menarik perhatianku.
"Happy birthday Abang Ryan..semoga kau sihat and selalu Sayang aku..aku x Tau ape yang kau suka sebab x pernah sempat nak rapat dengan kau..kau salu busy..memandangkan aku x Tau ape kau suka,so aku hanya mampu bagi ni.."
Kad tersebut bergantung dengan sebuah teddy bear kecil.
"Comel teddy bear..sejak bile kau suka teddy bear ni?" Najmie memeluk bahuku dari belakang dengan senyuman sinis terukir di bibir.
Aduh..Najmie ni! Dalam situasi yang macam ni pon boleh Cari pasal ngan aku.
"Kau nak ape siah.." aku menolak tangan Najmie Dan terus menapak ke pejabat rumahku.
***
Teddy bear yang ku ambil tadi ku belek. Rupa teddy bear ni mengingatkan aku pada seorang bayi yang pernah ku bunuh dulu.
Flashback
tahun lepas.
Seorang gadis datang padaku dengan membawa seorang bayi.
"Nafiz..tolongla saya..anak ni anak awak...awak x le buat saya macam ni.. kalau awak xnak saya pon tolongla jaga anak ni.." teresak-esak gadis tersebut padaku.
Pantas tanganku menampar wajahnya.
"Aku x pernah sentuh kau pon!! And kau kene ingat yang datang merayu untuk tidur dengan aku tu kau!! Aku xkan sentuh perempuan macam kaula!! Kau fikir aku akan percaya dengan kau ke..! Zarief!"
"Ye cik Nafiz.." zarief sudah siap membawa sepucuk pistol.
Aku terus mengambil pistol tersebut Dan halakanya tepat di kepala gadis tersebut.
"Aku pantang kalau pompuan cakap yang dia kandungkan anak aku sedangkan dia yang merayu untuk tidur dengan aku..aku x kan sentuh pompuan yang minta tidur ngan aku sebab aku jijik ngan pompuan cam kau ni..and aku pantang kalau pompuan buat aku jadi Pak sanggup untuk anak yang kau buat dengan laki lain!!!" Terusku tarik picu pistol tersebut Dan menembak kepalanya.
Uwekk! Uweekkk!
Kedengaran suara bayi tersebut menangis kerana terjatuh dari dukungan ibunya.
Makin lama Makin kuat bunyinya merengek.Tanpa berfikir panjang bayi tersebut juga ku tembak. Aku terus mencampakkan pistol tersebut Dan meninggalkan zarief bagi menyelesaikan bahagian seterusnya.
End flashback
Aku tertunduk memandang lantai. Adakah aku terkesan dengan ape yang Lisa Dan neyli cakap?
Xkanla! Aku mafia xde perasaan kot!
Mustahil untuk satu ayat buat aku berubah.Aku menumbuk meja kerjaku yang diperbuat daripada kaca itu sehingga retak. Tanganku yang tadinya okay sudah dibasahi dengan darah.
"Argggghhh!!" Aku menjerit sekuat hati.
Tetiba,pintu bilik diketuk.
Tanpa mendapat jawapan, pintu tersebut terus dibuka.
Aku langsung tidak memalingkan wajahku."Cik Nafiz, Cik Neylia pengsan.." zarief sudah berdiri di sebelahku.
Aku terus berlari menuju bilik Neylia.
'Neyli,kau jangan buat bende pelik..!'
YOU ARE READING
DEVIL BOY ✓ [Complete]
RomanceEdited: 26/1/2019- published 25/5/2019-unpubilshed Apabila menyedari Lisa Marina tidak menyedarkan diri,Nafiz Ar-Ryan kelam-kabut lari pergi ke gudang tempat gadis itu diseksa. *Di hospital* "Kalau Ade Pape jadi Kat Lisa,aku takkan maafkan diri aku...