37

195 14 5
                                    


Prešla som okolo Jackovej izby. Išla som ku dverám, a pritisla som si ucho k nim. Bola počuť tlmená hudba, tak som usúdila, že musí byť vnútri. Trocha som si vydýchla. Už len Danielova izba a obývačka. Potichu som našľapovala a snažila som sa narobiť čo najmenej hluku. V Danielovej izbe som nepočula nič, na čo som si zahrešila. A potom to prišlo. Zvuky z malej obývačky na chodbe. Zbledla som, a dych sa mi zasekol v krku. Ešte stále sa mi môže podariť prejsť nepozorovane. Postavila som sa za roh miestnosti, a počúvala som. Boli tam skoro všetci. Logan, Jack, Daniel, Corbyn aj Jonah. Nadýchal som sa. Raz. A potom aj druhý krát.
Dala som sa na špičky, aby som narobila čo najmenej hluku. Chalani boli zažraný do hry, takže si ma asi nevšimli. Nepozorovane sa mi podarilo ísť do polovice cesty. A ozval sa Daniel. ,,Terka čo to kurva..." Rýchlo som si dala prst na ústa, nech drží hubu. Neskoro. Všetci sa na mňa pozerali.
Nenapadlo ma nič iné ako ,,Dobré ránko!" Usmiala som sa najsladšie, ako som dokázala. Neviem ako som vyzerala, či boli vidno odtlačky rúk na mojich lícach, ale nevyzerali byť nadšený. ,,Kam si včera išla?" Opýtal sa ma Dani. ,,Za mojimi starými kamarátmi." Po tomto zistení sa vrátili ku hrám. Boli divní. Nevedela som čo sa deje, a prečo sú na mňa takí. ,,Hej! Čo som zase spravila?" Povedala som s troškou zúfalstva v hlase. Boli všetci ticho. Potom sa Jack postavil. ,,Toto si musíte vykomunikovať spolu. " kývol na mňa a Daniela. ,,Ideme." Zavelil, a všetci odišli zo Jackom.
,,No? Čo?" Netušila som, o čom sa so mnou chce rozprávať. Všetko medzi sebou máme vyriešené. Sme super kamaráti a to pre nás obidvoch stačí. Bola som trocha nervózna. A tento pocit sa mi vonkoncom nepáči. Nepoznám ho.
,,O čom si chcel hovo..." Nedohovorila som. Pobozkal ma. A ja som sa neodtiahla. Začal pohybovať perami. A vtedy som si konečne povedala že stačí. Odtiahla som sa prudko od neho. Zrýchlene som dýchala. A cítila som sa príšerne. Neverná. Je to paradox, že sa cítim vinná za jeden bozk, a on čistý, za každodenný sex. A neznášam sa za to. Za to, že cítim vinu.
,,Č-čo to bolo?" Opýtala som sa roztrasene skôr seba ako jeho. Utrel mi z líca slzy, o ktorých som ani nevedela. A bol ticho. Odtiahla som sa od neho úplne, a sadla som si na sedačku. Zahrabla som si do vlasov. A plakala som. Za to, aký je Daniel ku mne dobrý, ale ja k nemu nič necítim. Plakala som kvôli Zachovi. Kvôli sebe. Kvôli všetkým.
,,Daniel ja nemôžem. " vyjachtala som. Nevidela som ho, lebo stál niekde za mnou. ,,To kvôli nemu? Pretože niekde, neviem kde, máš niekoho, neviem koho?" Prikývla som tak, že pochybujem o tom, že to postrehol. Ale bol ticho. A ja som ronila slzu za slzou. Som v nechutnom rozpoložení. Najlepší kamarát po mne chce niečo viac. Piče. Neznášam sa kurva moc. Počula som nejaké kroky na chodbe. Daniel to nebol. Ten ešte stále stál, bol ticho a uprene na mňa hľadel. Cítila som jeho pohľad na mojom chrbte. Chalan, ktorý šiel po chodbe došiel sem. „Čo to kurva má znamenať?" počula som Zacha ako kričí po Danim. Pribehol ku mne. „Spravil ti niečo?" opýtal sa ma. Mala som chuť sa zasmiať. On sa ma to opýta? Ale len som záporne pokrútila hlavou. Zotrel mi slzy z líc, a zobral ma na ruky ako princeznú. Oprela som si hlavu o jeho rameno. „S tebou si to vybavím potom." Zavrčal na Daniela. Zobral ma do mojej izby. Uložil ma do postele a chcel odísť. Ja som ho potiahla za ruku. Potrebujem ho teraz pri sebe. Aspoň niekoho. Usmial sa na mňa. „To tričko si môžeš nechať. Sedí ti lepšie ako mne." Chcela som namietať, lebo on si mohol obliecť vreco od zemákov, a stále by bol na zožratie. Potiahla som ho ku mne do postele. Ľahol si vedľa mňa. Pritúlila som sa ku jeho hrudi. „Prečo si prijala tú výzvu?" pritisla som sa k nemu ešte tuhšie. „Súvisí to s tými tvojimi chalanmi z New Orleans?" prikývla som. Bola to pravda. Aj keď nie taká úplná. „Chceš sa o tom rozprávať?" „Nie." Zachrapčala som. Bola som prekvapená jeho starostilvosťou. „A chceš sa o niečom rozprávať?" prikývla som.

Danielov pohľad

Dosral som to.

Sľúbil som jej niečo, a nebol som schopný to dodržať. Mal som svoje city kurva schovávať. Nechcem byť dôvodom jej plaču. Po tom kriku čo tam narobil Zach, prišli ostatný. „Čo sa stalo?" opýtal sa Jack. Nechcel som mu odpovedať. Sadol som si, a oprel som si hlavu do dlaní. „Pobozkal ju, ona sa rozplakala a potom som ju odniesol do jej izby." Ozval sa z jej dverí Zach. Zdvihol som k nemu pohľad. „Prečo si to piče spravil?" podišiel ku mne. V očiach mal neskutočný hnev. Toto som u neho ešte nevidel. Postavil som sa. „Prečo ťa to zaujíma? Vypadni za svojou barbie." Vyprskol som naňho. „Zaujíma ma to lebo ju mám rád." „Alebo preto, že s ňou niečo máš?" zamyslel som sa. Vtedy do toho vstúpil Jack. „Daniel neblázni, oni dvaja? Bože veď dobre že sa znesú v jednej izbe. A navyše viem kto to je." Vypleštili sme naň všetci oči. „Povedala mi to." Pokrčil ramenami. Vtedy som sa tak nasral. Na všetkých. Neviem prečo teraz. A vrazil som Zachovi. Chvíľu bol zaskočený, ale potom mi to vrátil. Tak dvojnásobne. Cítil som potôčik krvi z roztrhnutého obočia. Chcel som mu dať ešte jednu, ale on bol rýchlejší. Rozbil mi peru. Bolestne som vzdychol, a plnou silou som mu vrazil do líca. A vtedy sa už chalani spamätali a vrhli sa medzi nás, aby nás rozdelili. Jonah ma pevne chytil a vliekol ma dolu po schodoch. Chcel som sa vyslobodiť, ale proti jeho sile som nemal šancu. Chcel som zbiť Zacharisa. Za všetko. Čo povedal Terezke. „No tak, Daniel, kľudni sa." Povedal mi Jonah a pustil ma. „Dám ti na to mrazený hrášok." Kývol na moje obočie. Za malú chvíľu sme boli všetci na sedačke. Ja som mal hrášok na čele, a Zach kukuricu na líci. „Čo to kurva bolo?" osopil sa na nás Corbyn. Mykol som ramenami. „Neviem." Jack sa postavil. „Takže ty nevieš? Veď si začal Zacha mlátiť. Ako to že nevieš?" „Čo kto nevie?" spýtala sa Terka. Zišla zo schodov bez toho aby si ju doteraz niekto všimol. Mala na sebe športovú podprsenku a šortky, v ktorých vyzerala úžasne. Ako vo všetkom. Keď si všimla mňa aj Zacha zasmiala sa. „Vy ste sa pobili?" skrčil som obočie. „Čo je na tom také vtipné?" „Obidvaja vyzeráte ako skapané kozy, hoci vám nič nie je." Smiala sa ďalej. Nepočkala na moje ani na Zachove protestovanie, a odišla do telocvične. A za chvíľu až do neskorého večera sa po celom dome ozývali jej údery do boxerských vriec.


Dúfam že sa časť páčila, prípadne mi dolu napíšte, ako si myslíte že sa toto celé skončí.
Pekný víkend ešte užite si

Slovosled jak magyar

🌹

Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SKحيث تعيش القصص. اكتشف الآن