V klube bolo už teraz plno, a to bolo len 8 hodín večer. Chalani si sadli a objednali si, zatiaľ čo ja som išla za vedúcim, mojím dobrým kamarátom, ktorý v klube aj tancoval. „Hej, ahoj Matt." „Ahoj Terez. V poslednej dobe si sa tu často neukazovala." „Ja som tu ako na koni každý večer, Matt asi más zlé informácie." Žmurkla som naňho a on sa zasmial. „Chceš dnes tancovať? Potreboval by som na dnes aspoň niekoho, kto to aj vie." „No veď práve kvôli tomu som sem dnes prišla. Na čo budeme tancovať?"
„Videla si tú choreografiu na FEFE?" „Hej videla a dovolím si povedať že to aj viem." Pochválila som sa. „Tak super. O 10-tej na parkete." Tentoraz žmurkol on, a ja som vyšla z jeho pracovne. Tanec je tiež len z veľmi mála vecí, pri ktorých sa dobre odreagujem. Chalani už niečo popíjali a bavili sa. Ja som sa k nim pridala ale kontrolovala som hodinky lebo sa strašne teším. Na sebe som mala čierne legíny a čierny oversize crop top. V tom sa mi bude pohodlne tancovať, takže prezliekať som sa nemusela.Už ma to pri chalanoch nebavilo, tak som si išla sadnúť ku baru. Čašníka som poznala takže sme sa začali len tak rozprávať o blbostiach.
Pohľad Jakea :
Práve vstupujeme aj s Loganom a chalanmi z Why don't we do klubu, kde by sme mali nájsť našu sestru. Sestru ktorú sme ako malý opustili. A je nám to strašne ľúto. Veď presne preto sme teraz tu.
V klube hrala hlasá hudba, ľudia už mali čo to popité. S Loganom sme sa báli tohto okamihu. Pre jednu jedinú vec. Môj bývalý spolužiak, motorkár, nám povedal, že jediné miesto kde Terez zastihneme, je klub. Už to ma naháňalo v snoch. Že by bola moja sestra štetka. Neveril som tomu, teda som aspoň dúfal že to tak nieje.
„Pozrite na tú pri bare." Ukazoval Zach. Pozrel som sa na ňu. „Uuuuu tá by stála za hriech." Zalamemtoval Daniel. ,,Raz dva by som ju pretiahol. Kľudne aj teraz." Povedal som. Začali sme sa smiať.
„Kto že sa nám tu ukázal?" počuli sme známi hlas. „Čo tu chcete?" Jacoba Sartoriusa som ako všetci považoval za rozmaznaného malého fracka. „Niekoho hľadáme." Povedal som. „Všetci kto niekoho hľadajú hľadajú ju." Kývol na tú sexi krásku pri bare. „To bude omyl mi hľadáme Terezu Jack Paul." Zmätene sa naňho pozeral Logan. „Veď vravím že hľadáte ju." My sme všetci stáli, s vyvalenými očami sme na ňu upierali pohľady ktoré si vôbec nevšímala. Neveril som že môžem mať tak krásnu sestru. Pamätal som si ju ako malé tučné dievčatko zo štrbavými zubami.Zrazu sa otočila a vybrala sa naším smerom. Nás si očividne nevšimla lebo kráčala k myslím že to bol Oliver Moy. „Chalani idem tancovať." Prišla k Moyovi a dala mu pusu. Pošepkala mu niečo do ucha, on jej niečo tiež, a odtisla sa od neho. Už bola na odchode k tanečnému parketu keď to Oliverove dvojča na ňu zakričalo. „Héj Terka! Takto tancovať nejdeš." Na moje veľké prekvapenie sa zase otočila, kráčala k nemu „Tak ma vyzleč Sebastián." Usmiala sa. On sa uškrnul a odhodil jej tričko niekam nevedno kam. Usmiala sa naňho. Videl som ako Logan zatína päste, a mal som aj ja pokušenie jednu tomu týpkovi vyraziť. Cele toto, mi prišlo tak neuveriteľné, že som pár krát musel zažmurkať aby som sa uistil, či náhodou nie som v jednom z tých mojich snov. Ale nepoznal som ju. Ťažko teraz môžem prísť a ochraňovať ju.
Len v čipkovej podprsenke sa vybrala k tanečnému parketu. Všetci začal tlieskať, a ona začala aj z nejakým týpkom tancovať.
(tá druhá z toho videa je Terez, ale tancuje to úplne celé.)
Pohľad Terez :
Pri chalanoch som si všimla chalanov z Why dont' we. Neriešila som to, lebo som mala na ponáhlo. A ešte som tam zazrela niekoho. Neviem či sa mi to zdalo, alebo tam naozaj stáli moji bratia. Verila som, že mám halucinácie. Je veľa blonďavých týpkov. Radšej som nemyslela na ten môj prelud, chcela som si to poridne užiť.
Dotancovali sme a všetci začali náramne tlieskať a pískať. Ja som sa hodila Mattovi do náručia. Bola som tak šťastná. Odtiahli sme sa od seba, ja som zamávala ľuďom, zoskočila som z pódia a pobrala som sa k chalanom. „Waaaau! To bolo úžasné. Takto dobre som ťa nevidel tancovať už poriadne dlho." Pochválil ma Jessie. „Bolo so úžasné, ale nahá v posteli tancuješ aj tak lepšie." Okomentoval to Oliver. Ja som sa smiala, zavesila som sa do náručia Olimu.
Práve som si poťahovala z cigarety, keď mi došlo že som nemala halucinácie. Že tam naozaj stáli.
🌹
YOU ARE READING
Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SK
FanfictionLáska je krutá. Je jej jedno, aký je môj milovaný kokot. Proste si povie ,,Hey bitch, toho miluješ. A ty sa pýtaš prečo? Lebo vyzerá ako anjel. Vnútri je však skoro rovnako skazený ako ty. Má dokonalé oči, lícne kosti, a sama dobre vieš, že aj vták...