38

166 14 13
                                    




Moje údery boli presné a rýchle. Ale vrece človeka nenahradí. A preto, bol teraz na ceste môj tréner z New Orleans. Drsný chlapík. To on zo mňa spravil to, čo teraz som. Mal by prísť zajtra tak, že už večer budeme môcť trénovať.
Ten zápas idem vyhrať. Viem, že to asi znie vtipne, keď idem do ringu s kusom chlapa. Ale on nevyrastal na ulici. Neprežil si to čo ja. A nevie to čo ja. Je to možno hora svalov, ale v tej jeho gebuli má len piliny. A ja to robím pre Jakea, Logana, Zacha, Jacka, Daniela, Jonaha a Corbyna. Robím to pre Biu, Christy a Tate.
Večer som celá ubolená prestala. Bola som nechutne spotená, ale bola som konečne vo svojej koži. Nejako som sa vyštverala po schodoch. Pri telke sedel ako obvykle Jack a Zach.
„Už ťa to omrzelo?" pobavene sa ma opýtal Zach. Len som sa zasmiala. „Potrebujem to." Krátko som mu odpovedala. „Nepotrebovala by si, keby si tú posranú ponuku neprijala." Oponoval mi. „Zach myslím že na to mala nejaký dobrý dôvod." Poznamenal Jack pri sledovaní telky. „A aký?" pozrel sa na mňa.
Bol to hlboký pohľad z ktorého som sa celá triasla. Pokrútila som hlavou, aby som sa toho pocitu zbavila. „Musím do sprchy." Šepla som, a čo najrýchlejšie som šla do izby. Hneď ako som do nej vstúpila, zhodila som zo seba rukavice, aj ostatné oblečenie. Vošla som do kúplne a pri pohľade do zrkadla som si vzdychla. Pustila som si tú najhorúcejšiu vodu a vkročila som pod ňu.
Logan a Jake už s Davidom, Christianom a KSIm vybavujú všetky veci ako sú hala, ring, lístky a rozhodcovia. A ja potrebujem niekoho, kto ma privedie na iné myšlienky. Potrebujem tu môjho trénera. Potrebujem sa sústrediť na teréningy bez toho, aby som musela myslieť na ostatných. A na to, čo sa stane ak prehrám.
Zo sprchy som vyliezla po dobrej pol hodine. Bolo deväť hodín večer, a ja sa chystám za Death Angels.
Hodila som na seba koženkovú mini sukňu, Metallica tričko a vysoké opätky. Na ústa a krk som si dala čiernu šatku. Za chrbát som si pripevnila moje milované katany. Tieto meče boli legendou. Pre celý svet gangov. Som krvavý anjel smrti, s dvoma pazúrmy zúfalstva, z ktorých sa nikto nedostane. Poschovávala som si ešte dve pištole a pár nožov.
Vyšla som z mojej izby. Vošla som do obývačky, kde sedel Daniel, Jack a Jonah.
,,Kam ideš?" ,,Za chalanmi." Odpovedala som mu úsečne. ,,Čo to máš na chrbte?" Spýtal sa Daniel. ,,Nič." Zavrčala som, a už som bola ne ceste. Tentoraz ma však našťastie nikto nechcel zastaviť. V garáži som vyhupla na motorku. Na helmu som sa vykašľala. Vytočila som na mobila Jessieho.
Jess?
Ano Terka?
Kde ste?
U nás. Príď
Som na ceste.

Zložila som telefón a naštartovala som motor. Práve do garáže vchádzal Christinin Mercedes. Vnútri s ňou sedela aj Tate a Bianka.
Usmiala som sa. Za dlhú dobu úprimne. Zamávala som im a oni mi odkývali. Vyskočili z auta, a bežali ku mne. Vrhli sme sa spolu do kamarátskeho obdobia. ,,Strašne ste mi chýbali." Vzlikla som. ,,Aj ty nám." Zasmiala sa Tate. ,,Prišli sme ti znova vrátiť rozum." Buchla ma do ramena Bia. Zdvihla som obočie. ,,Ty si sa naozaj musela zblázniť. Prijať tú výzvu?" Začala do mňa hustiť Christina. ,,Baby môžme sa potom porozprávať. Teraz mám docela naponáhľo. " sklopila som pohľad a šúchala som si o seba tie moje dokonalé čižmičky. ,,Čo to máš na tvári?" Zhrozila sa Tate. Zdvihla mi bradu. ,,Čo to tam kurva máš?" Zdvíhala hlas. Pozerali sme sa navzájom do očí. Pokrútila som hlavou. ,,Už musím ísť. " odtiahla som sa a vyštartovala som. Ešte za mnou Christi zakričala ,,Čo nám neveríš?"
Snažila som sa potlačiť smútok. Kvôli skurvenému chlapovi som sa zriekla už moc veľa vecí. Viac ako je zdravé. Prakticky som sa zriekla života. Celé dni som v telocvični, prípadne sa s gangom pozprávam, ako ich ešte lepšie ochrániť.
Chalani sú im na každom kroku. Keď idú do štúdia, sú im v pätách. Keď idú do reštiky, sú za nimi.
A zachránili im životy. Raz či dva krát. KSImu zjavne nezáleží na jeho slove. Pred pár dňami sme sa zbavili troch členov jeho gangu, ktorý mali v rukách zbrane, a mierili na Corbynovo auto. Po podrobnejšiom prehľadaní mŕtvol som ihneď našla ich tetovania. A odvtedy sa neviem uvolniť. Neviem spať. Jediné čo mi je útočiskom je tá telocvičňa, motorka a whiskey.
Bránu vily mi bez závahania otvorili. Zaparkovala som motorku vedľa ich áut.
Hore v obývačke ma už všetci čakali. Vyzerali spokojne. Bol to rapídny rozdiel medzi nami. ,,Ako?" Opýtala som sa ich, a klesla som do kresla. Brandon mi vtisol do ruky pohár Jacka, za čo si odo mňa vyslúžil vďačný pohľad. ,,Chceli by še sa ti poďakovať." Odkašľal si Sebastián. Moje obočie vyletelo do nebies. ,,A za čo prosím ťa?" Oliver si zapukal kosťami na ruke a pokračoval. ,,Konečne niečo môžme robiť. Môžme využívať to, na čo nás vyučili. Konečne sa cítime potrebný. A vlasne to sa viažne aj s niečím iným. " odmlčal sa. Tentoraz pokračoval Aaron. ,,Že sme ti nekonečne oddaný. Keby nie, tak toto robíme. Len chcem aby si to vedela. " pohľad sa mi vyjasnil. ,,Ja som vám nekonečne vďačná a o nič menej oddaná. Momentálne by som nevedela, čo by som si bez vás poradila. " zasmiala som sa neveselo. ,,Pravdepodobne by si robila to, čo vždy. " poznamenal Jessie, čo vyvolalo vlnu smiechu. ,,A to je čo?" Smiala som sa. ,,Bola by si dokonalá. " Zrazu mi zazvonil telefón. Na obrazovke zasvietilo Jackovo meno. Priložila som si prst na ústa, nech sú chalani ticho.

Áno Jack?

Ahoj, len som ti chcel povedať že nebudeme doma keď prídeš.

Mihol sa mi strach v očiach. Nemôžu ísť sami von.

Kam idete?

No, už sme vonku a ideme asi do baru, alebo tak.

Do akého baru?

Ten čo máme hneď pri dome, vieš?

Okej, tak sa zabavte.

A zložila som. „Ideme. Pohnite si." Zavelila som, a všetci sme sa rozbehli ku motorkám.
Za pár minút sme už boli pri klube. Zosadli sme z motoriek. Z klubu bolo počuť hlasnú hudbu. Vedľa našich motoriek boli odparkovaných asi dvadsať ďalších.
A na blatníku mali hada. „A sme v piči." Poznamenal Oli.




Cold in LA😭😭😭😭😍😍❤️❤️❤️❤️❤️váš názor na pesničku? Alebo na kapitolu✨😏😘??

🌹

Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SKWhere stories live. Discover now