40

171 17 8
                                    

Pocítila som štipľavú bolesť v ramene. Guľka ma musela zasiahnuť tam. Sikla som, ale chalani to našťastie v tom hluku nepočuli.
Keď už boli konečne vonku, rozhliadla som sa po celej sále. Zostali sme tu len my. Death Angels a California Killers. Dva najmocnejšie a najnebezpečnejšie gangy v celej Amerike. Z ramena sa mi valila krv, čo som si však v tomto okamihu nevšímala.
,,V poslednej dobe sa vám nejako nedarí. " uškrnula som sa. Sebavedomie mi nikdy nechýbalo. Čo bolo možno trocha problematické v takýchto situáciach. ,,Ani by som nepovedal. " ozval sa KSI. Vyšiel z tmy, a držal Jessieho s nožom pod hrdlom. ,,Pusti ho. " povedala som mu. ,,Dáš mi nejaký dôvod?" Zasmial sa a nôž nebezpečne pritlačil ešte tesnejšie k jeho hrdlu. ,,Zomriete. Pusti ho, a my odídeme. Ak nie, tak to budú vaše mŕtvoli ktoré zajtra nájdu. " vyprskla som. Oliver ma silno potiahol za ruku. Ale ja som ešte neskončila. Ani KSI. ,,Vy siedmi, teda vlasne šiesti proti nám? Prepáč ale to znie vtipne. " rehotal sa ešte viac. Za mnou stál aj Aaron, Brandon, Oliver, Sebastián a Jacob. Boli sme partička najlepších zabijákov v Amerike, ak nie aj na celom svete. Jemne som kývla Aaronovi. On vedel čo má robiť. Všetci upierali zrak na mňa. A ich si nevšímali. Neviem akým výcvikom prešli, ale zjavne bol viac ako nedostačujúci. Aaron sa po tme vyšplhal hore ku lampám. Tam mali byť bandasky plné benzínu. ,,Tak čo mám spraviť preto, aby si ho pustil?" Ozvala som sa cvičneným zúfalým hlasom. Aaron mal benzín hore porozlievať, a dať ku nemu malú častovanú bombičku. Takú malú, že sa mu zmestila do vrecka. A potom, keď budeme my v bezpečí, odpáli ju. Z tmy vyšiel Christian. Doteraz som videla len postavu, teraz mu však bolo vidno do tváre. ,,Čo tak vyspať sa so mnou? To je fér. Tvojho poslíčka za jeden sex." Nadýchla som sa. ,,Dobre. Daj mojim chalanom Jessieho, a ja pôjdem s tebou." Povedala som. Oliver ma ešte silnejšie potiahol za ruku. Ja som mu ju dva krát stlačila na znak toho, že viem čo robím. Aaron práve šplhal dole. Vyšlo to časovo úplne presne. KSI prišiel s Jessiem ku mne. Dal mu nôž z hrdla dole, a sotil ho ku mne. Sabo ho zachytil a Jess na mňa hodil ospravedlňujúci pohľad. ,,A teraz podajte!" Skríkol na mojich chlapcov Christian. Aaron mi hodil ovládač na spustenie bomby. Nikto si to nevšimol. Sú to proste strašný tĺci. Tí oproti mne. Chalani vybehli z budovi, aby som mala čo najviac času. Ten som si strčila do podprsenky, a tento pohyb si Christian mylne vyložil ako prejav mojej nadžanosti. Schytil ma za pás, a ja som mu zavrčala pri ušku, a jemne som ho pohrýzla. Bolo mi z neho zle. Reálne. Keby na tom teraz nezáležal môj život, povracala by som sa mu do nohavíc. ,,Všetci čakajte tu, aj s nabitými zbraňami. Tí skurvysyni sa určite vrátia. " skríkol, a ťahal ma do nejakých dverí za barom.
Vlasne to boli tie isté dvere, kde som prepadla toho chlapíka. Silno sa mi prisal na pery. Bola som znechutená. Sviňa.
Medzi tým ako bol ten jeho sosák prisatý na moje dokonalé pery, obzerala som si izbu. Boli tu dve okná, ktoré by sa dali ľahko rozbiť. Neboli ani vysoko, takže boli mojím útekovým plánom. ,,Zatvor oči. " šepla som, a uhryzla som ho do krku. Grrrrrc. On ma poslúchol a ja som si rýchlo vybrala ovládač z podprsenky. Stlačila som spúšť. A teraz mám nejakých tridsať sekúnd, kým to nevybuchne.
Za dverami nastal frmol. To pípanie bomby počuli, a tak sa rýchlo snažili dostať ku dverám. Teda aspoň myslím. Ja som ovalila Christiana. Dobehla som ku oknu, a tresla som doň päsťou. Sklo sa rozbilo a ja som vyskočila z budovy. Periférne som videla, ako pár členov gangu vychádza zadychčaných von. A vtom sa ozvala rana. Samotná bomba bola malá, ale benzín ten výbuch znásobil. Plamene oblizovaly celý klub. Neviem, koľko šťastlivcom sa podarilo uniknúť, a popravde, ani ma to veľmi nezaujíma.
Až teraz, keď som šprintovala ku svojej motorke, som začala cítiť palčivú bolesť v ramene od guľky. Pozrela som sa aj na svoju päsť, ktorou som rpzbila okno. Bola nepekne poškriabaná, a trebalo z rany vytiahnuť pár úlomkov skla. Ale nič čo by sa nedalo do poriadku.
Hlavné je, že v bezpečí sú chalani. Why don't we!! Zhrozila som sa. Sadla som si na motorku, vytúrovala som motor, a šinula som sa k Oliverovej vile. Oni budú vedieť kde sú.
Brána na pozemok bola otvorená, a tak som rýchlo odparkovala vnútri motorku. Naproti mi vyšiel Aaron. Skočila som mudo objatia, ltoré mi opätoval. ,,Vpohode? Mysia splnená?" Zaškeril sa. Zasalutovala som. ,,Všetko išlo podľa plánu. " doviedol ma dovnútra. ,,Kde sú chalani?" Opýtala som sa môjho gangu. ,,Sú v bezpečí doma. " povedal Jacob a zhrozene sa pozrel na moju ruku.
Zvyšok večera si pamätám iba veľmi hmlisto. Niekto mi očistil rany, a vybral guľku. Niekto nalieval whiskey. Neviem kto.

Ráno som sa zobudila na gauči pritúlená k Oliverovi. Odtiahla som sa. V dome bolo ticho, a všetci spali. Nečudujem sa im. Ja som však vstala, a napísala som im odkaz.

Idem domov. Polície sa báť nemusíte. Máme imunitu a nás sa budú zďaleka strániť
XXX

A odišla som.
Keď som vkročila do domu, nepanoval tu ani zďaleka taký pokoj ako by mal. Počula som hlasný hovor z obývačky. Keď som do nej vošla, hneď ma ktosi objal. Daniel. Hladil mi vlasy, a ja som sa mu zaborila do hrude. Odtiahla som sa, a zbadala som úplne všetkých nasáčkovaných na sedačke. ,,Si vpohode?" ,,Kde si celú noc bola?" zhrnuli ma otázkami. Odľahlo im, že tu stojím, skoro bez ujmy a som okej. A mne zase odľahlo, že v poriadku sú oni. Teda hlavne on. Sedel na tej sedačke, a skúmal ma pohľadom. Naše oči sa stretli, a ja som v nich nevidela nič. Žiadnu vďaku, možno lásku.

Čo som si to ja sprostá nahovárala.





Hi guys!!✨✨
Okej, som tu skoro po mesiaci😩 ospravedlňujem sa ale hold, nebol čas ani chuť.
No, teraz som sa do toho naspäť dostala, tak dúfam že budem teraz publikovať nejako pravidelne.

Veľa ľudí sa ma pýtalo na môj instagram, takže : @__terezka______

🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨

Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SKWhere stories live. Discover now