Bolo neskoro po polnoci, keď som zosadla z motorky. Bola som niekde na pláži. Sadla som sido mokrého piesku, a pozerala som sa na mesiac. Začala som rozmýšľať o tom, čo mi Zach vykričal do očí. Vedela som že nemá pravdu. Zaryto som to vedela, a verila som tomu. A to možno len pre to, lebo som nechcela, aby ju mal. Tak som tam tak sedela. Sama. Sama zo svojími myšlienkami, ktoré ma čoraz viac a viac pohlcovali.
Pohľad Daniela :
Toto Zach prehnal. Ako treskla dverami, tak v dome zostali krájateľné ticho. ,,Povedz mi prosímťa, že si si práve robil srandu, keď si mojej sestre povedal že je štetka." Zavrčal Jake. ,,Nie, nerobil som si srandu." Pokrútil hlavou. ,,Čo ti to dievča spravila, že jej hneď vravíš že je kurva?" Zrúkol naňho Jonah. ,,Pozri sa na ňu. Pretŕča sa všade kde príde. A má 16 pre boha. Koľko chlapov s ňou spalo? Štyria? Či piati? Vlasne plus Jack. To je šesť." Naozaj nechápem o čo mu ide. ,,V šetnástich si pretiahol tri krát viac báb ako počet chlapov s ktorými spala." Počítal Jack. ,,A podobne ako ona, všetci čo tu sedíme máme na tú tvoju priateľku rovnaký názor." Dodal som. ,,Keď porovnáš ju, a Loren, tak sa oproti nej Terez oblieka ako mníška, keď už potrebuješ riešiť to." Pokračoval som. ,,Ten dôvod ma vázne zaujíma, Zach." Zdvihol obočie Logan. ,,Prečo s ňou chodíš?" Zach sa zamračil, a pošúchal si nohy o zem ,,Do dôvodu sa mi neserte. Loren milujem a tak to aj zostane." Neverím mu. Zacha poznám 5 rokov, a Loren nieke typ dievčaťa, ktorý by ho bol priťahoval. ,,Máš na viac." Odsunul sa Jack od stola, odniesol si tanier a odišiel do izby. Tak sme pomaly všetci odišli od stola. Väčšina do izieb, hrať fortnite alebo nejakú inú hru. Jake išiel cvičiť. A Zach? Ten sa zavrel v izbe, a na hlas si púšťa pesničky. Ja som sa obliekol, a išiel som hľadať Terku.
Naštartoval som svoje auto a vyšiel som z domu. Asi bude na nejakom odľahlom mieste, kde bude mať pokoj sama pre seba.
Sú to dva dni, čo je tu, a hneď sa pohádali. Tentoraz som určite na strane Terki. Zach na to nemal právo. Nemal právo na to, aby ju označil za štetku. Nemal na to žiadny skurvený dôvod. Terka je milá, strašne vtipná a rozumie chalanom. Vo vačšine prípadov. Ale určite nie v tom Zachovom. Nechápem ho. Nechápem, čo môže vidieť na Loren. Je arogantná, namyslená a strašne falošná. Keď sa na ňu pozriete, nevyzerá zle. To nie. Ale ako asi vyzerá, keď na sebe nemá toľko betónu? To netuším. Ako Terka povedala, musí byť v posteli sakramentsky dobrá. A aj to by som vedel spochybniť. Tie jej oranžové drápy musia sakramentsky škriabať. A jej prsia sa vonkoncom nedajú porovnať s tými Terkinými. Ja len nechápem, prečo práve Loren. Na svete sú miliardy dievčat lepších ako Loren, a on proste musí mať ju. Nerozumiem tomu.
Po piatich hodinách jazdy som sa vybral domov. Chodil som po všetkých možných aj nemožých odľahlých miestach, no nikde som ju nenašiel. Keď bude chcieť, vráti sa. Dúfam. Dúfam že bude chcieť.
Doma boli všetci chalani na sedačke. Hrali playstation, boli na mobiloch, alebo sa rozprávali. ,,Našiel si ju?" Odresoval mi otázku Logan. ,,Vidíš ju tu niekde?" Odpovedal som mu podráždene. Celá táto situácia ma čoraz viac rozčuľovala. A znervózňovala. A najviac ma sralo, že Zach si tam žerkal nejaké chrumky a hral s Jakeom Fifu. ,,Bojíš sa o ňu?" Opýtal sa Jack Logana. ,,Kurva, samozrejme že sa o ňu bojím. Je to do piče moja sestra." Naštvane na mňa fľochol. (Fľochol sa nemyslí napľul, ale hodil po ňom škaredým pohľadom).
,,Už teraz môže byť niekde vystretá na ceste kôli motorke. Alebo sa niekde opije a cestou narazí. Alebo spraví nejakú príšernú hovadinu. Alebo.." ,,Myslím že hovadinu už urobila." Prerušil ho Corbyn a podal mu mobil. Na instagrame bola zavesená fotka s popiskom Som voľná. Fotka bola čiernobiela, a nebolo vidieť zreteľne obrysy. Ale jasné bolo že na fotke je nahá. Bolo to zrejmé z jej pŕs, kde jej bolo vidieť bradavky. Nohy mala preložené, ale na to, aby ste zistili že nemá ani nohavičky to bolo dosť. ,,Dopiče." Povedal Jake. A bolo to jediné, čo dokonale vystihovalo túto fotku. Fotka bola dokonalá. Viem že som si to nemyslel len ja, ale aj ostatný chalani, len sa to báli pred jej bratmi povedať. ,,Idem jej volať." Zašomral nasrato Logan. Číslo sa vytáčalo dosť dlho, ale napokon to zdvihla.
L: Okamžite to daj z instagramu preč.
T- Prečo? (smiech)
L: Veď si tam nahá!
T- Celý môj biznis, všetky peniaze ktoré mám, sú za to, zme mám pekné telo. Takže nevidím dôvod.
L: Kurva, to daj preč.
T- Logan, tvoj hnev ma ešte viac povzdudzuje to robiť, takže čím viac sa budeš hnevať, tým viac takýchto fotiek bude. V zásobe ich mám dosť.
L: (hlboký nádych) Dobre, už sa nehnevám. Pekne ťa prosím, aby si tú fotku dala preč. Dobre?
T- (ešte väčší smiech) Dopiče, nerozprávaj sa so mnou ako s malým dieťaťom.
L: (výbuch zlosti) Ale s tebou sa inak rozprávať kurva nedá! Robíš si vždy čo chceš. Nikdy ma nepočúvaš. Tak mi povedz ako sa s tebou mám rozprávať.
T- (záchvat smiechu) Som dvéra svojho otca, a som rovnako tvrdohlavá ako on. A to ste aj vy. Tak ma tu láskavo nepoúčaj.
L: Vráť sa domov.
T- Ráno možno.
L: Prečo až ráno?
T- Povedala som snáď Zachovi že potrebujem chlapa na jednu noc. A ideálneho som ešte nenašla.
L: Jebe ti? Že si teraz zo mňa robíš piču, že?
T- Nie, myslím to smrteľne vážne. Dobrú.A zložila.
Logan bol celý večer nasraný, a nepomohol mu ani maratón rýchlo a zbesilo. Jonah nám navaril za kotol praženice, a my ostatný sme len ticho sedeli a v duchu sa smiali. Nad Loganom, nad Terez a ja špeciálne aj na Zachovi. On si totižto ,,nenápadko,, pozeral jej fotku na instagrame.🌹
VOCÊ ESTÁ LENDO
Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SK
FanficLáska je krutá. Je jej jedno, aký je môj milovaný kokot. Proste si povie ,,Hey bitch, toho miluješ. A ty sa pýtaš prečo? Lebo vyzerá ako anjel. Vnútri je však skoro rovnako skazený ako ty. Má dokonalé oči, lícne kosti, a sama dobre vieš, že aj vták...