{Cameron}
Ik baal. Ik baal zo erg. Ik heb mijn kleine broertje teleurgesteld, en ik mag niet meer bij mijn kleine zusje in de buurt komen. Ik was net zo blij dat ze er waren, ik heb ze zo gemist, en nu haat de ene mij en mag ik met de andere geen contact!
'Zo gast, heeft je vriendinnetje het uitgemaakt of zo?' Vraagt Shawn.
Ik kijk Shawn aan. Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb geen verkering.'
'Oh? De player uit Holland heeft geen verkering? Dat is nieuw!' Lacht Shawn. Hij gaat naast me zitten. 'Maar serieus. Wat is er?'
Ik kijk Shawn recht aan. 'Mijn kleine broertje haat me.'
'Oh shit man. Wat heb je gedaan?'
Ik zucht. 'Ik wil er niet over praten gast.'
Shawn knikt. 'Het komt wel goed Cammy. Familie is familie, die laten je niet zomaar in de steek.' Shawn staat op en loopt verder.
Die laten je niet zomaar in de steek.
Dat je dat niet wist voor je ons in de steek liet.
'Fuck!' Vloek ik.{Amber}
Ik heb niet ontbeten en de les gaat zo beginnen! Geïrriteerd pak ik een koekje uit mijn tas. Ik prop het ding in mijn mond terwijl ik naar de les loop.
'Hallo.' Vicky zwaait naar me. 'Jij gaat hockeyen toch?'
Ik knik.
'Ik heb je zien spelen op internet. Je bent echt goed.'
'Op internet?'
'Ja. Als je jouw naam in tikt krijg je een video te zien waar jij hockeyt met een meisje.'
'Met Roos.' Zeg ik. 'Mijn vriendin.' Ik moet onwillekeurig lachen. 'Waarom zoek jij me op op internet?'
Vicky wordt rood. 'Ehm. I don't know.' Ze loopt snel door.
'Toch bedankt!' Roep ik haar na.
'Waar was jij?' Milou en Naomi komen naast me lopen. 'Evi is je nog gaan zoeken, maar we konden je niet vinden.'
Ik bloos. 'Oh mijn god. Het spijt me zo erg Loutje.' Zeg ik geschrokken. 'Ik ging naar Justin. Hij was super verdrietig.'
'Geeft niks hoor.' Zegt Milou. 'Maar Merli denkt nu dat je een crush op iemand hebt en die bent gaan opzoeken.'
Ik zucht gekweld. 'Wat een bullshit.'
Milou lacht hard. 'I know.'
'Milou en Evi hebben me verteld dat je bij ons komt slapen. Ik ben enthousiast Amber!' Zegt Naomi vrolijk. 'Ik heb wel zin om van Merli af te zijn.'
'Dat moet je niet zeggen.' Zeg ik lachend. 'Dat klinkt sneu.'
'Fuck!' De stem van een jongen galmt door de gang.
'Cameron? Wat is jouw probleem?' Vraagt Milou verbaasd.
Cameron kijkt op, ziet mij en springt overeind. 'Niks.' Zegt hij snel.
'Heeft onze bad-boy nou gevoelens?' Vraagt Naomi grijnzend.
Camerons ogen zijn vochtig. 'Jongens kappen.' Zeg ik tegen Milou en Naomi. 'Alles oké?' Vraag ik aan Cameron. Ik herinner me dat ik niet met hem mag praten van Justin. Maar negeren kan ook niet! Ik glimlach voorzichtig naar hem, ook al heeft hij het voor elkaar gekregen om Justin te laten huilen en ben ik daarom boos op hem.
'Ja.' Cameron draait zich om en loopt snel weg.
'Vreemd.' Zegt Milou. 'Nou ja, whatever. Laten we naar de les gaan.'
Ik knik. Samen met de meiden loop ik naar de les.{Justin}
'En daarom is het belangrijk dat je niet vergeet om...' onze leraar word verstoord door een deur die openklapt. Het is de mentor van Cameron en Jason. Als die nu met mij gaat praten word ik gek!
'Daniel en Justin. Kunnen jullie even meekomen?'
Ik kijk hem verbaasd aan. 'Oké whatever.' Ik sta op en neem mijn tas mee naar buiten. Daniel volgt mij.
'Jongens... jullie zijn de kamergenoten van Jason en Cameron. Weten jullie waar ze zijn? Ze zijn beiden te laat.'
'Jason is al een paar dagen ziek.' Zegt Daniel. 'Maar Cameron, geen idee.'
De leraar kijkt mij nu aan.
Ik wend mijn blik af. 'Hij leek een beetje overstuur vanochtend. We hebben ruzie dus ik heb geen idee waar die gast is.' Ik wil me omdraaien maar de mentor pakt mijn arm stevig vast. 'Waarover gaat jullie ruzie?'
Ik kijk naar Daniel. 'Hij moet oprotten of ik zeg geen woord.'
Daniel begrijpt de hint en draait zich om. Razendsnel glipt hij de klas weer in.
'Vertel maar meneer Olivera.'
'Is het u ooit opgevallen dat we dezelfde achternamen hebben?'
De leraar denkt na. 'Nu je het zegt...'
'Het viel mij ook niet op, tot hij vanochtend opeens vertelde dat hij mijn freaking broer is.' Mijn stem wordt harder. 'En die broer is niet lief geweest tegen mij en mijn zus, dus ben ik weggelopen. Ik heb hem nog zien janken.'
De mentor kijkt me ongelovig aan. 'Oké. Dankjewel.'
'Ik..' ik slik. 'Kan u dit geheim houden? Ik wil niet als het broertje van Jason en Cameron gezien worden.'
De mentor knikt. 'Ja. Tuurlijk.' Dan gaat hij weg.{Amber}
'We gaan naar de stad!' Gilt Isa en ze springt energiek op en neer. Zuchtend doe ik mijn ogen open. 'Het is niet dat ik je niet mag Is, maar als je nu niet snel weggaat vermoord ik je echt.'
Isa lacht en rent door naar Romy's kamer. Ik hoor gemopper uit Romy's kamer.
Ik sta op en loop naar de badkamer. Snel doe ik de deur op slot en stap ik in de douch. Het water klettert op mijn hoofd. Ik was mijn haar en stap uit de douch. Als ik mezelf afgedroogd heb loop ik met mijn handdoek om mijn lichaam heen terug naar mijn kamer. Ik doe de deur weer op slot en kleed me om. Als ik mijn haar heb gedaan maak ik een foto die ik op insta zet:Ready for today🥰
Zet ik eronder.
Meteen krijg ik likes en reacties van al m'n oude vriendinnen.
'Ben je klaar?' Vraagt Isa.
'Ja!' Roep ik. Ik kom naar buiten. We gaan vandaag lekker met Romy, Mira, Isa en ik. Milou, Naomi, Evi en Merli zijn ergens anders heen. Vandaag gaat Milou vragen aan Merli of ze misschien zou willen wisselen met mij van kamers. Daarom weet ik dat het misschien voor het laatst zou kunnen zijn dat ik alleen met Romy, Isa en Mira op stap ga.
'Shoppen!' Juicht Isa. Ze knuffelt me bijna plat en trekt me mee naar buiten. Romy loopt lachend met ons mee. Mira strompelt mopperend achter ons aan.
'Mir! Vandaag gaan we lekker shoppen voor jou.' Besluit Isa. 'Het is tijd dat de jongens eens zien hoe leuk jij bent.'
Mira trekt een gezicht wat laat zien dat ze het daar helemaal niet mee eens is.
'Laten wij maar eens samen naar de ijssalon gaan.' Zeg ik tegen Romy. 'Veel plezier Isa en Mira!'
Mira kijkt me ongelovig aan. 'Laat je me alleen met háár?'
Romy klapt dubbel van het lachen. 'Dat gezicht van je!'
'Maar om op je vraag te beantwoorden: ja.' Ik pak Romy's arm en zwaai naar Isa en Mira. 'Veel plezier meiden! Geef haar een make-over Isa!'
Samen met Romy loop ik naar de ijssalon.Dankjewel voor het lezen!
Het wordt wel weer interssant hoor😂
JE LEEST
Together Strong
Mystery / ThrillerDeel een: Amber en haar tweeling broer worden naar een internaat in Amerika gestuurd, Amber vind het niet erg, ze is haar ouders liever kwijt dan rijk, maar drama blijft haar en iedereen met wie ze te maken heeft achtervolgen. En dan gaat er iemand...