{Stella}
Amber en Milou lopen onze kamer in.
'Waren jullie niet weg met Miles?' Vraag ik kattig.
'Ja we waren weg met Miles, maar nu niet meer.' Snauwt Milou terug. Ze stormt haar kamer in. What the fuck is er mis met haar?
'Amber. Miles heeft het uitgemaakt.' Ik ga dichterbij haar staan. 'En dat is jouw schuld.'
'Hoezo?' Vraagt Amber nerveus.
Ik geef haar een duw. 'Ik zie echt wel hoe Miles altijd naar jou kijkt.' Sneer ik.
Amber duwt mijn armen weg. 'Hou je bek Stella. Miles en ik zijn vrienden.' Haar ogen beginnen te tranen alsof ze het jammer vindt.
'Amber. Heette jouw zus niet Abby?'
Amber kijkt me met verbaasde ogen aan. 'Ja?'
'Ik kan hele vervelende dingen laten doen bij je zus. Ik ben rijk en mijn vader is machtig. Hoe zou Abby het vinden om voor gek te worden gezet op mijn Instagram account? Duizenden zien mijn foto's.'
Amber stoot een spottend lachje uit. 'Abby vindt daar helemaal niks van.'
'Hoe bedoel je?' Vraag ik verward.
'Abby is hartstikke dood Stella.' Met die woorden duwt ze me aan de kant en wil ze weglopen.
'Er gaan wel veel mensen dood. En jij kent ze allemaal.' Sis ik.
Ambers rug verstart.
'Evi, Naomi en nu weer je zus.'
Amber draait zich om. 'Dus? Kan ik er wat aan doen!'
'Ik geloof van niet.' Zeg ik. 'Maar ik kan de hele wereld laten geloven dat jij een moordzuchtige trut bent.'
Amber zet een stap naar voren en slaat me hard in mijn gezicht.
{Amber}
'Dat maakt me alleen maar zekerder Amber. Niemand gaat jou geloven.' Zegt Stella vals. 'Anna kan voor mij getuigen dat je woede-aanvallen hebt.'
'Waarom zou Anna dat doen?' Snauw ik.
'Omdat ik weet dat Anna de dochter is van een stomme hoer en ik dat aan iedereen ga vertellen als ze niet getuigd.' Zegt Stella. 'Je kan niet van mij winnen Amber. Dus beter ga jij nu praten met Miles en zorg jij ervoor dat hij weer naar mij komt.'
Nee. Ik wil niet dat Miles zich op moet offeren voor mij. Dit moet ik met hem bespreken. 'Ik haat je Stella.'
Stella lacht tevreden. 'Maar de rest van de wereld houdt van me.' Zegt ze arrogant.
Ik stap weer naar voren en sla haar nog een keer hard tegen haar hoofd. Dit keer slaat Stella's hoofd naar achteren tegen de muur aan.
'Laat me met rust Stella.' Fluister ik met ingehouden woede. 'Je wil me niet boos zien.'
'Dat is een bedreiging.' Zegt Stella. 'En als ik nu een selfie op insta zet van mijn hoofd ben je stukken minder populair.'
'Wat ben jij een vies, ordinair wijf!' Schreeuw ik.
Het doet Stella niks. Ze glimlacht alleen naar me. Kreng!
Ik draai me om en laat me op bed ploffen. Ik pak mijn telefoon en tik Miles' nummer aan.
'Amber, het spijt me zo erg, je moet me gewoon vergeten...' hoor ik Miles zeggen.
'Miles.' Snik ik.
'Amber? Alles oké?'
'Het is Stella.' Huil ik. 'Stella is een stomme bitch.'{Miles}
Ik ren Ambers kamer in. Ik zie Stella staan. Die vieze bitch.
'Stella!' Roep ik. 'Jij stom kreng, wat heb je Amber aangedaan?'
Stella slaat haar armen om me heen. 'Nog niks. Wordt gewoon weer mijn vriendje totdat IK JOU dump inplaats van andersom.'
Ik maak me los. 'Ik wil geen verkering met jou.'
Stella zucht diep. 'Dan moet ik helaas aan mijn pappie vragen of hij misschien Ambers naam ergens kan invullen. Misschien op een dossier van Evi's zaak. Amber die haar beste vriendin heeft vermoord. De kranten smullen ervan.'
'Jij... jij...!'
Stella lacht. 'Kom op, ik ben lekker toch?' Ze grijnst uitdagend. 'Ik ben knap, rijk, leuk, lief en slim. Beauty and brains. Beter kan niet toch?'
'Ik wil jou niet.'
'Ik hoef jou ook niet meer Miles. Neem gewoon met me zodat ik van vriendje op vriendje kan overspringen goed? Dat hoort nou eenmaal bij mijn sletten imago.' Zegt Stella. 'Maar ondertussen kunnen we wel dingen doen. En je kan maar beter gehoorzamen voor Amber. En doe maar net alsof je het leuk vindt.' Stella drukt een kus op mijn mond. 'Zoen terug.' Sist ze, terwijl haar tong om toestemming vraagt.
Met tegenzin geef ik die. Gretig valt Stella's tong aan. Niet veel later staan we te tongzoenen. Stella trekt me mee naar haar kamer en niet veel later staan we voor haar deur te zoenen.
Amber komt naar buiten. Een flits van ongeloof, vernedering, ongemak, verdriet, woede en teleurstelling flitst door haar ogen.
'Really Miles?' Roept ze. 'Het is een uurtje of twee uit en je staat haar alweer af te lebberen?' Ze draait zich om en loopt haar kamer in. 'Nou Stella, je probleem heeft zichzelf opgelost. Laat me dan nu gewoon met rust!'
Stella lacht en trekt me haar kamer in. Ze wilde dat Amber dit zou zien. Ze trekt haar kleren uit.
'Nee, nee, nee nee!' Zeg ik en ik draai weg naar de muur. 'Nee Stella, trek iets aan please.'
'Oké, oké.' Toch begint ze hard te kreunen alsof ze wil dat het klinkt alsof we seks hebben.
'Stella, doe normaal.' Snauw ik. 'Ik zou nooit seks met jou hebben!'
'Oh Miles je bent fantastisch!' Gilt Stella hoog.
Ik stap op haar af en duw haar tegen de muur. 'Kappen nou.' Sis ik.
Stella lacht. 'Krijg je ervan Miles. Dump nooit een Queens.'Hey iedereen,
Ik ga de komende twee weken mogelijk wat minder posten. Ik speel in een musical en die gaat donderdag in première: Dinsdag generale, Woensdag try-outs met publiek, donderdag première show, vrijdag show, zaterdagmiddag show, zaterdagavond show, vrijdagavond weer show, zaterdagmiddag show, zaterdagavond show. En tussen alles door Cito en toetsweek, verjaardagen van vriendinnen en slapen.Ik hoop dat jullie het begrijpen.
Ik heb sowieso een belangrijke tijd voor de boeg, ik moet proberen om naar VWO te gaan en ik sta er nog goed voor, maar ik wil graag geen twijfelgeval zijn en school gaat voor.
Sorry.
JE LEEST
Together Strong
Mystery / ThrillerDeel een: Amber en haar tweeling broer worden naar een internaat in Amerika gestuurd, Amber vind het niet erg, ze is haar ouders liever kwijt dan rijk, maar drama blijft haar en iedereen met wie ze te maken heeft achtervolgen. En dan gaat er iemand...