Trevon Carter.
Kendimi biraz toparlayıp boğazımı temizledim ve ;
"Merhaba" dedim bende."Skyler..." duraksadı bir an. Adımı bilmesine çok şaşırmamıştım aslında sonuçta Jaxon mutlaka yanında benden bahsediyor olmalıydı.
"Johanna'nın bahsettiği kişi sen misin?"
"Evet " dedim sadece. Beni kesinlikle beklemiyordu. Ama istemiyor muydu da?
Ortamdaki bu durum beni iyice germişti.
"Tamam. Sorun yok benim için." Dedi gülümseyerek.
"Johanna sana bu kimsenin bilmemesi gereken şeyleri anlattı mı?""Evet bahsetti. Zaten böyle bir şeye kalkıştığımı kimseye anlatamam. Üstelik okulda da bir sohbetimiz olmadığı için problem olmaz diye düşünüyorum. " dedim rahat olmama çalışarak.
"Harika katılıyorum. "
Cesaretimi toplayıp para konusuna girme kararı aldım. Birine para demek bana çok zor gelirdi ama konuşmam gerekiyordu.
"Kesin olarak yapıcak mıyız yani?"
"Beni görünce vazgeçmediysen seni çizmek isterim."
"Johanna bana paradan bahsetti. Açıkcası paraya çok fazla ihtiyacım olduğu için buraya geldim. "
"Parayı önden istiyorsun yani? Peki ya sonra gelmezsen nolucak " dedi koltuğa oturup yayılırken.
Gülüyordu ve ben bu kadar zor bir para konuşması yaparken onun karşımda gülmesi sinirimi bozuyordu.
"Bana yardım ediyorsun. Seni yarı yolda bırakmam. Parayı sonradan alıcaksam hiçbir şey işime yaramaz, burda olmam da anlamsız o zaman."
Kim bilir çizimi ne zaman bitiricekti. O zamana kadar abimin başına neler gelirdi tahmin bile etmek istemiyorum.
"Senden birkaç imza aldıktan sonra parayı önden verebilirim. Bende kendimi garantiye almak istiyorum "
"Tabi anlıyorum hiç sorun değil."
Kafamı önüme eğip elimi incelemeye başladım. Zaten yapacağımız şey oldukça zorken bir de para konuşmak beni çok utandırmıştı.
"İstersen sana planı anlatayım. "
Ayağa kalktı ve duraksadı bir an;" bilmek istersin belki..." dedi cümlesine devam ederek.
"Olur " diyip gittiği masaya doğru bende ilerledim.
Sandalyeye oturmuştu bende rahat olmaya çalışarak karşısındaki sandalyeye oturdum.
" ilk defa nude bir portre çizicem bu yüzden benim için önemli ve olabildiğince özenli bir şekilde bunu tamamlamak istiyorum. Tahminimce 1 aya bitiririm diye düşünüyorum. "Bir ay uzun bir süreydi. Aklıma bir an çalıştığım geldi.
"Ben çalışıyorum bu yüzden saatlerim senin için nasıl uygun olur bilmiyorum.12 de işten çıkıyorum çünkü. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NÜ
RomanceTelefonu kapatıp bana doğru döndü. Bir yandan yemeğimi yerken soru soran gözlerle ona baktım. " Çizim yapan bir arkadaşım var ve nü çalışmak istiyormuş. Karşılığında da yüklü miktar para vericekmiş. Çevrem sanki çok genişmiş gibi benden birin...