"Sen Jaxon ile buluşmayı iptal et. Bende o gece ne yaşadığımızı anlatayım."
"Jaxon'la alakası yok bu konunun, söz verdim ne diyip iptal edicem. "
Omzunu boşver der gibi kaldırıp;
"Çizime başlayalım hadi o zaman." dedi.İlk söylediği cümleden anlaşıldığı kadarıyla bir şey olmuştu aramızda. Öpüşmüş müydük ki? Yanaklarımın ısındığını hissediyordum. Belki de aramızda olan en masum şey oydu. Çok daha fazlası olmuştu.
"Tamam buluşmayacağım. Anlat. "
"Ara iptal et."
Bu kadar bunu önemsemesine inanamıyordum. Jaxon onun yakın arkadaşıydı.
Doğru yakın arkadaşı, bu yüzden istemiyordu. Ben nasıl Elisa ile onun arasında bir şey olsa vicdan yapacağımı düşünüp istemiyorsam o da öyle düşünüyordu belki de.
Telefonu çıkarıp Jaxon'u aradım. Yarın abimle ilgili bir durum olduğunu buluşmanın olmayacağını anlattım. Önemli bir şey demişti ama acil bir şey olsa 2 gün sonra olmazdı heralde. Belki bir sürpriz yapacaktı. Bilemiyorum.
Telefonu kapatıp ona baktım.
"Evet anlat."Oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi ve bileğimden tutup odaya çekti.
İç çamaşırlarimlaydım.
" Kıyafetlerimi geri gitseydim bari bekle"
Desemde dinlemeyip çoktan odaya gelmiştik.
"Niye buraya geldik."dedim dayanamayıp.Beni yatağa itti. Sırt üstü düşüp hemen geri kalkmak için hamle yapsamda,yatağa doğru gelip üstüme eğilince daha fazla doğrulamadım ve burun buruna geldik. Bu kadar yakın olmak istemediğim için yatağa doğru biraz daha sindim. Dirseklerimden destek alıp tam yatmamaya çalışsamda yatağa daha fazla paralel olmuştum.
"Uygulamalı anlatacağım."
"Daha basitlestirebilirdin." dedim sakin kalmaya çalışarak.
"Daha akılda kalıcı olur."Onu itip bu duruma son verebilirdim ama donmuştum sanki. Yapamıyor muydum yoksa yapmıyor muydum bilmiyorum.
"Aynı bu şekildeydik." Sonra geri çekilip tişörtünü çıkardı. "Bir eksiklik vardı." Diye ekledi ve tekrar üstüme eğilip vücuduma paralel şekilde ellerini kafamın yanına koydu.
Kulağıma doğru eğildi.
"Jaxon ile neden randevulaştın." diye fısıldadı. Daha sonra ıslaklıgından anladığım yalamış olduğu dudağını kulağıma sürttü."Önemli olduğunu söylemişti." dedim sesimin düzgün çıkması için çabalarken.
Dudakları yavaşça boynuma indi. Sıcak nefesi iyice beni ısıtırken bir yandan dudakları boynumu işgal etmişti tamamen.
Tek sutyen askımı indirip o bölgeyi tamamen çıplak bırakmıştı.
" sende önemli diyince bu kadar süre reddettiğin birini hemen kabul ettin.""Randevu değildi."
Altında vücudumu sabit tutamıyordum. Gözlerim kapanmıştı.
Bacaklarımın arasındaki yerine iyice yerleşip daha fazla temastaydı artık vücudu."O gün bu sıralarda kendini bana bastırıyordun."
Vücut ısım artmıştı iyice.Dudakları köprücük kemiğimin altındaki morlugun etrafında gezerken;
"Bu kadar oldu ve uyudun. Bende durdum. "
Ama şuan durmuyordu. Elini kalçamda hissettiğimde hala olumsuz bir tepki vermiyordum. Sanırım o da bu yüzden devam ediyordu.Artık durmak gerekiyordu sanırım. Kesinlikle pişman olucaktım. Şu temizlik dolabında sadece öptü diye kızıp çıkıp gitmiştim. Ama şuan yatakta neler yapıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NÜ
RomanceTelefonu kapatıp bana doğru döndü. Bir yandan yemeğimi yerken soru soran gözlerle ona baktım. " Çizim yapan bir arkadaşım var ve nü çalışmak istiyormuş. Karşılığında da yüklü miktar para vericekmiş. Çevrem sanki çok genişmiş gibi benden birin...