"Bugün seninle dans edeceğim dememiştim"
"Orası kalabalık."
İnsanların dikkatini çekerdi belki ama bugün istedim kişiyle istediğim yerdeydim. Umursamayıp dans edecektim.
"Ama önce bir sorunu halletmem lazim" diyip arkama geçti.
Enseme değen eliyle ne yapmak istediğini anlamıştım. Hemen sonra kolye boğazımdan çıktı. Saçlarımı kenara çekip sağ omzuma aldı.
Beni çekip kendine yapıştırdı. Birbirimize temas etmeyi seviyorduk. Binanın arkasınin biraz karanlık olması ve kimsenin olmaması bir şanstı. Arkamda kulağımın yakınında olduğu için nefesinin sesini duyabiliyordum. Saçlarımın olmadığı diğer tarafa yaklaşıp boynum ve ensemin arasına yavaş bir öpücük kondurdu.
"Sorunu hallettik." Diyip dudakları omzuma kaydı ve orayı öptü.
Gecenin başından beri kolyeye takmıştı zaten. İlk fırsatta kurtulmak istemesini normal karşıladım.
Belimdeki eli etegimden bacaklarıma indi. Arkamda olduğu için yüzündeki ifadeyi göremiyordum. Çıplak sırtımda gömleğinin dokusunu hissediyordum.
"İlk problemden kurtulduk." Diyip bacağımdaki eli iç çamaşırıma doğru çıkmaya başladı. Kolundan dolayı etegim biraz havalanmıştı. İç çamaşırımin lastiğine parmağını geçirip yana doğru asıldı.
"Geriye tek bir hedefim kaldı."diyip elini çekti. Lastiğin tenime sertçe çarpmasıyla çıkan ses ve acıyla irkildim.Tek kelime edemiyordum. Heycandan kalbim vücudumun her yerinde atıyordu.
Önüme doğru yürüyüp yüzüne bakmamı sağladı. Yüzündeki sırıtmadan beni bu hale getirmek hoşuna gittiğini belliydi.
"Ama önce dans"diyip sırtıma dokunup beni yürümem için yönlendirdi.
Teması kesinlikle hoşuma gidiyordu. Hatta şuan dans etmek değil sadece bana dokunsun istiyordum.
İnsanlar gecenin ilerlemesinin verdiği rahatlıkla biraz sarhoş olmuşlardı sanırim ki ortam gevşemişti.
Ortaya doğru yürüyüp kalabalığın ortasına girdik. Bir dans müziğine göre fazla dinlendirici ve yavaş bir ritimdi.
Beni kendine çekip iki elini belimle temas ettirdi. Bu hareketiyle alt vücudum ona temas etmişti. Bende kollarının arasından ellerimi arkasına doğru geçirip ona sarıldım ve kafamı göğsüne yasladım. Sarılmış bir şekilde sallanıyorduk. Tam bir dans denebilir miydi buna?
Bu huzur dolu sessizliği bozup konuşmaya başladı.
"Avrupa genelinde bir resim yarışması oluyor."Cümlesiyle kafamı kaldırıp ona baktım. Ama saniyesinde kafamı tekrar göğsüne bastırdı. O şekilde kalmamı istiyordu. Konuşmaya devam etti. Bende sessizce dinledim sadece.
"Her ülkenin bir yetkilisi oluyor ve o kişi ülke adına birini seçip yarışmaya sunuyor."
Hiç duymamıştım böyle bir yarışmayı.
"Bizim ülkedeki o yetkili kişiyle samimiyim. Resimlerimin bir kısmını göstermiştim zamanında ve bu yarışmaya beni seçmek için çok ikna etmeye çalıştı. Kabul etmemiştim. "Bence de resimleri yarışmaya gidecek kadar iyiydi.
"Bu seneki konu 'nü' "Yarışmaya katılmak için mi cizmişti yani? Resimlerini kimseye göstermek istemediğini söylüyordu sürekli. Kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NÜ
RomantizmTelefonu kapatıp bana doğru döndü. Bir yandan yemeğimi yerken soru soran gözlerle ona baktım. " Çizim yapan bir arkadaşım var ve nü çalışmak istiyormuş. Karşılığında da yüklü miktar para vericekmiş. Çevrem sanki çok genişmiş gibi benden birin...