17. BÖLÜM

26.7K 537 46
                                    

"Seni sevmiştim. "

      Arkasını dönüp gitti. Kesin görmüştü. Hızlı adımlarla eve gittim. Elisa da öğrenicekti. Belki arayıp benim söylemem daha doğru olurdu. Ne diyecektim ama?

      Hemen telefonu elime alıp Trevor'ı aradım. Meşgul. Bu saatte kiminle konuşuyordu böyle?

      Jaxon olmalıydı. Kavga ediyorlardı belki de. Evin içinde  ordan oraya yürüyüp ne yapacağımı düşünüyordum.

     Telefonum çaldı. Arayanın Trevor olduğunu görünce hemen açtım.

     "Jaxon bizi gördü. "

"Sakin ol. Beni aradı."

Nasıl sakın olabilirdim ki? Konuşmaya devam etti.

"Görmemiş." Dedi.

      Duraksadım ve olanı düşündüm tekrar. Nasıl görmemişti. O zaman bana neden öyle demişti.

"Yani seni görmüş. Öpüştüğün kişinin kim olduğunu görmemiş. "

     Bu nasıl mümkün olabilirdi ki? Yani beni görüp onu görememesi? Aklım almamıştı nasıl böyle bir şans olmuştu?

     Öpüşürken Jaxon'ın durduğu yeri göz önüne alırsak... Trevor'ın ona karşı sırtı dönüktü ama hiç mi dönmemişti. Ya da vücudundan anlamamıştı. Belki de o an düşünememişti.

      "Ne anlattı sana?" Dedim düşüncelerimden ayrılıp.

"Seni biriyle öpüşürken gördüğü için aşk acısı çekiyor. Üzülmesinin sebebi benken bana anlatıyor. "

      Bir şey dememiştim. Vicdanı onu yine sınıyordu.

"Sana olan hislerinden bahsedip seni öyle görünce neler hissettiğini anlattı." Sesi buruk çıkıyordu.

"Özür dilerim. "

"Senin suçun yok." Dedi. Onunda suçu yoktu. Kendiyle ne kadar çatıştığını görebiliyordum. Her yakınlaşmamızdan sonra bir şeyler oluyordu ve sevincimiz kısa sürüyordu.

Telefonu kapattık. Jaxon'a karşı o tarz hislerim olmayabilirdi ama üzülmüştüm. Suçlu hissediyordum.

Sabah giyinip Royal Holding'e doğru yola çıktım. Staj başvurusu için randevu almıştım.

      Kapısına gelince durup kafamı kaldırıp baktım. Eğer burada stajım kabul edilirse hayatımda büyük bir yol almış olucam.

      Bayan Kate ile görüşmem iyi geçmişti. Stajımı onaylarlarsa iş hayatımda bana çok iyi bir cv olmuş olacaktı bu yer. Belki stajım bitince beni kendi bünyelerine alırlardı.

      Okula gidip sınava yetiştim hemen. Elisa staj için bir yerle görüşmüşmüydü ki?

      Royal holding belli bir ortalamanın üstündeki öğrencileri stajyer olarak kabul ediyordu. Bu yüzden Elisa buraya başvuru yapamayacaktı.

     Kantine gidince Elisa;
"Jaxon'ın olayından haberin var mı?"

      Birden adını duymak adrenalin salgılamama neden olmuştu. Zorla yutkundum.

"Ne olayı?"
"Dün gece kaza geçirmiş. Hastanede şuan."
"Kaza mı? Nasıl? "

      Dün gece görmüştüm daha onu. Üstelik Trevor' la konuşmuşlardı ki sonrasında bana ne konuştuklarını anlatmıştı. Ne zaman olmuştu bu?

"Alkolüymüş. Duyduğuma göre durumu ağırmış."

      Benim yüzümden mi içmişti? Vicdanım bu olayın sorumlusunu ben olduğumu haykırıyordu.

NÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin