Jaxon.
Üçümüz birbirimize bakıyorduk. Jaxon benim neden burda olduğumu anlamaya çalışıyor. Trevor ve ben ne bahane bulacağımızı düşünüyorduk.
"Skyler? Bu saatte burda ne yapıyorsun? "
Ne diyeceğimi bilmiyordum. Donup kalmıştım. Ya Trevor ile bu konuşmaları yapmıyor olsaydık. Sinirlenip giyinmeyecektim ve biz hala aşağıda çizim yapıyor olacaktık.
Benden ses çıkmayınca Trevor konuştu."Bugün dersten ceza aldık ya. Onun için geldi. Yarım projelerden birini verdim devamını o çizecek. "
Hemen nasıl aklına böyle bir şey gelmişti? Jaxon'a baktığımda yüzü normaldi. Şüphe duymuyordu.
Çünkü Trevor'a güveniyordu.
"Skyler, biraz konuşalım mı?"
Bakışlarım Trevor'a kaydı. Ne cevap vereceğimi bekliyordu.
"Geç oldu. Biran önce gitmem lazım."
"5 dakika"Dışarı çıkmıştık. Buluşmayla alakalı konuşacağı belliydi.
"Yarın değil. Daha sonra buluşalım o zaman? "
"Çok işim oluyor sürekli görüyorsun. Empati yapmanı istiyorum. Hem de olmayacak bir şey için senin de zamanını almak istemiyorum. "
Sonunda buluşma işini tamamen iptal etmiştim. Tamam demem zaten hataydı. O an çok daha büyük bir şey beklerken buluşma diyince basit görmüş tamam demiştim.Eve gelince hemen yatağa girdim. Telefonumun üst üste titremesiyle mecburen bakmak zorunda kaldım.
Grup kurulmuştu ve herkes yazmaya başlamıştı. Bahar partisi düzenlenmişti. Her yıl üst sınıflardan biri düzenler, bütün okul davetli olurdu. Yani geçen gün gittiğim kadar basit ve küçük bir parti değildi.
Bahar partisi altında yapılır, sıcak havaya hoşgeldin derdik. Ama erotik oyunların oynandığı, kucak dansları, bol sevişmeli, alkollün hat safhada olup herkesin sarhoş olduğu, havuzda yüzüp sonra tekrar sevişmeyle son bulan bir partiydi.
Yani kesinlikle bana göre olmayan bir parti.
Telefonumun çalmasıyla Elisa'nın adını görmüştüm. Açar açmaz;
"Tabiki bu partiye gidiyoruz. Herkes olucak üstelik düzenleyen Trevor o yüzden kesinlikle gidicez. Evinde kutlanır dimi? Zaten 2 hafta önce olması gerekiyordu. Acaba ne giysem? "Üst üste heyecanlı bir şekilde konuşup nefes aldıktan sonra ben konuşma sırasını almıştım.
"Sakin ol Elisa. O sex partisine tabiki gelmiyorum."
"Bahar partisi. "
Tamamen bir sex partisiydi. Aklıma birden Jaxon geldi. Bu partiye mi götürmek istiyordu beni yoksa?
Benden sonra Trevor'la ne konuşmuşlardı acaba ? Bir sorun var mıydı? Yazsa mıydım?
Hiçbir sorun yoktu. Jaxon gayet iyiydi. Ne zaman Trevor'a yazmıştın da şimdi yazacaktın?
Telefona mesaj geldi. Trevor.
Hemen telefonu elime alıp yatakta doğruldum.'Bir sorun yok. Jaxon gitti.'
İçimi de okumuştu?
'Tamam, sevindim.'
Gerçekten bunu mu yazmıştım. Çok soğuk bir cümleydi.'Partiye geliyor musun?'
'Tabiki hayır'
'Bakire değilsindir diye düşünüyorum." Güldü.Dalga mı geçiyordu benimle? Bakire falan değildim. Sadece o tarz bir ortam bana göre olmayacagı için gitmek istememiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NÜ
RomanceTelefonu kapatıp bana doğru döndü. Bir yandan yemeğimi yerken soru soran gözlerle ona baktım. " Çizim yapan bir arkadaşım var ve nü çalışmak istiyormuş. Karşılığında da yüklü miktar para vericekmiş. Çevrem sanki çok genişmiş gibi benden birin...