İkimize doğru dönüp hışımla konuştu
"Sizin aranızda ne var?Ya bir şeyler duymuştu, öğrenmişti. Ya da bir şeyler görmüştü. Artık öğrenmesini umursamıyordum ama sonuçta etrafımda Jaxon vardı ve o bile öğrenebilirdi bunu. Ağzını sıkı tutacağını hiç sanmıyorum. Bu da Trevor için kötü olurdu.
Telaş yaptığımı belli etmemek için dik konuşmaya çalıştım.
" Senin burada ne işin var? Konuşmak istemiyorum, seni görmek istemiyorum demedim mi?"
"Sadece arkadan iş çeviren ben değilmişim demek ki." Dedi.
O anda biraz düştüm. Yaptığı şeyi ne kadar kötü olarak görüyorum ama belki de aynı şeyi ben yapıyorum şu anda.Ondan ne farkım kaldı ki? Onun da hoşlandığı kişiyle ben dün gece neler yapmıştım.
Kötüydüm.
Belki de bencillik yapıp sadece onun yaptıklarını görüp kendimle ilgili hiçbir yorum yapmamıştım. Kendi yaptıklarımı göremedim. Trevor ile yaptığımla onun yaptığının hiçbir farkı yoktu. Belki ben de onun gibiydim. Bu yüzden iyi arkadaştık, anlaşabiliyorduk.
Elisa;
"Ben de sana Trevor'ı anlatıyordum ve sen de arkamdan iş çevirip onunlaymışsın."Şuan yaşadığım şoktan dolayı hiçbir şey konuşamıyordum. Haklıydı.
Trevor;
"Yalnız şöyle bir şeye değinmek istiyorum. Biz sevgili değildik. Bizim aramızda bir şey yoktu."Bu sefer Trevor'a dönüp sinirini ona kusmaya başladı.
" Ne yani gerçekten Skyler'ı mı savunuyorsun? Seninle o kadar şey yaşamışken...""Yaşamak? Seni sikmem için defalarca yalvarmana rağmen yapmamam mı yaşamak oluyor?"
"En başından beri tahmin ediyordum, sizin aranızda bir şeyler seziyordum."
Daha öncesinde bu yüzden Trevor'a belli edici cümleler kullanmıştı demek ki. Daha öncesinde bir şey yapmamalarına rağmen yaptım diye de anlatmıştı zaten. Beni tehlike olarak görüyordu. Haklıydı da.
O kadar uğraşmasına rağmen yine başaramamıştı. Trevor'laydım.
Aklıma sadece Jaxon geliyordu. Ya ona söyler, öğrenirse? Trevor için kötü olurdu zaten yeterince vicdan azabı çekmiyormuş gibi.
Jaxon sadece biriyle beni öpüşürken gördüğü halde neler olmuştu eğer o kişinin Trevor olduğunu öğrenirse kim bilir neler yapardı?
Durumu toparlama kararı almıştım. Belki yalan söylemem gerekiyordu ama bunu yapmak zorundayım.
"Sana bu açıklamayı yapma iyiliğin de bile bulunmak istemiyorum ama bu olayın çok daha kötü yerlere gitme olasılığını göz önüne alarak anlatıyorum." Dedim tepkisiz görünmeye çalışarak.
Trevor'a baktığımda ne anlatmak istediğimi az çok tahmin etmiş gibiydi. İnkar edecektim ne diyebilirdim ki? Büyük ihtimalle o da bunu isterdi. Yani olayın büyüyüp konunun Jaxon'a kadar gitmesini istemezdi.
"Tahmin ettiğim gibi bir şey yok aramızda."
Umarım kapıdan girerken beni görmemiştir çünkü Trevor belimden tutup beni içeri çekmişti. Pek arkadaşca ya da masum bir davranış değil.
Buraya nasıl gelmişti? Ya da burada olduğunu biliyor muydu? Belki de takip etmişti. Evime gelmiş olabilir miydi? Evden çıkarken beni görmüştü, sonrasında da buraya kadar takip etmiş ve benim buraya geldiğimi görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NÜ
RomanceTelefonu kapatıp bana doğru döndü. Bir yandan yemeğimi yerken soru soran gözlerle ona baktım. " Çizim yapan bir arkadaşım var ve nü çalışmak istiyormuş. Karşılığında da yüklü miktar para vericekmiş. Çevrem sanki çok genişmiş gibi benden birin...