"Biraz sertleşelim o zaman." Diyip kalçama vurup birden içimi doldurmasıyla hiç atmadığım kadar yüksek bir çığlık attım.
Kendini bana doğru bastırmasıyla her seferinde daha fazla itiyordu. İnlemelerim acı çekiyor gibi çıksada hoşuma gidiyordu.
Tekrar kalçama vurmasıyla sesim çıkmasın diye sıktım bu sefer kendimi hemen sonra eli boğazıma gitti. Çok sert olmasa da gayet zor nefes almama neden olacak şekilde boğazımı sıkıyordu.Hızlanmasının yanında daha sert giriyordu. İçimde daha fazla bir şeylerin yükselmesine neden oluyordu. Az önceki haliyle şuanki hali çok farklıydı. İçimde duvarlarıma yaptığı her baskı biraz daha yükselmeme neden oluyordu. Boğazımı serbest bırakmasıyla;
"Trevor..." Diyebildim sadece tekrar. Konuşamıyordum resmen.
Yüzüme eğilip dudaklarını kulağıma sürttü.
"Söyle skyler.."dedi sessizce.Ne diyecektim ki? Adını niye söylediğimi unuttum. Belki de sadece adını söylemek istemiştim.
"Beni ne kadar sevdiğini mi söylecektin yoksa?" Dedi gülerek.
Güldüm bende ama şuan o kadar farklı bir yerdeydim ki.. şuan sadece cinsel boyuttaydım.
Gözlerimin kaydığını hissettim. Karnımdaki ve kasıklarımdaki kasılma saniyeler içinde o mutlu sona yaklaştığımın habercisiydi.
Trevor'da bunu anlamış olacak ki daha da hızlandı ve;
"İlk orgazmının tadını çıkar." Dedi.Çok geçmeden saniyesinde tüm kaslarımın kasılmasıyla vücudum yay gibi gerildi. Yine de durmamıştı ve bu orgazmın daha da devam etmesine neden oluyordu. Vücudum istemsiz olarak titremeye başlamıştı.
Trevor'ın sessizce küfür savurduğunu duydum hemen sonrasında sesini kontrol etmeye çalışsada pek başarılı olamayacak şekilde o da inelip üstümde titredi.
O an vücudum o kadar gevşemişti ki nereye boşaldığını bile umursayamadım.
Yavaşça içimden çıkmasıyla kendini yanıma doğru atıp nefes alış verişini düzenlemeye çalıştı.Bana doğru dönüp kendine çekti ve sarıldı. Vücudum çok kasılmıştı ve kendimi yorgun hissediyordum.
Biraz normale dönünce kendimizi yatağın başlığına doğru çektik ve öyle yattık.
İçime mi boşalmıştı? Korunuyorum falan mı sanıyordu?
"Neden sormadın? Direk içime boşalıyorsun."dedim sitemle. Gülüp bana döndü."Sırf şu cümleyi kurman için." Gülümsedi. "İçine boşalmak..."
Bir şey yaşadığımızı kendine mi kanıtlamaya çalışıyordu? Yoksa bana mı?
Buraya ilk geldigimde çizim yapan kişinin o olduğunu gören kişiyle şuan bu yatakta olan kişi aynı ben değildik sanki. Nerden bilinirdi o boyuttan bu boyuta gelineceğini.
Sabah telefonun çalması ile uyandım. Trevor'un telefonuydu. Uyku sersemi ile telefonuna bakıp telaşla yataktan kalktı.
" Jaxon arıyor buraya geliyormuş." dedi
Hızla kıyafetlerini yerden alıp üstüne giyindi.
"Odada kal onu göndereceğim ."deyip odadan çıktı.Hemen telefonumu elime alıp saate baktım daha çok erkendi. Bu saatte burada ne işi vardı? Dün ailesi ile ilgili bir şey olduğunu söyleyip gitmişti. Belki de onunla alakalıydı. Kıyafetlerimi yerden alıp giyinirken çok geçmeden dışarıdan duyduğum sesle kapıya yaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NÜ
RomanceTelefonu kapatıp bana doğru döndü. Bir yandan yemeğimi yerken soru soran gözlerle ona baktım. " Çizim yapan bir arkadaşım var ve nü çalışmak istiyormuş. Karşılığında da yüklü miktar para vericekmiş. Çevrem sanki çok genişmiş gibi benden birin...