22. BÖLÜM

24.5K 562 37
                                    

"Güzel,çünkü geceyi hatırlamanı istiyorum. "

    Heyecanla kalbimin sesini kulaklarımda duymaya başladım. Gece mi? O küçük yerde yaşadığımız şeyden daha fazlasını istiyordu.

      Hemen sonra Jaxon geldi yanımıza.

"Telefonla konuşmaya gittim. Geldiğimde yoktun. Sevmedin galiba oyunu." Diyip sırtıma dokundu. Sırtım açık elbise giydiğim için her temasta irkiliyordum.

      Elisa'da çok geçmeden yanımıza geldi.
"Ne çabuk sıkıldınız." Diyip masadaki bardaklardan birini alıp tek seferde içti.

      Dans müzikleri çalmaya başlayınca Jaxon hemen dans etmek istedi. Başta istemedim.

     Trevor yaklaşıp kimse duyamacagi bir şekilde;
"bugün seninle dans edeceğim." Dedi.

      Artık Trevor'la aynı ortamda çok olduğum için bir şeyler söylemesine ya da yalnız kalıp konuşmamız çok tuhaf karşılanıyordu.

      Dans etme konusuna gelirsek bu imkansızdı. Konuşmak gibi bir şey değildi bu. Tuhaf karşılanması yüksek bir şey. Elisa  ve Jaxon buna iyi yorum yapmazdı.

     Ortaya doğru yürürken kalabalığın arasına girmeyi tercih ettim. Kimse izlesin istemiyordum.

      Kalabalığın arasından kenarda masa başında ayakta duran Andrew dikkatimi çekti. Şuan biriyle dans etmeme sinirlenmiş olmalı ki öfke dolu bakışlarıyla bana bakıyordu.

      "Staj işini hallettin mi?" Dedim sessiz durmamak için.

"Trevor yaptı"
"Royal holding? " dedim kendimi onaylatmak için.
"Evet. Yine birlikteyiz." Diyip güldü.

      Bizim masaya doğru bakınca Elisa ve William'ı konuşurken gördüm. Ektiği için özür diliyor olmalıydı. Ayıp etmişti çocuğa. Willam'in Elisa'ya karşı bir ilgisi vardı sanırım.

"Trevor'da mı aynı yerde?"
"E tabi doğal olarak."

     Ne demek doğal olarak. Niye ki?
"Orası belirli bir ortalamanın üstündeki kişileri alıyor diye biliyorum. Trevor'ın ortalaması iyi miydi? Kötü sanıyordum. "

      Şaşkınca;
"Sen bilmiyorsun." Dedi.

      Neyi bilmiyorum? Soru soran gözlerle bakınca konuşmaya devam etti.
"Royal Holding'in sahibi kim sanıyorsun." Trevor'ı kastediyordu

      Biranda durdum. Neden holding de söylememişti ki? O zaman o masadaki kadın annesiydi. Kahve almaya gittiğimizde her yere hakim oluşu... Her şey yerli yerine oturuyordu.

"Benim ortalamam sence oraya yeter mi? " dedi

      Ultra iyi değildi ama bir ihtimal demiştim onun için. Sonra bana yön vererek dansa devam etmemi sağladı.
"Trevor halletti.  Torpil kullandım biraz" diyip göz kırptı.

      Zengin olduklarını biliyordum. Yani Trevor'ın evine gitmiştik. Lüks bir evdi ama o kadar zengin olduklarını düşünmemiştim. Royal holding bu bölgenin en büyüklerindendi. İnşaat sektöründe en iyisi hatta. Çok büyük sermayesi, kuvvetli projelere imza atarlardı. 

      Ultra zengin olmasına rağmen o kadar da çaktırmıyordu ama Trevor. Stajını orda yapması kadar doğal bir şey yoktu. Hatta sonrasında işi de orada onu bekliyordu. Hemde holding'in ceo'su olarak belki.

      Dansı bitirip masaya döndük. Elisa biliyor muydu ki?

     Jaxon'ın telefonuna mesaj geldi. Okuyunca keyfi kaçtı biraz ve;
"Yarım saatliğine eve gidip gelmem lazım." Dedi
      Bir problem vardı sanırım.

NÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin