6. BÖLÜM

37.5K 618 29
                                    

        Sabah Elisa'nın aramasıyla uyandım.

      "Hadi hemen bana gel hazırlanıcaz"  saat daha kaçtı ki?

       "Akşama saha çok var Elisa."

"Öğlen oldu. Bekliyorum hemen. " diyip cevabımı beklemeden kapattı. Bu acele niye?

       Öğlen mi oldu demişti. Hemen gözlerim açıldı ve telefona baktım. 12'yi geçiyordu. Bu kadar uyumuş muydum gerçekten. Ama bu hafta çok yorucuydu;  uykusuz kalıyordum. O yüzden normaldi benim için ve iyice dinlenmiş hissediyordum.

       Duşa girdim hemen. Sonunda regl bitmişti ve ağrılarım yoktu.

Hazırlanıp evden çıktım. Partiye gitmek istemiyorum ve ne bahane sunabilirim bilmiyorum. Hasta oldum desem? Gelicem dediğim için dönmekte istemiyordum.

"Parti 8 de ve sen oyalana oyalana geliyorsun. " dedi kapıyı açar açmaz.

Çantamı kenara bırakıp cevap vermeden içeri girdim. Odasına girince bu olayı ne kadar önemsediğini anlamıştım. Ortalık savaş alanı gibiydi. İki elbise gösterdi.

"Seç birini hadi"

İkisi de fazla iddialı elbiselerdi. Saçları sariya yakın kumral olduğu  için kırmızı elbiseyi seçmiştim.

"Bende öyle düşündüm ve..." kırmızı elbiseyi yatağa atıp diğer gösterdiği elbiseyi bana uzattı. " siyah elbise de sana "

       Dar kısa bir elbiseydi. Bu kadar giymeme gerek var mıydı? Kimseyi etkilemeye gitmiyorum oraya sonuçta. Refakatçi sayılırdım. Çok uzun süre kalmayı düşünmüyordum bile.

       Saat iyice yaklaştığında Elisa hem kendini hem de beni hazırlamıştı. Müthiş bir kriz yönetimi vardı. Aynada kendime baktığımda baya bakımlı süslü bir kız olmuştum. Pek etek elbise giyen biri değildim. Giymem değil, tercih etmezdim. Ama şuan alışık olmadığım için gözümü  bacaklarımdan alamıyordum.

      Parti evine geldiğimizde ultra lüks ve kalabalık bir partiydi. Bu kadar uğraşa ve masrafa bakarsak gerçekten önemli bir şey kutlanıyordu. Parti sahibi çocuğun adını bile unutmuştum.

      İçeri girince hemen kenarda bir masaya geçtim sandalye olmaması beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Bu topuklularla ayakta durmak yorucu olucakti.

      Elisa heyecanlı heyecanlı insalar hakkında yorumlar yapıp bana anlatıyor eleştiri yağmuruna tutuyordu onları. Evet o tam bir partilerin kızıydı.

Müzik yüksekti, kalabalıktı ama  karşıdan Jaxon bizi farketti ve yanında Trevor ile yanımıza doğru gelmeye başladılar. Trevor'u  sürüklemek zorunda mıydı?

      Müzik yüksek olduğu için  Jaxon belimi tutup kulağıma eğildi.
"Geleceğini düşünmüyordum. Çok güzelsin. " dedi. Tesekkür ederken belimdeki elinden rahatsız olduğum için  uzaklaştım ve ondan kurtuldum.

       Trevor'a baktığımda elindeki alkol olduğunu düşündüğüm renkli içecekten içip bizi izliyordu. Daha sonra Elisa'nın ona bir şeyler anlatıyor olduğunu gördüm.

      Benim için kesinlikle iyi geçmeyen bir partiydi. Yaklaşık bir saat geçmişti buraya geleli ve Elisa şuan karşı masada bir erkekle konuşuyordu. Trevor onu görüyor olmalıydı. Eğer onu istiyorsa neden hemen Trevor pas vermeyince başkasına yöneliyordu ki? Böyle yaparsa Trevor işi onun daha çok sürerdi.

     Jaxon ve Trevor ortalıklarda yoktu. Tek kalmıştım resmen. Bara doğru gidip kendime içki aldım. Susamıştım ve gördüğüm kadarıyla suyu bırak alkolsüz içecek bile yoktu.

NÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin