3. BÖLÜM

42.2K 668 110
                                    

"Kıyafetlerini çıkartabilirsin."

       Vücudumda adrenalin o kadar yükselmişti ki kalp atışım fazlasıyla hızlanmıştı.

      Kesinlikle yanlış yapıyordum. Elisa ona karşı bir şeyler hissediyordu ve ben ona ihanet ediyordum. Ona anlatsam anlayışla karşılar mıydı ki?
  
      Profesyonelce düşünmeye çalışarak sakin görünmeye çalışıyordum. Karşımda biri yokmuş gibi düşünürsem daha rahat olabilirdim belki.
 
      "Bana öylece bakmaya devam edecek misin? Yoksa seni soymaya geleyim mi? "

     Söylediği şey karşısında birden bakışlarımı başka yere çevirerek toparlandım. Az önce beni soyma teklifinde mi bulunmuştu? İşim gerçekten zordu.

      Hemen o dalgınlıktan çıkıp hızla tişörtümü çıkardım. Bunu çok hızlı yaptığım için sonrasında biraz utanmıştım. Elim paltolunumun düğmesine gitti bu sefer ve onu da çözdüm. İçimden sürekli yap ve kurtul diye tekrar ederken paltolunumu tamamen çıkardım.

      Kafamı kaldırıp ona baktığımda kalemin tepesi ağzında öylece bana bakıyordu. Sanırım düşündüğümden zor gelicekti bu bana. Daha önce kimsenin karşısında çıplak kalmamıştım.

       Sutyenimin kopçasını açıp göğüslerimi de serbest bıraktım. Geriye tek bir parça kaldı. Zaten artık çıplaksın çıkar gitsin bunu da diye gaza getirdim kendimi ve o da artık üstümde değildi.

        Her şeyi çıkardıktan sonra gözlerimiz buluştu. Hala aynı şekilde duruyordu. Sonra yerinden kalktı ve yanıma yaklaştı. Orda kalsa olmaz mıydı sanki. Koltuğa oturmamı işaret edince hemen oturdum.

        " Yatmanı istiyorum şimdi senden" dedi koltuk biraz genişti yaslanılacak yerinde boylu boyu yastıklar vardı  ve itiraf etmeliyim deri görünümünde olmasına rağmen  çok yumuşak ve rahattı. Deri değildi o yüzden tenimi rahatsız etmiyordu. Yan döndüm biraz yani sonuçta beni çizecekti. 

         " Bu pozisyonunu aklına kaydetmelisin her geldiğinde böyle durmanı istiyorum çünkü." dedi sesimi çıkarmadan başımla onayladım.

     Bacağıma dokunmasıyla irkildim. Farketmis olucak ki hemen elini çekti.

"Biraz daha kendine çek üstteki bacağını " dedi sanırım gergin olduğum için kazık gibi dümdüz tutmuştum.

" Rahat mısın? " dedi az önceki sandalyesine ilerlerken.

     Tabi o kadar rahatım ki mükemmel hissediyorum (!)

"Evet "

      Tuvali kendine yaklaştırdı ama tam önünde değildi kapatmıyordu onu.

      Yarın da gelicek miydim ki? Hafta da 3-4 gün dedi ama kesinlestirmemiştik. Cafe de 1 izin günüm vardı. Yarın olduğu için mutluydum şuan. Kendimi yorgun hissediyordum. Eve gidip uzun bir uyku çekmek istiyorum.

      Yaklaşık 15 dk'dir öylece bana bakıyordu bende ona bakmak yerine etrafı inceledim o süre zarfında. Güzel bir dekoru vardı. Acaba jaxon biliyor muydu çizim yaptığını? Kimse bilmiyor demişti ama sonuçta o en yakın arkadaşıydı biliyor olmalıydı.

       Eline kalemi alıp tuvale geniş hareketlerle bir şeyler yapmaya başladı. Çizik atıyordu sanki.

     Trevor,  jaxonun bana olan yakınlığını ilgisini biliyordu. Buna rağmen şuan karşısında çıplaktım. O da arkasına ihanet ediyordu. Ayni durumdaydık onunla. Ama kabul etmeyebilirdi benim zorunluluklarım vardı. O kadar da aynı durumda değildik aslında.

NÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin