28. BÖLÜM

21K 571 44
                                    

Ben yapmayacağım."  İki elinide  kaldırıp parmaklarını bana doğru hareket ettirdi.
"Onlar yapacak."

"Sözünde durmalısın Traver."

      Eğilip boynumu öptü ve kendini yanıma doğru atıp beni kendine çekti.

"Sözümde duruyorum işte bu eller sadece sarılmak için var. Sen ne  düşünmüştün?"

    Beni mi deniyordu?
Sabah uyandığımda hala aynı şekilde yaptığımızı gördüm. Yataktan yavaşça kalkıp giyindim.

     Giyindikten sonra yanına gidip onu uyandırdım.
"Hadi okula gidiyoruz, diplomayı almamız lazım."
"Ben vermiyorum." dedi uykulu bir şekilde.
"Neden,  dün birlikte gideriz demiştik."

    Yatakta esneyip, gerindi ve;
"Resmi teslim edeceğim." dedi.

     Tamamen bitmiş miydi yani?
Atölyeden çıkıp okula doğru yürümeye başladım. Mutluydum. İçim huzur ve enerji doluydu. Tam olarak  dile getirmemiştik  ama sevgili gibiydik. Gibiydik demeyeyim de  öyleydik  işte.

    Diplomayı alıp okulun bahçesine geri çıktım. Staj yerime verip  önümüzdeki hafta başlayacaktım artık. Trevor'da olacaktı ama maalesef Jaxon da oradaydı. Bu da yine önümüzde bir engel oluyordu. Yine rahat olamayacaktık. Saklamamız gerekecekti.

      Karşımdan bana seslenerek gelen Jaxon'u gördüm.
"Holdinge mi gideceksin?" dedi.
"Evet."
"Ben de şimdi oraya gideceğim birlikte gideriz istersen."
"Sanırım sen daha yeni geldin dimi? Diplomayı önce alacaksın, o yüzden hiç beklemeyeyim,  kendim giderim ben."
"İki dakika sürecek ya bekle , hemen geliyorum."

     Belki iyi niyetli söylüyordu ama artık her şeyi batmaya başladı bana. Üstelik Trevor'a şuan bu kadar yakınken çevremde Jaxon olsun istemiyorum. Empati yapıyorum sadece. Ben  Elisa'nın  nasıl onun yanında olmasını istemiyorsam aynı şeyide kendim de yapıyordum. Kendime yapılmasını istemediğim şeyi ona da yapmıyordum.
Sadece Jaxon' da bu baya zor oluyordu.

      Jaxon yanıma gelirken yüzünde gülümsemesi vardı. Onun için daha önce acaba mı bile dememiştim. Trevor bile yokken daha önce ona neden bu gözle hiç bakmamıştım ki?  Yani ona bir şey hissetmememin nedeni Trevor değildi. En başından beri onu istemiyordum.

      Beraber arabasına bindik.
"Elisa ile aranız düzeldi mi?"
"Hayır, düzelmez büyük ihtimalle."  dedim elimdeki kağıdı incelerken.

      Düzelmesinide istemiyordum zaten. Ona karşı kızgın değildim de kırgındım sadece sanırım.

     Holdingin içine girince insan kaynaklarına diplomaları verdik. Jaxon bir kaç kişiyle selamlaştı. Sanırım buraya daha önce sık sık gelmişti çünkü tanıyor gibi konuşuyorlardı. Trevor buraya geliyordur mutlaka. Jaxon da onun yakın arkadaşı olduğu için birlikte geliyor olmalıydılar.

    Merdivenlerde daha önce konuştuğum Bill ile karşılaştım. Buraya ilk geldiğimde ki toplantıda masada yanında oturuyordum. İyi birine benziyordu.

     Gülümseyerek selamlaştık.
"Evrak işleri için mi geldin?" Dedi.
"Evet staja az kaldı."
"Haftaya görüşürüz o zaman. Ben de onlar için geldim."

      Tam olarak hangi bölüm için gelmişti ya da ne mezunuydu bilmiyorum ama aynı dönemde staj yapacağımız kesindi. Daha önce söylemiş miydi ki hiç hatırlamıyorum.

Holding'in kapısından çıkarken Jaxon konuştu.

"O kimdi, Nereden tanıyorsun?"
"Buraya daha önce geldiğimde tanışmıştık."
"Pek gözüm tutmadı."
     Çevremde hiç kimseyi istemediği için kimseyi zaten gözü tutmuyordu.

NÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin