25. Fejezet

2.9K 181 16
                                    

*Ádám*

Az első csók. Sose mertem elképzelni, hogy milyen lesz. Láttam már filmekben, láttam már sorozatokban, és olvastam már könyvekben, de amit még nem tapasztaltál, azt nem tudod milyen jó igazán. Mindig szökőkútnál, meg legnagyobb viharokban csattan el az első csók a szereplők között, pontosan úgy, ahogy ők azt mindig is tervezték. Minden embernek van egy álma, hogy hogyan szeretné az első csókot. Az enyém úgy szólt, hogy télen, estefelé ülök az akkori barátommal egy lámpa alatt egy padon, egy macskaköves utcában. Az ég már sötét, olyan 6 óra lehet. Egymás kezét fogjuk, majd mélyen egymás szemébe nézünk. Azt mondjuk egymásnak, hogy ,,Szeretlek", majd egymáshoz hajolunk, és megtesszük. A dolgok nem mindig alakulnak úgy ahogy szeretnénk, és nem mindig úgy a legjobb, ahogyan szeretnénk.

Valentinnel vagyok az ágyán. Elméletben filmet nézünk, gyakorlatban beszélgetünk. Megkérdeztem tőle, hogy mik vagyunk mi tulajdonképpen? Hogy járunk? Erre a szemembe nézett, az arcomra tette a kezét, és megcsókolt. Olyan, mint ahogy mindig is elképzeltem. Tulajdonképpen fura, hogy valaki más szája az én számon van, és a nyelve az én nyelvemmel játszik, de mégis nagyon jó. Ez az igazán tökéletes első csók. A gyomrom mindeközben teljesen le van fagyva, és azok a tipikus rohadt pillangók is ott vannak. Vennem kell valamit ami megöli a pillangókat és meginni, hátha. Miért kell egy ilyen tökéletes pillanatot megzavarniuk? A szívverésem olyan, mintha maratont futnék, és az egész testem bizsereg, mert Valentin valami eszméletlenül jól csókol. Az ajkai gyengédek, és puhák, érezhető rajta, hogyha esetleg elutasítom, mert túl gyorsnak tartom a dolgot, akkor egyből abbahagyja. Hülye lennék visszautasítani. Nem merem elképzelni, hogy milyen lehet az én szám - mivel folyamatosan Valentin miatt stresszeltem magam, szétrágtam a számat, és most teli van sebekkel. Nagyszerű első csók lehet neki. Ha ezt az élményét elrontottam azért, mert a szám olyan mint egy szúnyogháló, akkor sose fogom megbocsájtani magamnak. A pár másodperces mutatvány sajnos véget ért, de ez volt életem legszebb pár másodperce. Kinyitottam a szemem, és ahogy elnéztem, Valentinnek se volt rossz.

-Szóval ezt vegyem egy igennek? - kérdeztem, és mosolyogva beharaptam a számat.

-Egy dolgot még tudnom kell. - mondta. - Kedvenc Ariana szám?

-One Last Time.

-Tiéd vagyok örökre. - mondta nevetve.

Ezek után folytattuk a filmnézést, de egy kicsit később megszólaltam. - Köszönöm. 

-Mit is? - kérdezte picit zavartan. Istenem, annyira édes...

-Ezt. - válaszoltam. - Mindent. A tökéletes első randit, és a tökéletes első csókot. És azt, hogy a barátom vagy. Nagy B-vel. Te vagy az én Barátom.

-Én köszönöm neked. - mondta és szerintem elolvadok a nézésétől.

-Mindkettőnk köszön mindent a másiknak. - mondtam neki. Erre odahajolt, és megcsókolt még egyszer. Egyszerűen tökéletes.

-Ez az egész olyan mint egy álom... - szólaltam meg ismét. Szegényt mindig megzavarom, mikor már kezdené beleélni magát a filmbe.

-Akkor ez egy nagyon szép álom. - válaszolta mosolyogva, és átkarolt.

-Az. - mondtam, és innentől fogva nem törődtem semmivel, csak azzal, hogy élvezzem Valentin közelségét, és érintését. Hihetetlen, hogy amiről egy héttel ezelőtt azt gondoltam, hogy még legszebb álom sem lehet, az most beteljesedett. Valentin. Az én barátom. Senki másé. És ezt mindenki tudja. Vagyis...

-Valentin?

-Igen? - kérdezte.

-A suliban még nem tudják rólunk. - mondtam. Belegondolva, nem biztos, hogy suliban még fel kéne vállalnunk...

-Akarod, hogy ott is tudják? - kérdezte, de úgy nézett ki, mint aki nem nagyon szeretné, hogy ez megtörténjen. 

-Nem tudom... Az egy dolog, hogy itthon Kerepesen megfogjuk egymás kezét, és megöleljük, és megpusziljuk és megcsókoljuk egymást. De a suliban más. Nem azt mondom, hogy tartsuk teljesen titokban, és megmondtam, hogy bármit megteszek, ha te mellettem vagy. De nem akarom, hogy az legyen, hogy emiatt minket kiközösítenek, és esetleg eltávolodunk egymástól, és...

-Ilyenre ne gondolj! - mondta. - Nem fognak minket szétszedni az osztálytársaink. Ha te még nem akarod, akkor nem muszáj. Én akármeddig titokban tudom tartani.

-Nem kell olyan sokáig. Max két hétig. Mondjuk Halloween-kor beöltözhetnél lovagnak, én meg hercegnek. Eljöhetnél megmenteni engem. - mondtam, már alapállapotban mosollyal. Ha Valentinnal beszélek mindig mosolygok. Valentin is mosolygott, magához húzott és megpuszilta a homlokomat. Mondtam már, hogy imádom őt?

-Én lennék a legboldogabb, hercegem. - mondta és felnevettünk.

-És mi is az a tipikus, csöpögős pár leszünk, akiknek az insta profiljuk közös képekkel lesznek tele? - kérdeztem.

-Alig várom, hogy kitegyem az első közös képünket. De naponta maximum 10-et. Később lehet 15 is.

-Jó. - válaszoltam. - És legalább kettő legyen csókolózós szelfi, ami alá betaggeljük egymást, és odaírjuk ezer szivecskével, hogy mennyire imádjuk egymást.

-Okés. - mondta Valentin, és megpuszilta a fejemet. Imádom.

Mindent vagy Semmit | BefejezettWhere stories live. Discover now