Életemben nem voltam még ilyen boldog, de ilyen összezavarodott és bizonytalan sem. Úgy értem, itt van ez a srác, ez a Valentin, aki egyértelmű, hogy hetero, mert egy ilyen srác csak hetero lehet, de ő megkérdőjelezi ezt a bizonyosságomat. Mert egy hetero srác nem kéri csak úgy el a telefonszámomat azzal az indokkal, hogyha megint nem találnánk egymást, és határozottan biztos vagyok benne, hogy nem hallgat Ariana Grande-t, meg Shawn Mendes-t, meg Lady Gaga-t. Ezek nem azok a hetero-srác-előadók, akik mindenféle rappet tolnak másodpercenkénti 500 szavas gyorsasággal, és nem csúnya minden második szavuk. Nem azt mondom, van olyan hogy a pop zenészek egyszer-egyszer feldobnak egy kicsit más műfajú dalt, de például Shawn Mendes minden, csak nem rapper. De erre nem alapozhatok. Lehet, hogy csak egy lányos fiú. Lehet, hogy van vagy 30 lány rokona és egyszerűen fenimimebb emiatt, mint a többi srác. De már nem csak az zenei ízlése miatt gondolhatom, hogy nem az ,,átlagos" fiúk közé tartozik. Eltelt 2 nap azóta, amióta először találkoztunk, és már vannak olyan órák, ahol nem mellettem ül Valentin, hanem egy kicsit előrébb. Ilyenkor mindig büntetlenül és kockázat mentesen nézhetem hátulról, - mert ez a srác még hátulról is csodásan néz ki - de nem ez a lényeg. Nem egyszer volt, hogy egyszerűen hátra sandított és egyenesen rám nézett. Nem bámult, csak rám nézett. Én ezeket nem annyira vettem észre, mert mindig, ha hátrafelé kezdett fordulni átváltottam a füzetem részletes átvizsgálására, de ezeken az órákon Merci mellettem ül és ő mindig látja, ha Valentin ilyen akcióba kezd. Persze, lehet, hogy csak Mercit nézi. Nem hiszem, hogy tudja, hogy Mercinek van barátja és még nem vallott színt, szóval mindenre van esély.
-Figyelj csak. - kezdtem a gondolatmenetemet levezetni Mercinek, mert épp telefonáltunk.
-Igen?
-Mi van akkor, ha Valentin mikor hátra néz téged néz meg? - kérdeztem. Erre egy nevetés lett a reakció.
-Ádám, fejezd már be! - mondta - Egyértelmű, hogy ez a srác beléd van esve, mint vak ló a szakadékba!
-Téged el kéne tiltani a szóviccektől. - mondtam kicsit lehangoltan - Komolyan gondoltam. Mi van, ha te tetszel neki? Sokkal logikusabb lenne, mint ha én tetszenék neki.
-És mégis miért? - kérdezte - Mikor együtt vagytok mindig csak rólam beszél? Mindig rólam akar megtudni dolgokat? Hogy mi a kedvenc kajám? Kávém? Virágom? Csokim?
-Nem. - válaszoltam - Miért amikor ti együtt vagytok szokott rólam beszélni? Rólam kérdezni?
-Kezdjük ott, hogy mi sosem vagyunk ketten együtt. - mondta Merci - És ez lehet még egy jel. Velem sosincs egyedül, viszont veled mindig lenni akar. Nem veszed észre, hogy rajtam kívül egy lánnyal nem barátkozik, rajtad kívül meg csak nagyon kevés fiúval? Sőt, azokkal a fiúkkal akikről te is elismerted, hogy egy olyan helyzetben lehet, hogy nem utasítanád el őket. Csak velünk barátkozik és úgy tűnik jobban akar veled, mint mondjuk velem, ami egy részről bunkóság, más részről pedig nagyon édes.
-Nem tudom... - válaszoltam - Annyira nehéz ez az egész! Ti szerencsések vagytok, mert nálatok egyértelműbb, ha valaki szerelmes belétek. Nálunk előtte ki kell találni, hogy egyáltalán lehet-e belénk szerelmes. - magyaráztam szomorúan.
-Mindegy, váltsunk témát. Ne törődjünk most Valentinnal. - javasolta Merci - Inkább azzal, hogy miért nem alszol mostanában. Olyan táskák vannak a szemeid alatt, ami egy Louis Vuitton boltot is megszégyenít. A kávé nem tünteti el, Szivi.
Erre mindketten röhögésben törtünk ki. - Drágám, ha lenne egy Louis Vuitton boltom, akkor te lennél az első, akinek táskát adnék, ezt te is tudod. - mondtam a Side to Side-ból kialakított ribis stílusomban.
-Jaj, de édes vaaagy! - húzta el a szavakat Merci, majd cuppantott egy nagyot a telefonba.
Ekkor üzenetet kaptam valakitől. Szerencsére fülhallgatóról beszéltem Mercivel, szóval meg tudtam nyitni az üzenetet. Majdnem felkiáltottam, mikor megláttam ki írt, és mit.
-Merci! - szakítottam félbe valami hegyi beszéd közben ami az edzésén történt vele.
-Mi az? Éppen a tapasztalataimat magyarázom erről a borzalmas csajról! - háborodott fel.
-Valentin írt. - mondtam lefagyva.
-Uuu, mit?! - csapott le az alkalomra egyből.
- Megkérdezte, hogy lenne-e kedvem elmenni vele valahova. - válaszoltam.
-Ezt úgy érti, hogy kettesben akar elmenni veled valahova! - lelkesedett fel Merci - Ez egy randi!
-Nem randi, 2 okból kifolyólag. - kezdtem - Az első ok, az az, hogy ő úgy tudja én hetero vagyok és ő pedig valószínűleg hetero. Az egy dolog, hogy én nem vagyok, de ő még mindig a heterora esélyesebb, mint a melegre.
-Hülyeség, de folytasd. Mi a második ok?
-Az, hogy te is jössz velünk. - közöltem vele, úgy, hogy még csak lehetősége se legyen választania.
-Micsoda?! - kiáltott fel - Nem akarok belerondítani a tökéletes meleg love story-tokba!
-Nem is fogsz, mert nincs semmiféle meleg love story, vagy mi. - mondtam. Eközben írtam Valentinnak, akinek ugyancsak nem hagytam választási lehetőséget.
Persze, miért ne? Megkérdem mercit mikor ér rá.
Oh, okes. - írta Valentin ékezet nélkül, úgy érzem kicsit csalódottan. Az ékezet kihagyása nagy hiba, a csalódottság már nem lenne akkora.
-Mit írtál neki? - kérdezte Merci, mert befejezte a beszédét és valószínűleg nem reagáltam neki.
-Azt, hogy megkérdezem tőled, mikor érsz rá. - válaszoltam.
-Semmikor. Elfoglalt üzletasszony vagyok. - Merci próbált szarkasztikus lenni. Nem mindig jár sikerrel.
-Remek, akkor ez egy szombat délután. - állapítottam meg.
-De azt mondtam nem érek rá! Menjetek kettesben!
-Én meg tudom, hogy szombaton semmit nem csinálsz. - szembesítettem a ténnyel.
-Utállak.
Szóval most váltottam Valentinra, miközben Merci megint magyarázott biztosan valami nagyon izgalmas dolgot valami nagyon érdekes témáról.
Szombat délután? - kérdeztem tőle.
Nekem jó. - válaszolta ékezetekkel. Szerencsére az előző eset valószínűleg egy véletlen volt.
Okés. Hova menjünk?
Gondoltam arra, hogy mehetnénk talán bowlingozni, vagy moziba. - írta Valentin és atyám, milyen édes. Úgy értem, milyen cuki, hogy arra gondolt, hogy mozizhatnánk. De most még jobban összezavarodtam... Ő vajon úgy tervezte, hogy kettesben megyünk? Inkább elvetettem ezt a gondolatot, mielőtt valami hülyeséget belemagyaráznék. Helyette ismét kockáztatom az életemet és félbe szakítom Mercit. - Bowling, vagy mozi?
-Vagy bocsi, hogy megint félbeszakítottál? - kaptam a tipikus választ. - Mellesleg bowling. A mozi randi helyszín, azt meg hagyom nektek.
-Ne tudd meg mit kívántam most neked. - mondtam nevetve. Ismét visszakapcsoltam Valentinra.
Legyen a bowling. - írtam neki.
Jó. Tudok egy jó helyet, elmehetnénk oda. - válaszolta.
Tökéletes. Majd küldd át a honlapját.
Feltétlenül! ;)
JE LEEST
Mindent vagy Semmit | Befejezett
RomantiekMondjatok egy dolgot, ami klisésebb annál, mint az, hogy az osztályba jön egy srác és egyértelműen pont téged, a csendes, szürke, unalmas fiút szemeli ki magának. Pedig, ha hiszitek, ha nem, ez Valentin és az én történetem, amit elmesélünk nektek. H...