49. Fejezet

2.6K 137 36
                                    

-Boldog új évet! - köszöntött reggel Valentin.

-Szia. - motyogtam, és még jobban hozzábújtam, majd eszembe jutott, hogy mit csináltunk tegnap. Ez volt életem legszebb éjszakája. Meg tudom érteni, hogy az emberek miért szeretnek annyira szexelni. Amit tegnap átéltem... Szívem szerint minden nap átélném. Az elején még fájt, de miután megszoktam, eszméletlen érzés volt.

-Hogy vagy? - kérdezte és megpuszilta a homlokomat.

-A csodálatosnál is csodálatosabban. - mosolyogtam rá, majd szemügyre vettem a nyakát. - Huh. Azt hiszem kicsit durván csináltam ezt a kiszívás dolgot.

-Jobb, mintha gyengén tetted volna. - nevetett Valentin.

-Mennyi az idő?

-Dél körül lehet.

-Akkor ideje felkelni. - állapítottam meg, majd felültem. Szerencsére nem volt olyan fájdalmas, mint arra számítottam.

-Nagyon fáj? - kérdezte aggódva Valentin.

-Nem, csak egy picit. Csak hirtelen ültem fel. - nyugtattam meg, majd megcsókoltam. - Mellékesen, ez volt életem legszebb éjjele. Köszönöm.

-Én is, Törpe. - puszilt meg Valentin, majd lementünk a földszintre.

Anyu már itthon volt természetesen, csak most a nappaliban volt, és tv-t nézett. Nem vagyunk babonásak, de azt hülyék lennénk nem betartani, hogy új év napján tilos házi munkát végezni.

-Boldog új évet! - köszöntünk, miközben lementünk.

-Nektek is fiúk! - mosolygott anyu. - Hogyhogy aludtatok, mire hazaértem?

-Fáradtak voltunk. - hazudtam gyorsan. Azt azért mégse mondhatom, hogy azért, mert hazajöveteled előtt egy eszméletlen szex partyt tartottunk.

-Értem.

-Amúgy, ez mekkora szívás már, hogy holnap kezdődik a suli? - kérdezte Valentin, miközben én leültem az asztalhoz.

-Nagy... És ma haza kell menned? - kérdeztem szomorúan.

-Igen... Ne haragudj. - válaszolta.

-Hát... Még meglátom. - nevettem.

-Mit csináljunk ma?

-Nem tudom... Mikor mész haza?

-Hát... 5-6 körül. - válaszolta egy kis gondolkodás után.

-Akkor addig kiélvezem a társaságodat. - vigyorogtam. Direkt mondtam ilyen félreérthetően.

-Én benne vagyok. - jött a válasz.

-Egy kicsit nem ártana tanulni se... Meg befejezhetnénk az utolsó évadot is. Mit gondolsz? - kérdeztem.

-Akkor Gossip Girl nap?

-Akkor Gossip Girl nap. - nevettem.

Szóval, a napunk szépen lassan eltelt, pihentünk, felkészültünk a holnapra, és újra és újra felidéztem, hogy milyen jó volt a tegnap este. Újra és újra átélném, mert ebből ennyi nem elég.

Valentin fél 6-kor elindult hazafelé, természetesen elkísértem Hógolyóval. Szegény kölyök tegnap ki lett zárva a szobából, de azért na... Nem kell arra betotyognia, hogy a gazdája meg a fiúja épp megszentségtelenítik az ágyat. Erről jut eszembe, hogy ugye nem hagytunk semmilyen nyomot a kalandunk után? Elég nagy égés lenne, ha anyu egy sok-sok, kísérteties folttal teli lepedőt pillantana meg, meg mondjuk használt óvszert. Még jó, hogy Bella adott egy dobozzal Valentinnek.

Mindent vagy Semmit | BefejezettWhere stories live. Discover now