*Valentin*
-Merek. - válaszolta Merci.
-Oké. - mondta Ádám, majd benyúlt a hűtőbe egy fél literes üdítőért, és letette Merci elé. - A feladatod az, hogy ezt nyisd ki, anélkül, hogy használnád a kezeidet, majd idd meg. A karjaidat csak fogásra használhatod. 5 perced van rá.
-Mi van akkor, ha nem vállalom be? - kérdezte.
-10 perc kézenállás. Jó, legyen 7. De csináld meg, mert ez könnyű.
-Kamerát izzítsatok. Kelleni fog még a mai napon. Vagyis inkább estén. - mondta Merci, mert közben rájött, hogy már 8 óra van, és nekiesett az üvegnek. Tulajdonképpen egész ügyes volt, a legtöbb időt az üdítő megivása vette el tőle. Még szerencse, hogy szegény nem szénsavasat kapott.
-Nesze. - lökte Ádám felé az üveget, mire elkezdtünk tapsolni. Megpörgette az üveget, mely most rám mutatva állt meg.
-Valentin, drágám. - mosolygott kedélyesen. - Felelsz, vagy mersz?
-Felelek. Nem bízok benned. - mondtam és mindannyian felnevettünk.
-Mi volt életed legkínosabb pillanata?
-Talán az, amikor elsőben valamitől nagyon megijedtem és bepisiltem. - válaszoltam és utána nem csak felnevettünk, hanem röhögő görcsöt kaptunk. Miután nehezen lenyugodtunk, én pörgettem, és az üveg szerelmemnél állt meg.
-Felelsz vagy mersz?
-Felelek. Még nem akarok durvább dolgokban részt venni.
-Hát jó. - válaszoltam. - Kibe voltál először szerelmes?
-Egy évfolyamtársunkba. Merci kiszemeltje volt, és miközben figyeltem őt, hogy hogyan viselkedik Merci közelében, én is eléggé beleestem. Szőke volt, és rövid hullámos haja, meg kék szeme.
-Szóval olyan volt mint én? - kérdeztem és felhúztam a szemöldököm.
-Dehogyis! Te sokkal jobb vagy. Minden szempontból. - mondta és megcsókolt. - Amúgy nyolcadik végén elmondtam neki, de gondolhatod, teljesen hetero. Bár nem is baj.
-Okés. - mondtam és megpörgette az üveget, mely ismét rám mutatott.
-Felelsz, vagy mersz?
-Hmm... Merek.
-Merci, segíts kitalálni valamit.
-Állj kézen 3 percig, miközben énekelsz. - válaszolta, miközben kinyitott egy másik üveg üdítőt, és beleivott. Úgy néz ki, eddig csak Ádám ivott ma a koktélokból.
-Mit énekeljek? - kérdeztem, és oldalt már kezdtem betűrni a pólómat. Nem akarom a törpémet zavarba hozni azzal, hogy egy kézen állás alkalmával lásson a pólóm alá.
-Rád bízzuk.
-Okés, akkor kínozlak titeket. Éneklek egy hajlításokkal teli dalt. - mondtam, és előkapták a telefonjukat. Ádám azért, mert videózni akart, Merci pedig az időt állította be.
-Mehet. - szólt és egy falhoz csaptam a lábaimat, közelebb mentem, majd elkezdtem énekelni. Azt hittem, hogy sose fog letelni ez a 3 perc, de végül még elénekeltem a végéig a dalt egy fél percet ráhúzva az állásomra.
-Szép a hasad. - mondta Ádám vigyorogva.
-Kitűrődött a pólóm?
-Csak egy picit. De a látvány jó volt. - válaszolta.
YOU ARE READING
Mindent vagy Semmit | Befejezett
RomanceMondjatok egy dolgot, ami klisésebb annál, mint az, hogy az osztályba jön egy srác és egyértelműen pont téged, a csendes, szürke, unalmas fiút szemeli ki magának. Pedig, ha hiszitek, ha nem, ez Valentin és az én történetem, amit elmesélünk nektek. H...