34. Fejezet

2K 142 2
                                    

Körülbelül 1 órája kínoztuk magunkat a tv előtt felfedezve a Just Dance összes táncát, mikor egy kicsit leültünk pihenni. Szerencsém, hogy eszembe jutott levenni Valentin pulcsiját, tekintve, hogy a Just Dance sose hagy szárazon.

-Ki legyen a következő? - kérdeztem.

-Ú, legyetek ti és táncoljátok el a Side to Side-ot! - dobta fel Valentin. 

-Nem. - jelentettem ki. 

-De, ez egy jó ötlet Ribim. - csatlakozott ördögi mosollyal Merci. 

-Jó. De akkor előtte pihenünk még - mondtam, és elindultam egy koktélért.

-Vigyázz, nehogy lerészegedj, és le akarj velem feküdni. - szólt Valentin. - Nem fogom illuminált állapotban elvenni az ártatlanságodat. 

-Nyugi, nem tervezek a sárga földig inni. - mondtam miközben kinyitottam az egyik üveget. 

-Viszont Valentin, neked is kell adnod valamit, azért, mert mi adunk valamit. - szólt Merci. 

-Már megbántam... 

-El kell velünk táncolnod a Bad Romance-t. 

-Az nem olyan vészes. - jelentette ki.

-Azt te csak hiszed, szerelmem. - mondtam ártatlan arccal a szemébe nézve. 

-Lassan kezdek éhes lenni. 

-Figyeld, hogyan próbálja megmenteni magát a tánc alól. - nevetett Merci. 

-Nem, én csak azt mondtam, hogy kezdek éhes lenni. 

-Akkor, van egy ajánlatom. 

-Mi lenne az? - kérdezte egy perverz mosollyal az arcán. 

-Ne mosolyogj így, te kanos állat. - mondtam nevetve, és gyengén megharaptam a fülét. Látszott, hogy váratlanul érte, de nem úgy nézett ki, mint akit zavart volna. 

-Ádám, mondod, vagy előtte még felfaljátok egymást? - szólt Merci. 

-Igen, bocsi... - sütöttem le a szemem. - Szóval, Valentin, táncolunk még egy kicsit, és utána megcsináljuk a pizzákat. Az jó lesz? 

-Csak akkor, ha előtte táncoltok. - mosolygott. 

-Miután letáncoltuk a Bad Romance-t. Gyere, nincs választásod. - jelentettem ki, és megpróbáltam felrántani a kanapéról. Nem sikerült. Nem mintha olyan súlyos lenne. Talán rám férne a kondizás.

-Jól van, jövök. - mondta és felállt. 

-Várjatok... Nem tudjuk hárman táncolni a főtáncot, csak ketten. 

-Nem baj. - szólalt meg Merci. - Megyek a háttér táncosotoknak, eleget táncolok én elől egy héten. 

-Okés. - nevettem fel. Miután mindenki beállt a helyére elkezdődött a közel 5 percen keresztül menő ,,táncpárbaj". Valentin legnagyobb meglepődésemre elképesztően jól tolta, majdnem úgy mint én, aki 200. alkalommal járja ezt a táncot. Bár, természetesen nem tökéletesen csinálom, de Valentin mégis jobb. Mondjuk, mit vártam? Ő mindenben jó. Ez is az egyik indok amiért imádom őt. 

A tánc végén mindhárman elképesztő örömmel vágódtunk oldalra (komolyan emberek, így fejeződik be a tánc) és fújtuk ki a levegőt, majd Valentin felkiáltott, mikor meglátta az eredményeket. 

-Ezaz! Több pontot szereztem. 

-Mi? - kaptam fel a fejemet én is. - Komolyan legyőztél 20 ponttal? 

Mindent vagy Semmit | BefejezettWhere stories live. Discover now