48. Fejezet (+18 asszem😂)

2.8K 159 22
                                    

-Jó reggelt! - köszönt Valentin. Tetszik, hogy minden reggelem így kezdődik. A félmeztelen, eszméletlemül imádni való barátom kelt gyengéden, egy meleg ölelés közben. Ha tudom, hogy ilyen az, ha van egy fiúd, már rég belevetem magam a kapcsolatok világába.

-Jó reggelt! - mosolyogtam rá.

-Hogy aludtál? - kérdezte.

-Melletted mindig csodásan. - mondtam, mire hosszan megcsókoltuk egymást. - Mit csináljunk ma, az év utolsó napján?

-Egymást. - nevetett Valentin.

-Hülye. - nevettem én is. - Gondoltam elmehetnénk moziba Mercivel. Van egy Gaga film, a Csillag Születik, amit nagyon megszeretnék nézni.

-Okés. Mennyi idő a film? - kérdezte.

-Hát... Röpke 2 óra 15 perc.

-Pardon?

-Jó, de ez egy Gaga film. Gaga a főszereplő. És egyébként van jobb ötleted?

-Jó, nincs. - ismerte el Valentin. - Akkor lefoglalom a jegyeket.

-Várj, még felhívom a csajét.

-Csajét. - ismételte nevetve Valentin. - Milyen parasztos itt valaki.

Válaszul csak bemutattam neki, mivel Merci már épp vette fel a telefont. -Szia!

-Te ilyenkor fent vagy? - kérdezte fáradt hangon.

-Te ilyenkor még alszol? - kérdeztem vissza.

-Várj, mennyi az idő?

-11 óra.

-Jesszusom, mennyit aludtam? - kiáltott bele a telefonba Merci.

-Sokat. Nade. Van kedved eljönni velünk a Csillag Születikre?

-Ú, igen! - lelkesedett fel a telefon túlsó végén.

-Jó, akkor neked is foglalunk. Majd írjuk, hogy mikor lesz.

-Okés. Szia. - köszönt el, és letette a telefont.

A telefonálás és foglalás (plusz 10 perc csókolózás) után levonultunk a konyhába reggelizni. Anyu kivételesen nem főzött, hanem a pultnál ült, és telefonozott. Legalább az utolsó napon pihen.

-Jó reggelt! - köszöntött minket széles mosollyal az arcán.

-Szia! - köszöntünk.

-Hogy vagytok? - kérdezte.

-Jól, köszönjük. - válaszolt Valentin.

-Annyira vicces titeket nézni, ahogy fáradtan, szanaszét álló hajjal, lejöttök az emeletről. - nevetett anyu.

-Ha. Ha. - mondtam neki, miközben leültem, és vártam, hogy Valentin kiszolgáljon.

-Én müzlit kérek. - szóltam neki.

-Ja, hogy még pincér is vagyok? - kérdezte.

-Köszönöm, szeretlek. - dobtam felé egy puszit.

-És terveztek mára valamit? - kérdezte anyu.

-Igen, már foglaltunk jegyet a Csillag Születikre. Jön Merci is. - mondtam, miközben Valentin megérkezett a kajával. Hálából kapott egy puszit.

-Meddig fog tartani?

-Nem tudom, talán 6-ig, vagy 7-ig.

-Akkor még lehet, hogy találkozunk.

Mindent vagy Semmit | BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang