36. Fejezet

2.3K 151 28
                                    

Szóval, szerda van és már két hete mi vagyunk az iskolánk nyilvánosan is meleg párja. Tulajdonképpen vegyes reakciókat kaptunk. Volt aki majd megőrült az örömtől, mert a barátaival ship-elnek minket, vagy mi az isten csinálnak. Volt aki tökre úgy fogadta az egészet, mintha semmi nem történt volna, sőt elkezdtünk többet beszélgetni. Gondolom, már értik, miért vagyok ilyen ,,különc" és ennek a tudásnak a birtoklásával próbálnak ismerkedni velem. És természetesen ott vannak a homofób barmok, akik nem bírják ki, hogy legalább napi egyszer ránk aggassák a ,,büdös buzik" és hasonló jelentésű jelzőket. Tulajdonképpen nem érdekelnek. Ennél jobban úgy sem nem mernek minket nyaggatni. Nekik csak az arcuk nagy, egyébként Valentin fél perc alatt elintézné az összeset egyedül. És, ha már szóba jött Valentin. Az én Valentinem. Annyira jó, hogy végre a suliban is szerethetjük egymást. Nem sms-ben kell leírnunk szünetben, hogy mennyire megölelnénk egymást, hanem csak fogjuk magunkat, és megtesszük. Senki nem figyel, meg törődjenek a saját dolgukkal. Egyébként osztályfőnöki-n ülünk, és a hétvégi kirándulást szervezzük. Csodás időzítés... Hétvégén leszek 17.

-Szóval, pénteken indulunk, és körülbelül 6-ra érkezünk a szálláshelyre. - ecsetelte a haditervet Magdi néni (egymás között csak Magdi), az osztályfőnökünk, aki nem mellesleg az angol tanárunk is. Olyan 50-es, átlagosan magas, fehéres haja van. Vékony, és eszméletlen ízlése van. Úgy értem, jó értelemben. Tök mindegy, mit vesz fel, mindig minden ruhadarabja passzol egymáshoz. Mellékesen ő az a nő, akinek nem mer az ember hazudni. Az elmúlt évei alatt tökéletesre fejlesztette a "poker face" kifejezés élő helyzetben való alkalmazását, és vesében vájkáló tekintete van.

-Hánykor lesz a gyülekező? - kérdezte egy gyerek az első padsorból. Őszinte leszek, soha életemben nem beszéltem még vele. De komolyan. Még a nevét sem tudom.

-3-kor. Szóval addig meg lesznek tartva az óráitok. Miután megérkeztünk, lesz egy 2-3 óra szabadidőtök, majd vacsora lesz. Mindenki tudja melyik házba tartozik? - kérdezte. Ez egyébként egy kétértelmű kérdés, mert lehet, hogy a Roxfortos házunkra kérdez rá. Akkor büszke Hugrabugosként jelentkezek. Legnagyobb sajnálatomra több ágyas házakban fogunk aludni. A miénkben egy kétszemélyes és 4 egyszemélyes ágy lesz. Valentin pár haverjával egy szobában fogunk lenni, plusz Merci meg egy másik csaj, mert ők már nem fértek be a lányokhoz, külön házat meg nem akartak fizetni. Így leszünk meg hatan - Merci, Lilla, Valentin, valami Ákos, meg Andris gyerek, plusz én. Természetesen Valentinnel egy ágyban leszünk, a többiek meg majd felosztják úgy, ahogy akarják. 

-Mikor jövünk haza? - kérdezte Lilla. A lány egyébként tömzsi volt és nem néznéd idősebbnek 15-nél. Hosszú, barna haja volt, amit mindig lófarokban hordott, és amúgy Ariana fan, ami nálam plusz pont. Mellesleg veszélyesen érdekes szeme van - az egyik nagyon világos zöld, a másik meg nagyon sötét zöld. Még nem szoktam meg, ezért nem nagyon tudok a szemébe nézni.

-Hétfő reggel. Olyan 1 körül fogunk indulni, és 4 órára érünk haza. - Az bizony hosszú idő úgy, hogy attól még, hogy Valentinnel alszok, nem csinálhatjuk azt, amit akarunk. Nem tudom egyébként, hogy drága Magdi meg az iskola vezetősége mi a halált akar november közepén, egy erdős helyen lévő kirándulással. Plusz rossz idő lesz. Szóval szerintem a 4 nap alatt csak a házban leszünk.

-Mik lesznek a programok? - kérdezte Valentin.

-Nos, szombaton elmennénk egy kicsit körbenézni, meglátogatnánk egy közeli múzeumot, gyűjtögetnénk az erdőben.

-Mint valami Disney mese. - suttogta valaki a közelünkben.

-Vasárnap egy kicsit távolabbra mennénk, ismét múzeumba. De az egy egész napos foglalkozás lenne, és interaktív is. Reméljük az idő kedvezni fog hozzá.

-És mi van, ha esni fog? - kérdezte talán Andris. Vagy Ákos. Na, tudni kell, hogy ők ikrek. De nem egypetéjűek. Mégis borzalmasan hasonlítanak. Barna haj, barna szem mindkettőnek, és mindkettő átlagos testalkatú. Egyébként egész helyesek, de akkor se jönnék össze velük, ha nem lenne Valentin. Meg amúgy heterok, és mindkettőnek van barátnője, de ez sose 100%-os bizonyíték.

-Nos, akkor megkapjátok az egész vasárnapot. Erre az esetre lehet hozni kártyát, hangszórót, és minden házban lehet max 2 laptop. De azt csak szabad foglalkozáskor használhatjátok. Aki ezt megszegi, az érettségiig nem látja viszont az eszközét. Ha szombaton is rossz idő lesz, még elmegyünk múzeumba, utána szabad foglalkozás, szóval mindenre készüljetek fel.

-Tanár nő, mi van, ha kigyullad az erdő? - kérdezte az egyik értelmiségi az osztályunkból. Na ő tipikusan a homofób hülye.

-Egy, nem fog kigyulladni, kettő, nem az erdőben leszünk, hanem az erdőn kívül. Magyarán, nem kell nagyon félnünk a haláltól.

-Ha csak nem fog túl meleg lenni a vegyes házban. Nehogy forró legyen a helyzet. - suttogta oda a barátainak valamelyik. Szerencsénkre Magdi néni meghallotta őket.

-Na, igen, az ilyen beszólások. Szeretném veletek ismertetni a házirendet, és mindenkivel, akinek valamilyen beszólása lenne a négy napban, vagy akármikor Valentinék kapcsolatához. Vagy egyáltalán bárkihez. - mondta, miközben komolyan elővette a házirendet. Igen, Magdi teljes mértékben támogat minket, és keresztbe lenyeli azokat, akik sértegetnek. Nem véletlenül imádom őt. - Szóval, a házirend kimondja, hogy senkit nem lehet szavakkal, illetve fizikailag bántalmazni bizonyos tulajdonságok miatt. Szóval, ha valaki mondjuk fogyatékos lenne az osztályban, még véletlenül sem lehetne megsérteni őt, és ha valaki, vagy valakik a saját nemükhöz vonzódnak, sem szóval, sem fizikailag nem bánthatjátok őt, vagy őket. Amennyiben ez megtörténik, első utatok az igazgatói. - jelentette ki, és látszott, hogy a nagyszájúak hirtelen visszavettek. Igen, Magdinak senki nem mer ellent mondani, szóval, lehet ők is elvesztik a bátorságukat.

-Valentin, Ádám, és bárki más, akiket zaklatnak, egyből gyertek hozzám, és én elintézem a többit. Rendben? - kérdezte és az egész osztály bólintott. Szerencsénk, hogy az ofőnk ilyen jól áll a dologhoz. És ő tipikusan az az ember, aki ha valamit mond, azt be is tartja.

Ezek után szerencsére már csak pár óránk volt, most pedig hárman baktatunk a busz felé.

-Pénteken Halloween. - mondta Merci izgatottan. Imádja az ilyen hülyeségeket.

-És? - kérdeztem.

-Minek öltöztök?

-Semminek. Legalábbis én.

-Miiii? - kérdezték egyszerre.

-Ne már Törpe, öltözz már be. - mondta Valentin.

-De nem tudok minek. És nem is akarok.

-De tudsz. Segítek találni valamit. És akarsz. - jelentette ki, miközben teljesen elém jött, hogy a lehető legjobban le tudjon rám nézni. Én erre csak megcsókoltam őt.

-Két nappal előtte már nem találunk semmit.

-De, fogunk. Nekem van egy csomó cuccom.

-És nekem is. - szólt bele Merci.

-De...

-A kedvemért! - mondta Valentin. Tudja, hogy ezzel bármire rávesz.

-Utállak. - mondtam neki.

-Tudooom. - válaszolta és megcsókolt.

Sziasztooook! 🤗🤗🤗
Na, remélem mindenkinek tök jó napja volt, ha már ünnepeljük a bolondokat. 😂 Ha meg nem volt jó napotok, akkor remélem, hogy az új fejezettel most kicsit boldoggá teszlek titeket. 😅 Ahogy ti is teszitek velem. Majdnem 1000 megtekintés? Brutálisak vagytok. 😆 Imádlak titeket! ❤️
Legyen további szép napotok, puszi a fejetekre! 😘

Mindent vagy Semmit | BefejezettDove le storie prendono vita. Scoprilo ora